Tuotteet jotka katosivat myynnistä vaikka olivat loistavia?
Kattilakokoinen mikrolämmitettävä lohikeitto joka oli oikeasti hyvää. Valmistajaa en muista, mutta tuli joskus työhuoneella jaettua kavereiden kesken.
Olisi tosi kätevä nyt kun on noi lapset ja välillä olis kiva ruokkia ne nopeasti päiväkodista tullessa, mutta tuota oli kaupoissa n. 5 minuuttia ennen kuin hävisi.
Kommentit (4183)
Mossa-merkin aktiivihiiltä ja mustaherukkaa sisältävä kuorinta rasvoittuvalle ja akneiholle. Loistavin kuorinta ikinä, jonka tuloksen oikeasti näki heti. Mustapäät saivat kyytiä.
Nyt tuntuu kadonneen kokonaan(!?). Onko joku kilpailija ostanut liian hyvän tuotteen pois markkinoilta vai miksi ihmeessä tämän ihmekuorinnan täytyi hävitä... 😞
Pizza Slice -pikaruokapaikat.
Esim. Pasilan aseman yläkerrassa oli vielä joskus 2000 -luvulla.
Slaissit valittiin muistaakseni vitriinistä ja syötiin paikan päällä seisten korkeitten pöytien ympärillä.
Kaksi slaissia sai 5 eurolla.
Maistui aina tosi hyvältä ja usein tuli käytyä köyhänä opiskelijanakin.
Teräspintojen puhdistusaine Sactiv Teräs sekä Dr Beckmannin Hopean ja arvometallien kiilloituspyyhe. Jälkimmäinen oli paras tuote ikinä. Harmittaa.
Ruusunmarjakeitto ja kefiiri. Niitä ei ole näkynyt.
Vierailija kirjoitti:
Suomi-konepistooli
En ole kyllä koskaan nähnyt yhdenkään Prisman valikoimissa näitä missään vaiheessa. Voisivat kyllä mielellään myydä.
Tabort. Yksinkertaisesti paras tahranpoistoaineet koskaan. Kaipaan sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valion sulatejuustokolmiot.
Tästä tuli mieleen, Lidlissä oli kanssa yksittäisiä pieniä sulatejuustokolmioita pakattuna pyöreään purkkiin minkä kannessa oli lehmän kuva. Ihan jäätävän hyvää! En ole enää ikuisuuksiin nähnyt.
niissä on paketti vaihtunut, ei oo enää sitä lehmän kuvaa mutta lötyy siis edelleen :)
ONKO?! Minkälainen paketti siinä sitten nykyään on? Minä en nimittäin edelleenkään ole löytänyt kyseistä tuotetta. Oon menossa Lidliin tänään, joten jos nyt joku tietää, ole ihana ja paljasta mulle lehmäsulatejuustoherkun piilotettu muoto.
Vierailija kirjoitti:
Ootteko löytäneet mistään Malacon lakupiippuja? Itse bongasin laivalta ja jostain kylpylästä, mutta tavallisesta kaupasta ei löydy. Netistä kai pystyisi tilaamaan....
K-kaupassa olen nähnyt ja S marketissakin ainakin täällä Turussa. Varmaan muuallakin jossain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootteko löytäneet mistään Malacon lakupiippuja? Itse bongasin laivalta ja jostain kylpylästä, mutta tavallisesta kaupasta ei löydy. Netistä kai pystyisi tilaamaan....
K-kaupassa olen nähnyt ja S marketissakin ainakin täällä Turussa. Varmaan muuallakin jossain.
Meillä on lähiK-marketissakin noita myynnissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kahvinmakuiset jäätelöpakkaukset. Joskus oli, olisikohan Valion, Carmen kahvijäätelö, oli hyvää.
Myös kinuski-kahvi tms. olisi hyvää, jos siis olisi.
Niinkuin sanottu, nuo pulla-, keksi- juustokakku-ja muut jäätelöt ei innosta.
Myös juuri kirsikanmakuinen jäätelö ja ylipäätään sellaiset joissa olisi selkeästi erottuva se marjaosa tai muu makua antava osa.
Nougatissakin oli ennen selkeästi isommat ne muruset ja enemmän makua. Nam, oli hyvää, samoin tiikerijäätelössä oli enemmän sitä appelsiinia. Ja vaniljajäätelössä oli vaniljanmakua, joka maistui selkeästi.
Ylipäätään kaipaan jäätelöpakkauksia ja laatuja joissa olisi sitä makua!Tuo Carmen kahvijäätelö on varmaankin paras jäätelö, mitä olen koskaan syönyt.🤎 Jos tulisi uudelleen myyntiin - samalla reseptillä - ostaisimme varmaankin joka viikko!
Jäätelöt ovat nykyään aika pliisuja maultaan vaikka jatkuvasti tuodaan toinen toistaan kummallisen makuisia uutuukdia markkinoille ja sitä myötä postetaan vanhoja hyviä makuja. Jäätelö on muutenkin nykyään niin vatkattua, että jos purkki sulaa, pohjalla on vain pieni liru jäljellä. Ennen vanhaan sai kunnon tavaraa sulaneenakin. Ja irtojäätelö on aivan törkeän hintaista
Vierailija kirjoitti:
Ainakin meidän Cittarissa on 9 erilaista kefiiriä ja Tokmannilta saa ruusunmarjakeittoa.
Lumene Ultra Sensitive Sos Intense Cream
Se oli erinomainen punoittavaa ja kuumottavaa atooppista, couperosa/rosacea-ihoa helpottava voide.
- ja sitten se hävisi. Kun kysyin Lumenelta sen perään, tilalle kaupattiin montaa muuta tuohon verrattuna täysin tehotonta pilipalituotetta.
Todella ikävää, että tuo lopetettiin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kefiiriä on yhä. Esim. S-marketista se löytyy jugurttien läheltä, eikä esim. piimähyllystä, josta minä sitä jossain vaiheessa hain.
Hoikat tiukkapilluset suomalaiset naiset !
Thaikuista löytyy.
T.Jamppe
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistatteko sellaiset muoviset Mini Cooper karkkiautot, joissa oli sisällä M&M / Smarties tyylisiä karkkeja. Nuo autot olivat 12 cm pituisia.
Autojen Kattoikkunan sai auki jonka kautta sai otettua niitä karkkeja ja noita Mini Coopereita myytiin eri väreissä (punainen, sininen, keltainen, vihreä ja harmaa)
Nuo olivat myynnissä Ale-Makasiineissa. Vuosi oli 2006, kun nuo kaikki viisi eri väristä Mini karkkiautoa ostin.
Otin nuo autot koristeeksi, kun karkit oli syöty. Autojen Pohjissa lukee valmistaja: Fizzy Creation.
Muistaako kukaan muu näitä? 🙂
Tulispa takaisin ja olisi lisää eri värejä :)
Täällä Lapin Läänissä, en itse muista sellaisia olleen myynnissä,
tai olen liian vanha/nuori ?
:)
Kiitos vaivannäöstäsi <3
mutta en tiedä mikä vuosi niitä myytiin ?
Mutta olivat loistavia.