Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten saada sellaiset lääkkeet?

Vierailija
14.02.2019 |

Että olisi koko ajan hyvä olo?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ei ole mahdollista saavuttaa että olisi kokoajan hyvä olo. Olispa! 

Vierailija
2/23 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä ei ole mahdollista saavuttaa että olisi kokoajan hyvä olo. Olispa! 

No sitten pitää satsata lääkekehitykseen. Hyvä olo on pääasia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsimällä sellainen lääkäri joka haluaisi niin mutta se onkin vaikeaa koska lääkäri ei halua sitä vaan aivan päinvastoin

Vierailija
4/23 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaasanaukiolla tietävät.

Vierailija
5/23 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama vinkki:

- terveellinen ravinto

- säännöllinen liikunta

- mukava seura

- hyvä uni

- kiinnostava harrastus

- lukeminen ja kirjoittaminen

- hyvinvoiva keho ja mieli

Vierailija
6/23 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
7/23 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edes joskus ):

Vierailija
8/23 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutama vinkki:

- terveellinen ravinto

- säännöllinen liikunta

- mukava seura

- hyvä uni

- kiinnostava harrastus

- terveellinen ravinto. OK en vain jaksa tehdä mitään.

- säännöllinen liikunta. OK en vain voi poistua kotoa mihinkään paitsi lähikauppaan.

- mukava seura. OK. Ei ole ketään olet vain yksin. Jokainen päivä yksin.

- hyvä uni. OK. Milloin viimeksi olen nukkunut yhteen menoon yli kolmea tuntia? Normaalia on miten herään 5 - 7 kertaa yössä.

- kiinnostava harrastus. OK. Oli harrastin ratsastusta mutta ne ajat on menneet.

- lukeminen ja kirjoittaminen. OK. Kirjoitan ja luen. Kirjoitukseni ovat mietteitä siitä miten lähden pois ja lukemiset ovat kevyttä ns. roskakirjallisuutta.

Vierailija
9/23 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muutama vinkki:

- terveellinen ravinto

- säännöllinen liikunta

- mukava seura

- hyvä uni

- kiinnostava harrastus

- säännöllinen liikunta. OK en vain voi poistua kotoa mihinkään paitsi lähikauppaan.

- hyvä uni. OK. Milloin viimeksi olen nukkunut yhteen menoon yli kolmea tuntia? Normaalia on miten herään 5 - 7 kertaa yössä.

- kiinnostava harrastus. OK. Oli harrastin ratsastusta mutta ne ajat on menneet.

- lukeminen ja kirjoittaminen. OK. Kirjoitan ja luen. Kirjoitukseni ovat mietteitä siitä miten lähden pois ja lukemiset ovat kevyttä ns. roskakirjallisuutta.

Fiksaamista vaatii, eikö?

Vierailija
10/23 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveen ihmisen tunneskaalaan mahtuu kaikkea onnesta, rakkaudesta ja riemusta jännitykseen, nolouteen ja hetkelliseen epätoivoon. Pelkässä hyvässä olossa hilluminen taitaisi vaatia jatkuvaa huumeidenkäyttöä sellaista tahtia että tie veisi nopeasti tuonpuoleiseen.

Esim. masennus leikkaa usein positiivisia tunteita runsaasti pois ja tuo tilalle epäterveen paljon ikäviä tunteita.

Mielenterveyskuntoutujana olen vuosien varrella oppinut hyväksymään myös noiden ikävien tunteiden olemassaolon enkä enää syytä itseäni heikkoudesta kun niitä ilmenee.  Lapsena opin jotenkin ajattelemaan että kun olen kiukkuinen tai surullinen jostain, olen epäonnistumassa elämässä, koska aina pitäisi olla jotenkin iloinen ja tyytyväinen. Tästä ajattelusta eroon pyrkiminen on tuonut elämään lisää sitä onneakin.

Vierailija
11/23 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muutama vinkki:

- terveellinen ravinto

- säännöllinen liikunta

- mukava seura

- hyvä uni

- kiinnostava harrastus

Et voi korjata kaikkea kerralla ja nopeasti. Aloita siitä mikä on sulle helpointa korjata. Ja käy lääkärissä.

Vierailija
12/23 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muutama vinkki:

- terveellinen ravinto

- säännöllinen liikunta

- mukava seura

- hyvä uni

- kiinnostava harrastus

Et voi korjata kaikkea kerralla ja nopeasti. Aloita siitä mikä on sulle helpointa korjata. Ja käy lääkärissä.

Käynyt. Mutta lääkkeitä ja jaksamista vaan... Viimeksi tapasin läääkäriä sairaalassa teholla kun olin koittanut tehdä sen viimeisen teon.  :(

Vierailija
13/23 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mt-ongelmat on kuin joku v#tun tarrapinta, kun saa nokan irti niin jo vain on pyrstöstään kiinni samassa paskassa. Mt-ongelmaisia myös vältellään ja syrjitään, kiusataankin sekä ihmisarvoa kyseenalaistetaan. Paranemisen lisäksi on jaksettava taistella ennakkoluuloja yms. vastaan. Muistaa olla armollinen itelleen ja koittaa nauttia elämän pienistä iloista, löytää jotain mikä ilahduttaa. Vaikeaa on. Ymmärrän sua ap. Kokemusta on. Voi kunpa olisi joku koktaili, jolla saisi pysyvästi hyvän ja vakaan olon. 👽

Voimia.

Vierailija
14/23 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muutama vinkki:

- terveellinen ravinto

- säännöllinen liikunta

- mukava seura

- hyvä uni

- kiinnostava harrastus

Käynyt. Mutta lääkkeitä ja jaksamista vaan... Viimeksi tapasin läääkäriä sairaalassa teholla kun olin koittanut tehdä sen viimeisen teon.  :(

❤️

Vierailija
15/23 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaasanaukiolla tietävät.

täh?

Vierailija
16/23 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pullo Koskenkorva Antin korvalääkettä joka päivä.

Vierailija
17/23 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kait nyt jotain lääkkeitä on jotka auttaa?? Eikö lääkärit määrää niitä vai mikä siinä maksaa?

Opamoxi mulla auttoi kun olin pitkän juopottelun jälkeen hajoamaisillani olotiloihini. Tosin en tiedä miten kamala olo sulla on.

Vierailija
18/23 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pullo Koskenkorva Antin korvalääkettä joka päivä.

Vähennä ihmeessä D:

Vierailija
19/23 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahalla saa.

Vierailija
20/23 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rahalla saa.

Ei ole rahhoo tälläkään vajakilla. Totta turiset.