Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä saa mies sinut ihastumaan ja miten nopeasti se on tapahtunut?

Vierailija
14.02.2019 |

Miten pitkään te miehet sulattelette ihastusta tai pidätte salassa, ennen kuin uskallatte toimia? Oletteko ihastuneet ensi silmäyksellä vai myöhemmin tajunneet olevanne ihastuneita?

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sofia

Niin? :)

Vierailija
42/47 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää kokemuksia? :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

nauru ja silmät

Vierailija
44/47 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ihastuin erääseen ensinäkemällä, mutta oman elämäntilanteen takia en tuonut esille ennen kuin tänävuonna, vuosien "tuntemisen" jälkeen. Tavallaan helppoa kun nähdään käytännössä päivittäin arkena.

Halusin työstää itseäni, siksi en tehnyt mitään aikaisemmin.. Ja rehellisesti, aluksi oletin hänen olevan varattu, mutta pikkulinnut kertoivat muuta.. Ja ei, kyse ei ole siitä että itse olisin ollut varattu.

Vierailija
45/47 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamasta viikosta puoleen vuoteen. Lopullinen persoonallisuus alkaa näkymään vasta noin puolen vuoden päästä.

Ne salama ihastumiset yleensä myös stoppaa yhtä nopeasti kuin ne on alkanut. Pelkkä naisen ulkonäkö ei saa minua ihastumaan. Vaatii myös luonteen tiedostamisen ja tuntemisen.

Vierailija
46/47 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaahan se ihastuminen aikansa yleensä. Yhden kerran olen ihastunut ensi silmäyksellä, paitsi minua on jälkeenpäin informoitu, että nainen oli kyllä nähnyt minua ainakin kerran aiemmin.

No olihan se, hän käveli yökerhossa ohitseni hymyillen ja silmiin katsoen, mikä herätti kiinnostukseni. Sitten hän käveli toisenkin kerran ohitseni hymyillen ja silmiin vilkaisten, ja siinä vaiheessa kysyin voisiko hän jäädä juttelemaan. 

Viimeisin ihastuminen otti viisi kuukautta ennen kuin edes tajusin ihastuneeni, ja siitä neljä kuukautta, ennen kuin sain aikaiseksi tehdä mitään.

Vierailija
47/47 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä miesten ihastumiskokemuksia on tosi mielenkiintoista lukea. Oma fiilis tinderissä ja treffeillä on kuin Liisalla Ihmemaassa 😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan