Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä saa mies sinut ihastumaan ja miten nopeasti se on tapahtunut?

Vierailija
14.02.2019 |

Miten pitkään te miehet sulattelette ihastusta tai pidätte salassa, ennen kuin uskallatte toimia? Oletteko ihastuneet ensi silmäyksellä vai myöhemmin tajunneet olevanne ihastuneita?

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, vaan nainen. t.4

Vierailija
22/47 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miten miehet asian kokevat, mutta itselle naisena ihastusta edistää, jos toisen kanssa on kotoisa ja mukava olla. Tottakai pitää olla myös ulkoista viehätystä, jotain joka kipinöi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuin työkaveriin parissa päivässä, hänen kanssaan oli niin helppo keskustella ja olimme samalla aaltopituudella heti. Olemme naimisissa molemmat tahoillamme mutta viihdymme yhdessä todella hyvin, käymme joka päivä lounaalla yhdessä jos mahdollista ja soittelemme pitkiä puheluita työpäivän päätteeksi "ylitöissä" jos emme ole jostakin syystä vähään aikaan nähneet toisiamme.

Omat puolisot eivät taitaisi ystävyyttämne ymmärtää joten emme ole näistä heille kertoneet.

Vierailija
24/47 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihastuin työkaveriin parissa päivässä, hänen kanssaan oli niin helppo keskustella ja olimme samalla aaltopituudella heti. Olemme naimisissa molemmat tahoillamme mutta viihdymme yhdessä todella hyvin, käymme joka päivä lounaalla yhdessä jos mahdollista ja soittelemme pitkiä puheluita työpäivän päätteeksi "ylitöissä" jos emme ole jostakin syystä vähään aikaan nähneet toisiamme.

Omat puolisot eivät taitaisi ystävyyttämne ymmärtää joten emme ole näistä heille kertoneet.

Henkistä pettämistä.

Vierailija
25/47 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäkö, persoonallisuus, energia, lämpö. Näin todella tarkasti kuvailtuna. :D

Joskus joku saatta kävellä vastaan ja mietin vaan että "Huuh" ja se oli siinä. 

Ei tässä ehkä ihan tota haettu, vaan ihan oikeaa ihastumista. Ei mitään "iik onpa toi kuumis, ihqu!"

Sinuun ei ainakaan ihastuisi.

Vierailija
26/47 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäkö, persoonallisuus, energia, lämpö. Näin todella tarkasti kuvailtuna. :D

Joskus joku saatta kävellä vastaan ja mietin vaan että "Huuh" ja se oli siinä. 

Ei tässä ehkä ihan tota haettu, vaan ihan oikeaa ihastumista. Ei mitään "iik onpa toi kuumis, ihqu!"

Sinuun ei ainakaan ihastuisi.

Se nyt on selvä :D

Vierailija
27/47 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihastus voi tapahtua ihan muutamissa sekunneissa. Ulkonäkö on ihastuksessa tärkein (minulle) jos vielä nainen vielä avaa pelin niin ihastus on todennäköisempää. Mutta teenkö asialle mitään edes sen jälkeen kun olen ihastunut, en varmaan. Jos taas ihastuksen kanssa on pitkään tekemisissä ja uutta ihastuksen kohdetta ei ole ja ihastus jatkuu yhtä vahvana. Niin ehkä noin puolenvuoden päästä saattaisin tehdä itse asialle jotain.

Epäilen kyllä että olen poikkeus massassa.

"Avaa pelin?"

Onko tässä kysymys niistä ns. "peleistä ja vehkeistä" vaiko vain mukavasta juttelusta ?

Vierailija
28/47 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen on jotenkin samannäköinen kuin tyttö, johon ihastuin ala-asteella, haluan häntä seksuaalisesti. Jos nainen muistuttaa lukioajan tyttöystävääni, ihastun häneen henkisesti. Muutamia on ollut molempaa sorttia.

Vierailija
29/47 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihastus voi tapahtua ihan muutamissa sekunneissa. Ulkonäkö on ihastuksessa tärkein (minulle) jos vielä nainen vielä avaa pelin niin ihastus on todennäköisempää. Mutta teenkö asialle mitään edes sen jälkeen kun olen ihastunut, en varmaan. Jos taas ihastuksen kanssa on pitkään tekemisissä ja uutta ihastuksen kohdetta ei ole ja ihastus jatkuu yhtä vahvana. Niin ehkä noin puolenvuoden päästä saattaisin tehdä itse asialle jotain.

"Avaa pelin?"

Onko tässä kysymys niistä ns. "peleistä ja vehkeistä" vaiko vain mukavasta juttelusta ?

Ihastuu muutamassa sekunissa, mutta odottaa puoli vuotta? En ihan ymmärrä.

Vierailija
30/47 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin sanoa että ihastuin kerran ensi silmäyksellä. Aluksi se oli selittämätöntä vetovoimaa ja voimakasta viehättymistä ihan heti ensi näkemältä. Kyseinen henkilö pisti silmään ja erottui kaikista muista merkittävästi. Ei ainoastaan ulkonäkönsä vuoksi vaan jotenkin kokonaisuus veti puoleensa, käytös, eleet, pukeutuminen, ja sen sellainen, myös hänen minuun iskevä erikoinen huumorinsa ja älynsä juttujensa perusteella vaikutti paljon.

Pintapuolisen keskustelun ja pikatutustumisen perusteella ensivaikutus vahvistui. Aika lailla tuntui mukavalta ja samanhenkiseltä. Toisella kertaa kun sitten myöhemmin satuttiin törmäämään, juteltiin sitten kahdestaan enemmänkin, tutustuttiin paremmin ja olin aivan myyty. Siis hyvin voimakkaasti ihastunut.

Valitettavasti se ei lopulta ollut vastavuoroista, joten ajan kanssa lisää tutustuttuamme juttu vähitellen hiipui pois.

Olen yleensä aika arka tekemään aloitteita ja pidättäydyn näyttämästä tunteitani suuremmin tutustuttaessa, mutta tämä ihastuminen oli niin voimakas, että en paljoa miettinyt vaan menin suoraan jutulle ja olin poikkeuksellisen itsevarma, avoin ja suora, melkein kuin eri ihminen. Se oli ihan mukava tunne vaikka jälkikäteen tapauksesta nyt ei sitten paljoa iloittavaa jäänytkään.  

Vierailija
31/47 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, vaan nainen. t.4

Tässä kysyttiin miehiltä.

Vierailija
32/47 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea konkretisoida mikä sen ihastuksen aiheuttaa, kemiat vaan kohtaa ja kipinät lyö. Tilanteet vaan voivat olla sellaisia, että mitään konkreettista ei synny, toista tapaamista ei ehkä koskaan tule. Jos jännitettä on liikaa, sitä voi myös ikään kuin jähmettyä eikä saa sanotuksi mitään järkevää.

Viimeksi ihastuin nuorempaan naiseen, en ehkä ihan heti, mutta nopeasti kuitenkin. Poikkeuksellisen ystävällinen hymy ja katse, toki myös upea ulkonäkö joka muistutti jostain vanhasta rakkaudesta. Ei kuitenkaan toimia koska ikäero oli niin suuri (25v.), ajattelin olevani naurettava jos yrittäisin vokotella niin nuorta, toki ihan aikuinen ihminen ja jo äiti. Avoliitossa tuolloin, nyttemmin kuulemma eronnut.

Vierailija
33/47 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Avaa pelin?"

Ihan mukavasta keskustelu aloituksista joista selviäisi että ihastus ei pakosti ole yksipuoleista.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Avaa pelin?"

Ihastuu muutamassa sekunissa, mutta odottaa puoli vuotta? En ihan ymmärrä.

Jos olisin taas nuoriaikuinen ja sinkku niin en odottelisi noin pitkään. Mutta aikuisena ja uuteen pitkään parisuhteeseen tähtäävänä tässä ei ole kiire, ja jos ihastus kantaa pitkään niin voi olla aika varma että suhteessakaan toinen ei ala harmittamaan.

Vierailija
34/47 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen lähetsyi minua. Makoilimme sohvalla sylikkäin. Hän tuli viereeni nukkumaan. Sanoin, etten ole kiinnostunut. Sanoi, ettei ole myöskään. Puhuimme vähän myöhemmin, ja sanoi olevansa ihastunut, mutta että se menee kyllä ohi. Nukuimme joitain öitä vierekkäin. Aloin vähitellen ihastua. Jossain vaiheessa sanoin, että musta tuntuu, että olen hieman ihastunut. Tästä on nyt vähän toista vuotta. Kai se vaati jotain sulattelua tms., en tästä niin tiedä.

Vierailija
35/47 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen tulee eteeni rannalla ja repii kainalokarvansa irvistämättä niin huom!En vaan ihastu vaan rakastun välittömästi.

Vierailija
36/47 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki tarinat kuulostaa peräkammarihöpinöiltä.

Kyllähän ne varmaan sellasen korvaan, joka on

A) nainen ja miehet hoitaa aina kaiken

B) mies joka on saanut helposti aina eikä rukkasista tiedä

C) mies joka ei ole saanut muttei myöskään tajua lopettaa pään hakkaamista seinään koska pitää aivotonta aloitteellisuuttaan jonain alffan merkkinä

Vierailija
37/47 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuin naiseen heti ja rakastuin viikossa. Näin on käynyt vain kerran, uskomaton tunne.

Vierailija
38/47 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme nössöjä koko ketju täynnä.

Naiset ne vasta nössöjä ovat. Ja mies jota ihastuminen ei jännitä, ei ole oikeasti ihastunut.

Vierailija
39/47 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ihastun nopeasti, jos ulkonäkö ja tapa olla ja jutella natsaavat. Aina olen kyllä ollut äärimmäisen ujo tekemään mitään peliliikkeitä, se vaatii naiselta edes jonkinlaisen pienen signaalin ensin. Pitää näyttää vihreätä jollain tavalla.

Nykyisen emännän kanssa meni niin, että kun törmättiin deittipalvelussa ja alettiin ensin viestitellä, se tuntui jo tosi hyvältä ja luontevalta ja alkoi kovasti toiveet nousta, että kunpa sama fiilis jatkuisi sitten livenäkin. No, sitten mentiin treffeille ja kun nainen sinne saapui sen hymynsä kanssa ja siinä syötiin ja juteltiin niin se oli kyllä saman tien selvää peliä. Ja onneksi molemmin puolin.

Vierailija
40/47 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

sofia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä