Olen töissä ja opiskelija on ottanut vauvan mukaan
Joukko ihmisiä opiskelee ihan rahallisestikin arvokkaassa koulutuksessa ja yksi on tuonut luokkaan mukanaan vauvan.
Eikö se kuitenkin ole aika epäkohtelista muita opiskelijoita ja muuta henkilökuntaa kohtaan. Hän ei edes kysynyt sopiiko se tai mitenkään pahoitellut asiaa.
Paheksun minäkin joskus jotain.
Kommentit (70)
Meinaatko että se on ok jos pieni vauva itkee seitsemän tunnin koulutuksesta "vaan" kaksi tuntia.
Ei siinä mitään jos luokkalaisia ei muita haittaa, mutta olisihan se kohteliasta edes kysyä asiaa etukäteen.
Tuoja poistuu vaunuineen luokasta kun vauva herää.
Onko vauva itkenyt tai häirinnyt?
Itse olen usein ollut luokissa joissa jollain on vauva mukana. Koskaan ei ole ollut mitään häiriötä
Vierailija kirjoitti:
Vauvan saa tuoda mukanaan.
Sinäkö sen päätät. Kaikilla ei välttämättä ole samat säännöt.
Sinäkö sen päätät että sitä ei saa tuoda? Mun mielestä ihan ok jos vauva nukkuu ja on hiljaa. Kun vauva alkaa jotain äänellä, niin sitten voi poistua ettei häiritse muita.
Olen ollut useilla luennoilla, joissa opiskelijalla on ollut vauva tai isompi lapsi syystä tai toisesta mukana, lasten aiheuttamat häiriöt eivät ole mitään siihen verrattuna, mitä jotku opiskelijat aiheuttavat. Pidetään juttutuokioita, nauraa hörötellään omille jutuille, katsotaan yön jääkiekko-otteluita netistä ja analysoidaan peliä.
Vauvat eivät kuulu luennoille. Mielestäni äärimmäisen epäkohteliasta luennoitsijaa sekä muita kuuntelijoita kohtaan.
Tuleehan sitä asiakkaat pankkiinkin neuvottelemaan lasten kanssa. Eikö koulutuksessa kuuntelijat ole asiakkaita siinä missä muuallakin?
Mistä sinä tiedät onko kysynyt etukäteen luennoitsijalta?
No miten paljon se vauva on sinua tähän asti häirinnyt?
Vierailija kirjoitti:
Vauvan saa tuoda mukanaan.
Juu.
Ja sen voi jättää naulakkoon luentosalin ulkopuolelle itkuhälyttimen kanssa....
"Rahallisesti arvokkaassa koulutuksessa" Mitenkä se nyt tähän asiaan liittyy?
Minäkin olen töissä, mutta silti asia ei koske minua mitenkään. Miten se asia sinuun liittyy?
Vierailija kirjoitti:
Sinäkö sen päätät että sitä ei saa tuoda? Mun mielestä ihan ok jos vauva nukkuu ja on hiljaa. Kun vauva alkaa jotain äänellä, niin sitten voi poistua ettei häiritse muita.
Tietääkseni olen täällä töissä ja sinä et ole.
Pankit on pankkeja, koulut ja oppilaitokset on erikseen. Kyllä minä pankkiinkin mennessä tai aikaa varatessa kysyisin/mainitsisin asiasta etukäteen, tai ihan viimeistään siinä vaiheessa ottaisin jotain kontaktia kun saapuisin paikalle. Ihan perus kohteliaisuutta.
Enkä vaan purjehtisi sisään sanomatta mitään.
No jos lapsi rääkyy niin, miten pystyy keskittymään mihinkään. Haloo!
Vierailija kirjoitti:
Tuleehan sitä asiakkaat pankkiinkin neuvottelemaan lasten kanssa. Eikö koulutuksessa kuuntelijat ole asiakkaita siinä missä muuallakin?
Itse kyllä vertaisin opintoja enempikin töissä käyntiin kuin pankissa asiointiin. Et sinä töihinkään lastasi vie.
-ohis
Hallanvaara kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietääkseni olen täällä töissä ja sinä et ole.
Pankit on pankkeja, koulut ja oppilaitokset on erikseen. Kyllä minä pankkiinkin mennessä tai aikaa varatessa kysyisin/mainitsisin asiasta etukäteen, tai ihan viimeistään siinä vaiheessa ottaisin jotain kontaktia kun saapuisin paikalle. Ihan perus kohteliaisuutta.
Enkä vaan purjehtisi sisään sanomatta mitään.
Minäkin aina ilmoitan kohteliaisuuttani jos saavun pankkiin vaimoni kanssa ja hänellä on menkat, etteivät ihmettele miksi hän on niin kiukkuinen. ihan kohteliaisuuttani vain.
Mitä se vauva siellä muka haittaa, jos se on hiljaa?
No riippuu huutasko ja häiritseekö se vauva. Jos esim huutaa, silloin ei voi olla tuollaisessa paikassa.