Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koituuko äijäuho viisikymppisten kuolemaksi?

Vierailija
14.02.2019 |

Puhutaan paljon miesflunssasta, sitä kehdataan potea. Mutta sitten tulee vakavampia juttuja, ja niitä vähätellään. Loppuviimeksi ei joko uskalleta tai tietynlaista jääräpäisyyttä olla menemättä lääkäriin. Sitten kun saadaan jotain apua, ehkä laitteita käytettäväksi, niin pelätään että se laskee jotenkin miehisyyttä. Johtuisiko kenties siitäkin että on nuorempi uudempi elämänkumppani.
Ihan olisi kiva jos miehetkin vastaisivat tähän ketjuun. Moni syö lääkkeitä niitä voi ottaa huomaamatta. Ja moni sairaus ei näy päällepäin. Luin tuosta O Lindholmin juttua, kuinka hän oli saanut unimaskin, mutta hän koki että sen käyttäminen olisi ollut sama kuin vammaisuuden myöntäminen.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ne miehen vaihdevuodet, Kroppa  vanhenee mut oletetaan et ollaan kuolemattomia.

Vierailija
2/40 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos todettu uniapnea, eikä käytä cpappia niin kyllä

M45

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se vanheneminen ottaa koville niin miehille kuin naisillekin.

Kyllähän sen muut huomaa, mutta se ,että itse hyväksyy on vaikeampaa. Sitä kuvittelee

olevansa nuorempi kuin mitä on. Kuntoillaan raivopäiväisesti enemmän kuin kroppa sallii

ja ihmetellään ,kun sairastutaan. Sen vanhenemisen tasapainon, kun löytää niin ei mitään

hätää. Ikä on vaan numero ja hakeudu noin ikäistesi seuraan niin huomaat, että on niitä

muitakin.

Vierailija
4/40 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mielestään mies on alfauros ni heikkoutta mahd. vaikeampi myöntää. Haetaanko sitä nuoruutta sitten niin et kaveripiiri nuorenee ja uusia nuoria kumppaneita. Minusta hienoa et viisikymppiset kuntoilee ja harrastaa. Mutta sitten ei muisteta kohtuutta. Olisiko se viisikymppisen kriisi. 

Ja ihan kiva et pukeudutaan nuorekkaasti. Omassa lapsuudessa tuonikäiset oli jo pappoja ja näyttivätkin vanhemmilta. Toki siinäkin olisi syytä löytää se keskitie ettei ihan mauttomuuden puolelle  menisi.

Vierailija
5/40 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko julkisuuden henkilöille haasteellisempaa tuo vanheneminen. Nuorena tullaan idoleiksi, ja itselle varmasti vaikea myöntää ettei mikään ole ikuista. Peilikuvasta katsoo vanha äijä ja uutta nuorta miestä tulee markkinoille. Mutta varmasti ongelma on niin miehillä kuin naisilla. Ovatko sitten kehäraakkeja. Jos urheilijan syytä jäädä ajoissa eläkkeelle, ja viihdeartisti hyvässä vedossa ja levyt myy, niin painetaan keikkaa niin kauan että kroppa sanoo poks. Ja ihan varmasti ammatti missä ulkonäkökeskeisyys vallitsee, kuka sitä rupsahtanutta artistia fanittais.

Vierailija
6/40 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkos joku kokeillut millaista on nukkua se unimaski päässä.

Tuttu nainen yritti käyttää sitä, mutta siitä ei tullut mitään. Huonounisena ei saanut nukuttua ollenkaan, joten luopui sen käytöstä. Olli Lindholmkin nukkui vain 3 tuntia yössä, joten luulen tuon maskin heikentäneen unta entisestään.

On helppo sanoa, että mitäs jätti käyttämättä. Itse hän tiesi tuon paremmin.

Vierailija
7/40 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pian kaikki kovikset on kuin tauski: tukka 2000-luvun alkupään muotia mutta naama kuin vanha kenkä :D Ah ma nauran kun katson niitä sitten ja mietin että ettepä ole enää niin kovia huutista.

Jo nyt saa imeä sitä naurua kun katselee nelikymppisiä äijiä jotka vetää huppareissa ja käpissä. LAittakaa nyt vielä skeittisämpylät jalkaan :D

Nauru pidentää ikää.

Vierailija
8/40 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pian kaikki kovikset on kuin tauski: tukka 2000-luvun alkupään muotia mutta naama kuin vanha kenkä :D Ah ma nauran kun katson niitä sitten ja mietin että ettepä ole enää niin kovia huutista.

Jo nyt saa imeä sitä naurua kun katselee nelikymppisiä äijiä jotka vetää huppareissa ja käpissä. LAittakaa nyt vielä skeittisämpylät jalkaan :D

Siis missä vetää? Olen jo viisikymppinen pappa, joten en ihan kaikkia uudissanoja ymmärrä :)

Vierailija
9/40 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisiä kuolee joka ikinen päivä. Joskus se vaan sattuu julkisuuden ihmisen kohdalle, ja sen perusteellako täällä ollaan vetämässä selviä linjauksia, että mikä on miehissä vikana??? Kuoleehan noita suhteellisen terveita urheilijoitakin 20-30 nurkilla, mutta ei niiden perusteella ole kukaan määrittämässä koko ikäluokkaa hulttioiksi tai dopingin käyttäjiksi! nyt järki käteen ja eteenpäin elämässä.

Vierailija
10/40 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se äijäuho monelle koituu kohtaloksi. Ei mennä lääkäriin kuin vasta sitten kun ambulanssilla viedään. Moni ei armeijan ja eläkeiän välissä käy lainkaan missään tutkimuksissa, vaikka syytä olis. He kenellä on työterveyspalvelut käyvät, mutta muut ei. Mun duunissa on työterveystarkastus neljän vuoden välein ja tutkitaan perusteellisesti ammattitautien takia. Pomo varaa ajan, niin ei pääse itseltä unohtumaan.

Vierailija
11/40 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin "äitijauho". No mut siitähän se varhainen kuolema yleensä kai johtuu, äitien mokista. Aivojen säätelyalueet tuhoutuu sen vuoksi ennen aikojaan.

Vierailija
12/40 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole koskaan pukeutunut erityisemmin. Käytän sitä mitä löytyy. En siis osta vaatteita.

Mikä on käppi?

Hupparin tiedän ja se on tosi lämmin vaihtoehto. Olen nelikymppinen ja käytän hupparia mieluusti.

Mutta mikä on käppi?

Olen aina vierastanut miehiä jotka ovat ns tyylitietoisia. Siinä on jotain todella vierasta ja outoa.

Ei miehen pidä katsoa mitä päälleen laittaa. Paitsi jos ei ulkonäöllisesti muuten saa vaikutelmaa. Minulla ei ole ollut koskaan ongelmaa löytää ns "seuraa" vaikka pukeudun miten sattuu.

Ymmärrän kyllä niitä ihmisiä joiden pitää laittautua että saavat itsensä näyttämään siedettävälle :)

Joillekin riittää pelkkä liikunta.

Vierailija
13/40 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tervetuloa IT-alalle. Meillä toimistolla kaikilla vähintään maisteritason tutkinto, vuosipalkat pääosin kuusinumeroisia ja huppari yleisin vaate

Vierailija
14/40 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän moni mies menee lääkäriin vasta pää kainalossa? Tämähän ei ole mikään uusi ilmiö, vaan esiintyi jo vanhempieni nuoruudessa. 

Vierailija
15/40 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu taviksiakin kuolee. Julkisuuden henkilöt antavat kasvot monille ongelmille joihin ei haluta puuttua. Voi tuota ongelmaa tarkastella taviksienkin kohdalla. Mutta ihan Matti ja Maija Meikäläisten elämä ei ole minkään  luupin alla. Monesti sitä ikää voi lisätä ihan omilla elämäntavoillaan. Mutta loppukädessä se on aina ihmisen oma valinta.

Vierailija
16/40 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksiköhän moni mies menee lääkäriin vasta pää kainalossa? Tämähän ei ole mikään uusi ilmiö, vaan esiintyi jo vanhempieni nuoruudessa. 

Koska usein apua saa vasta siinä vaiheessa. Tk:ssa sanotaan, että ei ole aikoja ja päivystyksen tympääntynyt hoitaja kitisee, että ei ole päivystysasia

Vierailija
17/40 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä se on naurettavaa, kun miehet puunaa autojaan kuin viimeistä päivää, mutta kulkevat ihmisten ilmoilla verkkareissa tms salihousuissa ja aikuiset miehet huppareissa ja lippalakissa. 

Se on varmasti totta, etä naisia ei kiinnosta miehen ulkoinen olemus, kun aviomiestä etsitään. Paksu lompakko on tärkeintä. 

Vaan rohkenenpa veikata, että löytyy myös tyylitietoisia naisia, joihin tekee vaikutuksen mies, joka osaa myös PUKEUTUA ja saattaa olla jopa hiuksetkin päässä, jotka saattavat olla jopa kammattu. Ja niihin on kenties laitettu jopa jotain muotoiluainetta(!). Hui kuinka homoa! 

Vierailija
18/40 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkos joku kokeillut millaista on nukkua se unimaski päässä.

Tuttu nainen yritti käyttää sitä, mutta siitä ei tullut mitään. Huonounisena ei saanut nukuttua ollenkaan, joten luopui sen käytöstä. Olli Lindholmkin nukkui vain 3 tuntia yössä, joten luulen tuon maskin heikentäneen unta entisestään.

On helppo sanoa, että mitäs jätti käyttämättä. Itse hän tiesi tuon paremmin.

Joo. Itse melkein nelikymppisenä olen sitä mieltä että ei kuolemaa tarvitse pelätä. Kaikki ystävät ovat jo kuolleet rock-legendojen ikäisenä.

Minä jäin henkiin. En kyllä pane pahaksi jos kuolen viisikymppisenä.

En myöskään pelkää kipua. Ihmettelen että miksi tässäkin ketjussa on äijiä jotka pelkää kuolemaa?

Ei se varmasti vaimolle ja lapsille ole kivaa, mutta se menee viikossa parissa ohi. Viisikymppisenä on ihan hyvä kuolla. Ei kerkeä kokea kuusikymppisyyttä ja siitä alkavaa jatkuvaa alamäkeä. Sellainen heikkeneminen on monelle teräsmiehelle kidutusta.

Moni vielä tyhmenee hitaasti mutta varmasti. Eriasia on jos ihminen eläisi 200-vuotiaaksi. Jos viisikymppisenä menee niin eipä siinä enää jäisi mitään mielenkiintoista välistä. Tuskin tekniikka kehittyy tai maailma politiikka etenee parempaan suuntaan. Joten miksi jäisi eloon. Kovia kännejäkään ei viitsi juoda, kun kroppa ei palaudu ja tuskin huumeitakaan on laillistettu 2030. Joten miksi ihmeessä jäisi tänne oleilemaan.

Minusta tuntuu jo nyt että kaikki tällä elintasolla on koettu ja tehty ja vähän ylimääräistäkin on saatu.

Olen elänyt jo parhaimman aikani ja niin on moni muukin teistä. Ette vaan halua myöntää sitä itsellenne, kun pelkäätte kuolemaa.

Saadanan neidit oikeesti. Olisitte äijiä percele.

Vierailija
19/40 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käydä lääkärissä. Kaikkea vähätellään. Mun nuoruudessa tosimiehet jotenkin ylpeilivät vaikka lääkäri olisi ollut oikea osoite. Just tuo pää kainalossa oli se juttu. Aikuinen ihminen päättää itse, kunnes jonkun velvollisuus on sitten soittaa ambulanssi, mikä monasti liian myöhäistä. Läheisille se on kova pala, jos sen jäärän on puolisokseen saanut.

Vierailija
20/40 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä se on naurettavaa, kun miehet puunaa autojaan kuin viimeistä päivää, mutta kulkevat ihmisten ilmoilla verkkareissa tms salihousuissa ja aikuiset miehet huppareissa ja lippalakissa. 

Se on varmasti totta, etä naisia ei kiinnosta miehen ulkoinen olemus, kun aviomiestä etsitään. Paksu lompakko on tärkeintä. 

Vaan rohkenenpa veikata, että löytyy myös tyylitietoisia naisia, joihin tekee vaikutuksen mies, joka osaa myös PUKEUTUA ja saattaa olla jopa hiuksetkin päässä, jotka saattavat olla jopa kammattu. Ja niihin on kenties laitettu jopa jotain muotoiluainetta(!). Hui kuinka homoa! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän