Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä saa mies sinut ihastumaan ja miten nopeasti se on tapahtunut?

Vierailija
14.02.2019 |

Miten pitkään te miehet sulattelette ihastusta tai pidätte salassa, ennen kuin uskallatte toimia? Oletteko ihastuneet ensi silmäyksellä vai myöhemmin tajunneet olevanne ihastuneita?

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin haluaisin kuulla ensisilmäystarinoita :)

N28

Vierailija
2/47 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tapahtunut hyvinkin nopeasti, mutta en ole koskaan toiminut, joten kohde tuskin edes tiesi että olin korviani myöten ihastunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on tapahtunut hyvinkin nopeasti, mutta en ole koskaan toiminut, joten kohde tuskin edes tiesi että olin korviani myöten ihastunut.

Kerro tarkemmin :)

Vierailija
4/47 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen nähnyt yhden tyypin tasan kaks kertaa ja ensi katse oli huikee. Siis sellainen käsittämätön jalat alta kokemus ja toinen kerta vaan vahvisti tunteen. En tiedä toisen tunteita yhtään, kun ihastuspäissäni pyörin ympyrää ja sönkötin jotain järjetöntä. Seuraavia kohtaamisia ei ole näköpiirissä ja yhteyttä en kehtaa ottaa, aattelen, että jos hällä olis sama kiinnostus niin ottais yhteyttä. Huoh.

Vierailija
5/47 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen nähnyt yhden tyypin tasan kaks kertaa ja ensi katse oli huikee. Siis sellainen käsittämätön jalat alta kokemus ja toinen kerta vaan vahvisti tunteen. En tiedä toisen tunteita yhtään, kun ihastuspäissäni pyörin ympyrää ja sönkötin jotain järjetöntä. Seuraavia kohtaamisia ei ole näköpiirissä ja yhteyttä en kehtaa ottaa, aattelen, että jos hällä olis sama kiinnostus niin ottais yhteyttä. Huoh.

Oletko mies?

Vierailija
6/47 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

viuh

Vierailija
7/47 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihastu ensisilmäyksellä, mutta kyllä kaunis nainen ensisilmäyksellä tutkaan jää. Jos persoona vielä miellyttää, niin sitten ihastun. Täydellinen hullaantuminen ehkä vaatii myös pientä vuorovaikutusta naisen kanssa.

Vierailija
8/47 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan ihastu ensisilmäyksellä. Huuhaata katso vähemmän leffoja.

Vierailija
9/47 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tule koskaan toimimaan vaikka olisinkin ihastunut, koska menneisyyden pelkät epäonnistumiset jarruttelee liikaa. Ilmeisesti koen, että mahdollinen hyöty ihastuksen eteen toimimisesta on senverran pieni, ettei kannata kun verrataan siihen karmeaan oloon joka tulee kun homma menee pieleen. Onnekseni myöskään naiset eivät koskaan toimi, mikäli ovat tunteneet samoin joten olen välttynyt kiusallisilta tilanteilta.

Vierailija
10/47 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse 48v miehenä tapasin tinderin avustuksella todella ihanan naisen ja hän vielä uskaltautui samointein mun luokse kylään. Ekat treffit oli jo semmoiset, että melkein varmasti tiesin, että meistä tulee parit ja sänkyyn menonkin esti vain se, ettei kumpikaan harrasteta yhden illan suhteita. Seuraavat treffit sitten sinetöikin meidän suhteen ja löysin aivan älyttömän ihanan naisen!! En ikinä olisi uskonut, että itsekkään niin nopeasti rakastun keneenkään, mutta todellisuus on ihmeellistä. Kiitos naiseni!!

Vierailija
11/47 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siihen vaaditaan naiselta selkeä kiinnostuksen osoitus, että häneen ihastuisin. Siis ihan sanoin tapahtuva eikä mikään hymyily tai katsekontakti. Ne tulkitsen yleensä niin, että minussa on jotain vikaa.

Tai oikeastaan ihastumiseksi etenee vasta kun on oltu kosketuksissa, suudeltu, silitelty, ehkä pantukin ja kiinnostus on jatkunut pidempään.

Vierailija
12/47 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suikkarin anto saa aina ihastumaan. Ja tämä on rehellinen vastaus eikä mikään läppä.

Vierailija
13/47 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suikkarin anto saa aina ihastumaan. Ja tämä on rehellinen vastaus eikä mikään läppä.

Aina? Muuta ei tarvita?

Syvällistä.

Vierailija
14/47 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme nössöjä koko ketju täynnä.

Vierailija
15/47 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastus voi tapahtua ihan muutamissa sekunneissa. Ulkonäkö on ihastuksessa tärkein (minulle) jos vielä nainen vielä avaa pelin niin ihastus on todennäköisempää. Mutta teenkö asialle mitään edes sen jälkeen kun olen ihastunut, en varmaan. Jos taas ihastuksen kanssa on pitkään tekemisissä ja uutta ihastuksen kohdetta ei ole ja ihastus jatkuu yhtä vahvana. Niin ehkä noin puolenvuoden päästä saattaisin tehdä itse asialle jotain.

Epäilen kyllä että olen poikkeus massassa.

Vierailija
16/47 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina? Muuta ei tarvita?

Syvällistä.

Toki alkukarsinta on käyty. Ihan kuka tahansa ei vehjettäni ime. Muuten kyllä. Aina olen ihastunut.

Vierailija
17/47 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina? Muuta ei tarvita?

Syvällistä.

Toki alkukarsinta on käyty. Ihan kuka tahansa ei vehjettäni ime. Muuten kyllä. Aina olen ihastunut.

Kuinka moni on päässyt?

Vierailija
18/47 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tarinat kuulostaa peräkammarihöpinöiltä.

Vierailija
19/47 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö, persoonallisuus, energia, lämpö. Näin todella tarkasti kuvailtuna. :D

Joskus joku saatta kävellä vastaan ja mietin vaan että "Huuh" ja se oli siinä. 

Vierailija
20/47 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäkö, persoonallisuus, energia, lämpö. Näin todella tarkasti kuvailtuna. :D

Joskus joku saatta kävellä vastaan ja mietin vaan että "Huuh" ja se oli siinä. 

Ei tässä ehkä ihan tota haettu, vaan ihan oikeaa ihastumista. Ei mitään "iik onpa toi kuumis, ihqu!"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi