Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen töissä ja opiskelija on ottanut vauvan mukaan

14.02.2019 |

Joukko ihmisiä opiskelee ihan rahallisestikin arvokkaassa koulutuksessa ja yksi on tuonut luokkaan mukanaan vauvan.
Eikö se kuitenkin ole aika epäkohtelista muita opiskelijoita ja muuta henkilökuntaa kohtaan. Hän ei edes kysynyt sopiiko se tai mitenkään pahoitellut asiaa.

Paheksun minäkin joskus jotain.

Kommentit (70)

Vierailija
1/70 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No riippuu huutasko ja häiritseekö se vauva. Jos esim huutaa, silloin ei voi olla tuollaisessa paikassa.

Vierailija
2/70 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaatko että se on ok jos pieni vauva itkee seitsemän tunnin koulutuksesta "vaan" kaksi tuntia.

Ei siinä mitään jos luokkalaisia ei muita haittaa, mutta olisihan se kohteliasta edes kysyä asiaa etukäteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/70 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuoja poistuu vaunuineen luokasta kun vauva herää.

Vierailija
4/70 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vauva itkenyt tai häirinnyt?

Itse olen usein ollut luokissa joissa jollain on vauva mukana. Koskaan ei ole ollut mitään häiriötä

Vierailija
5/70 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvan saa tuoda mukanaan.

Vierailija
6/70 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinäkö sen päätät. Kaikilla ei välttämättä ole samat säännöt.

Vierailija
7/70 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinäkö sen päätät että sitä ei saa tuoda? Mun mielestä ihan ok jos vauva nukkuu ja on hiljaa. Kun vauva alkaa jotain äänellä, niin sitten voi poistua ettei häiritse muita.

Vierailija
8/70 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut useilla luennoilla, joissa opiskelijalla on ollut vauva tai isompi lapsi syystä tai toisesta mukana, lasten aiheuttamat häiriöt eivät ole mitään siihen verrattuna, mitä jotku opiskelijat aiheuttavat. Pidetään juttutuokioita, nauraa hörötellään omille jutuille, katsotaan yön jääkiekko-otteluita netistä ja analysoidaan peliä.

Vierailija
9/70 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvat eivät kuulu luennoille. Mielestäni äärimmäisen epäkohteliasta luennoitsijaa sekä muita kuuntelijoita kohtaan.

Vierailija
10/70 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleehan sitä asiakkaat pankkiinkin neuvottelemaan lasten kanssa. Eikö koulutuksessa kuuntelijat ole asiakkaita siinä missä muuallakin?

Vierailija
11/70 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sinä tiedät onko kysynyt etukäteen luennoitsijalta?

Vierailija
12/70 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miten paljon se vauva on sinua tähän asti häirinnyt?

Vierailija
13/70 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu.

Ja sen voi jättää naulakkoon luentosalin ulkopuolelle itkuhälyttimen kanssa....

Vierailija
14/70 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Rahallisesti arvokkaassa koulutuksessa" Mitenkä se nyt tähän asiaan liittyy?

Vierailija
15/70 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen töissä, mutta silti asia ei koske minua mitenkään. Miten se asia sinuun liittyy?

Vierailija
16/70 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinäkö sen päätät että sitä ei saa tuoda? Mun mielestä ihan ok jos vauva nukkuu ja on hiljaa. Kun vauva alkaa jotain äänellä, niin sitten voi poistua ettei häiritse muita.

Tietääkseni olen täällä töissä ja sinä et ole.

Pankit on pankkeja, koulut ja oppilaitokset on erikseen. Kyllä minä pankkiinkin mennessä tai aikaa varatessa kysyisin/mainitsisin asiasta etukäteen, tai ihan viimeistään siinä vaiheessa ottaisin jotain kontaktia kun saapuisin paikalle. Ihan perus kohteliaisuutta.

Enkä vaan purjehtisi sisään sanomatta mitään.

Vierailija
17/70 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos lapsi rääkyy niin, miten pystyy keskittymään mihinkään. Haloo!

Vierailija
18/70 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuleehan sitä asiakkaat pankkiinkin neuvottelemaan lasten kanssa. Eikö koulutuksessa kuuntelijat ole asiakkaita siinä missä muuallakin?

Itse kyllä vertaisin opintoja enempikin töissä käyntiin kuin pankissa asiointiin. Et sinä töihinkään lastasi vie.

-ohis

Vierailija
19/70 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallanvaara kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietääkseni olen täällä töissä ja sinä et ole.

Pankit on pankkeja, koulut ja oppilaitokset on erikseen. Kyllä minä pankkiinkin mennessä tai aikaa varatessa kysyisin/mainitsisin asiasta etukäteen, tai ihan viimeistään siinä vaiheessa ottaisin jotain kontaktia kun saapuisin paikalle. Ihan perus kohteliaisuutta.

Enkä vaan purjehtisi sisään sanomatta mitään.

Minäkin aina ilmoitan kohteliaisuuttani jos saavun pankkiin vaimoni kanssa ja hänellä on menkat, etteivät ihmettele miksi hän on niin kiukkuinen. ihan kohteliaisuuttani vain.

Vierailija
20/70 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se vauva siellä muka haittaa, jos se on hiljaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kaksi