Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sain mieheltä ystävänpäivälahjaksi pelkkiä tulppaaneja, ystävät saivat vaikka mitä, koruja, ravintolaillallisia ja yksi jopa ulkomaanreissun

Vierailija
14.02.2019 |

Eipä enää tuntunut hyvältä idealta laittaa someen kuvaa lahjastani. Muilla niitä kalliita koruja, ravintolaillallisia, kylpyläreissua yms. ja kirsikkana kakun päälle yhdellä kallis ulkomaanreissu.

Kommentit (67)

Vierailija
1/67 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi voi, minulle miehesi antoi lapsen, syntyy syksyllä, ilmoittaa sinulla varmasti pian.

Vierailija
2/67 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vali vali. Oo tyytyväinen, suurin osa meistä ei saa minkäänlaista ystävänpäivälahjaa, edes kukkia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/67 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain vaimolta vihaista huutoa.

Vierailija
4/67 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

(Kiltin) miehen kirjoittama provo.

Vierailija
5/67 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain kukkakimpun ja vei mut syömään lounaan.Mulle riittää ihan hyvin!Ois riittänyt pelkkä kukkakimpukin.

Vierailija
6/67 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi meidän suhdetta ei arvoteta esineillä tai lahjoilla, huh huh miten kauheaa tuo ap:n kateus aineellisesta.

Vierailija
7/67 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ajatus olekaan tärkein? Mitä itse annoit miehellesi lahjaksi?

Vierailija
8/67 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs itse annoit miehellesi?

Vierailija
9/67 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää vastatko aloitukseen, se on miehen tekemä trolli.

Vierailija
10/67 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, aika omituista, että miehesi osti sinulle vain kukkia ja ystävillesi kaikkea hienompaa. 😲 voimia, ap!

Vierailija
11/67 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ostit miehellesi?

Vierailija
12/67 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda miestä. Jos tyypissä on vikaa, se kannattaa vaihtaa uuteen. Vanha tyyppi ei päivittämällä parane. Uusi on parempi.

Vierailija
13/67 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs sä itse annoit ystävänpäivälahjaksi miehellesi? Entä ne sun ystävät?

Vierailija
14/67 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä miehesi panosti yhtä paljon, kuin sinä 14.3.2018?

Jos kerta tälle linjalle lähdetään, että miesten homma on ystävänpäivänä kehitellä jotain mahdottomia jenkkihupatuksia.

Vierailija
15/67 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Traagista

Vierailija
16/67 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohhoh.  Tulppaanikimppu on ystävänpäivälahjaksi juuri sopiva.  Jos ystävänpäivämuistamiseksi annetaan ulkomaanmatka, niin mitä sitten annetaan synttärilahjaksi?  Maailmaympärimatka vai tuliterä urheiluauto?

Ajattele, joku morsian saa tänäkin päivänä ystävänpäivälahjaksi turpiinsa.  Tai tiedon siitä, että hänen miehellään onkin pikku ystävätär jossain muualla.  Ole onnellinen kukkakimpustasi.  Tuhannet muut ei saa sitäkään.

Vierailija
17/67 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä enää tuntunut hyvältä idealta laittaa someen kuvaa lahjastani. Muilla niitä kalliita koruja, ravintolaillallisia, kylpyläreissua yms. ja kirsikkana kakun päälle yhdellä kallis ulkomaanreissu.

No, mitä sinä ostit miehellesi?

Vierailija
18/67 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me olemme olleet yhdessä 33 vuotta ja niistä naimisissa 32. Olen ehkä sinua hieman vanhempi, joten tällaiset ystävänpäivät ja halloweenit ei niin kovasti sykähdytä.

Olemme toivottaneet toisillemme aina hyvää huomenta ja hyvää yötä. Sanoneet päivittäin rakastan sinua. Läheisyyttä ja toisesta välittämistä kuuluu antaa ja saada hyvässä suhteessa ihan joka päivä. En ole pahoillani, että en saanut mieheltäni ystävänpäivälahjaa, en minäkään antanut sellaista hänelle. Sain sen tärkeimmän tänäkin aamuna, eli rakastan sinua ja suukon.

Vierailija
19/67 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää vastatko aloitukseen, se on miehen tekemä trolli.

Tätä juuri, tyyppi ei malttanut odottaa edes illempaan jotta olis ollut uskottavampaa.

Yliammuttu on vaan yliammuttu.

Vierailija
20/67 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälin miestäsi ku on tuollaisen ahneen ja materialistisen naisen löytäny, joka ei arvosta mitään.