Tubettajat kerjäävät lapsilta rahaa netissä, ja moni myös maksaa: "Vetoavat taitavasti lasten tunteisiin"
Kommentit (7)
Tissistriimaajat vasta rahastavatkin. Typerät miehet lahjoittavat jotta saavat edes vähän huomiota hyvännäköisiltä tissitypyköiltä.
Vierailija kirjoitti:
Tissistriimaajat vasta rahastavatkin. Typerät miehet lahjoittavat jotta saavat edes vähän huomiota hyvännäköisiltä tissitypyköiltä.
Eivaan saadakseen naisen pyllistämään juuri oikealla tavalla. Tässä juuri nainen on taas se rahalla toimiva automaatti.
Jos nainen olisi automaatti tuossa tapauksessa niin joku muu korjaisi rahat, mutta tosiasiassa rahat jää naiselle itselleen. Sitä paitsi tissit ovat koko ajat esillä näillä naikkosilla kuin mesi kukassa.
Vierailija kirjoitti:
On hiekan eri asia kerjätä aikuisilta kuin lapsilta.
Nyt on parempi laittaa lapsilta koko youtube pannaan. Eivät pääse tuhlaamaan rahoja. Yleisestikin kannatta neuvoa lapsia sijoittamaan rahansa jo nuorina. Jos lapset pistävät viikkorahansa rahastoihin karkkien sijasta, ne kasvavat korkoa korolle kahdessakymmenessä vuodessa sen verran, että lapset saavat heti täysi-ikäisinä ostettua oman asunnon.
Muistan itsekin ne ajat parikymppisenä, kun olin juuri myynyt osakesalkkuni nollille ja ostin oman velattoman asunnon (yksiö vain, mutta oma) kaverit tuskailivat vanhoissa vuokra-asunnoissaan vuokran suuruutta. Itse vain hymistelin juuri valmistuneessa asunnossani, kun hoitovastike oli alle sata euroa kuukaudessa. Kolmikymppisenä olin saanut sijoitettua (säästettyä) jo sen verran, että pääsin rakentamaan omakotitalon, siinä missä "säästämisen" parikymppisenä aloittaneet kaverini saivat asp-lainoillaan ostettua ensimmäiset kaksionsa. :D Säästäminen ja sijoittaminen kannattaa aloittaa jo nuorena, niin ei tule sorruttua typerien elämänkoululaisten tavoin pikavippeihin.
Tuollaiset lasten hyväksikäyttäjät voi sheimata julkisesti. Joku raja sille ahneudelle.
härskiks on menny rahastus