Kokeilin mieheni toiveesta isomunaista 3. pyörää, oli hyvä - mies mustis
Ajattelin vaan et miehelleni järjestettiin ensin 2 naista, seksi sessiot kestivät 2 otteeseen yhteensä 6 päivää. Mieheni oli kiimasta sekaisin ja pani kuin kuin pupu. ( vierasta ja vähän omaakin)
Sitten tli vuoroni, mieheni etsi sopivan varatun ukkomiehen - jolla pistooli ei roikkunut lanteella vaan se oli vähintää järeän kaliiberin haulikko tai luolamiehen nuija, joka jalkojen välissä roikkui ( kassit on miehelläni kuin molemmissa oli viinirypäle - tällä herrasmiehellä molemmissa kasseissa pullotti pienen appelsiinin kokoiset kivekset - jos oli 17 cm/ 5 cm levossa, niin oli suhteessa vehkeeseen panospussitkin.
Alun järkytyksen jälkeen kun hyväksyimme, että ei moista hevosen munaa voi tunkea kerralla tai paikat repee ja taju lähtee, niin hyvä oli iso muna ja mies varressa.
Sain jopa sarjaorgasmin niin voimakaana, että taju hävis toisena päivänä
Nyt on vaan niin, että mies ei pääse yli siitä-kun toinen huudatti vaimoa ja kyllä, pani ihan sekaisin. Vaitettavaa, nyt mökötetään sitten
Kommentit (29)
Porvoossa vissiin? Teksti on kyllä ihan miehen näppiksiltä tarkkoine mittoineen päivineen. Huono provo.
Kimppa on kivaa. Ei vaan käytännössä sovi kaikille. Tärkeintä on kokeilla ja nauttia. Jos se jäi viimeiseksi kerraksi, on kuitenkin arvokas muisto lyhyen elämän mausteena. Puolison kanssa kimppailu kyllä kuulostaa aina hieman riskialttiille. Rohkeeta..
Ekaks sattui kamalasti, ja nainen huutaa tuskasta, saa monta tuntia päivässä isoa munaa, ja saa vielä sarjaorkkuja. joopajoo...¨
Nautit ilmeisesti tuskasta?
kuinka hyvin tekstistä näkyy sukupuoli. Ihan selkeesti miehen kirjottama.
Taisi olla tylsää?
T. yksi jolla meni neitsyys 32 senttiselle kyrvälle. Että turha valittaa jostain 23cm
kun niin moni vauvapalstalainenkin on sellaiseen törmännyt. Ja koska tällaisia on olemassa äärimmäisen vähän, vientiä on todellakin riittänyt. Haluttua tavaraa siis.
kuinka hyvin tekstistä näkyy sukupuoli. Ihan selkeesti miehen kirjottama.
Taisi olla tylsää?
T. yksi jolla meni neitsyys 32 senttiselle kyrvälle. Että turha valittaa jostain 23cm
kun niin moni vauvapalstalainenkin on sellaiseen törmännyt. Ja koska tällaisia on olemassa äärimmäisen vähän, vientiä on todellakin riittänyt. Haluttua tavaraa siis.
Eiku se on se sama Manolo, joka kiertää vauvapalstalaisten mämmojen sylistä toiseen... Pervo naismaku miehellä.
Tämän herrasmiehen varustus veti kylä hiljaiseksi. Katsoin ensin että seisooko hänellä mutta 17 cm / 5 cm lepo ja 23-244 cm 6-7,5 cm paksuus
Onko sulla aina mittanauha mukana panohommissa?
Meillä on ollut kolmaspyörä kuvioissa mukana välillä aktiivisemmin välillä harvemmin. Ei minua ainakaan miehen omaani kookkaampi varustus mitenkään haitannut. On käsittämätöntä, että miesten väitetään toisaalta olevan hirveän kateellisia isokaluisislle ja toisaalta olevan kiinnostuneita vain omasta nautinnostaan. Kyllä se hyvältä tuntuu (ainakin itsestä) vaikkei mikään mahtimela olisikaan.
Ystävämme on kyllä todennut, että hänen olonsa teki varmemmaksi huomata olevansa se isokaluisempi, mutta että eniten häntä jännitti se saako vaimoni orgasmin.
Meillä ainaki kimppa on toiminu hyvin, en oo mustis ollu kun oon kahtonu vierestä kun koulukaveri panee vaimon tyytyväiseksi. Liukkaille oon päässy sit. Varsinki vaimon ratsastaminen kiihottaa, sit näkee hyvin kun spermaa valuu ...
Katos vaan, "isomunamies" on kokeillut kolmen miehen kimppaa.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin vaan et miehelleni järjestettiin ensin 2 naista, seksi sessiot kestivät 2 otteeseen yhteensä 6 päivää. Mieheni oli kiimasta sekaisin ja pani kuin kuin pupu. ( vierasta ja vähän omaakin)
Sitten tli vuoroni, mieheni etsi sopivan varatun ukkomiehen - jolla pistooli ei roikkunut lanteella vaan se oli vähintää järeän kaliiberin haulikko tai luolamiehen nuija, joka jalkojen välissä roikkui ( kassit on miehelläni kuin molemmissa oli viinirypäle - tällä herrasmiehellä molemmissa kasseissa pullotti pienen appelsiinin kokoiset kivekset - jos oli 17 cm/ 5 cm levossa, niin oli suhteessa vehkeeseen panospussitkin.
Alun järkytyksen jälkeen kun hyväksyimme, että ei moista hevosen munaa voi tunkea kerralla tai paikat repee ja taju lähtee, niin hyvä oli iso muna ja mies varressa.
Sain jopa sarjaorgasmin niin voimakaana, että taju hävis toisena päivänä
Nyt on vaan niin, että
mies ei pääse yli siitä-kun toinen huudatti vaimoa ja kyllä, pani ihan sekaisin. Vaitettavaa, nyt mökötetään sitten
Minun mies innostui vaan kun isomunainen huudatti minua. Nyt haluaisi isomunaisia miehiä panemaan minua. Ei ole minullakaan mitään sitä vastaan. Juhannus heilat ovat tuttuja miehiä.
Mu-mu-mutta eihän koolla pitänyt olla väliä?
Vierailija kirjoitti:
Mu-mu-mutta eihän koolla pitänyt olla väliä?
On sillä. Naisille normaalin kokoinen on paras.
Tottakai koolla on näissä hommissa väliä. Mitä isompi mela vaimon vitussa soutaa, sitä enemmän se minua kiihottaa. Itselläni on pieni.
Meillä ei ole päästy vielä tositoimiin asti. Ajatus vaimosta saamassa isoa vierasta kalua saa aikaan kivikovan seisokin. Vaimo tietää fantasiani ja käyttää sitä hyödyksi seksiä harrastettaessa.
Minkä kokoinen on mielestänne iso, jonka kelpuuttaisitte?
Mieheni penis on 14 cm pitkä ja 4,5 cm paksu erektiossa. Tämän herrasmiehen varustus veti kylä hiljaiseksi. Katsoin ensin että seisooko hänellä mutta 17 cm / 5 cm lepo ja 23-244 cm 6-7,5 cm paksuus - pelottava mutta hyvät muistot - minulla ( ei miehelläni :) joka kyllä paneskeli 6 päivää vierastakin naista ja kehui tätä, kun vaimo sai perjantain ja lauantain kerranin munaa oikein olan takaa eli 7-8 varvia/päivä eli 9-10 h panoa, niin johan vaimo oli lutka, löysä pillu, isoa oikeen ääneen huutamalla pyytänyt seksimaanikko ( oli pakko huutaa kun yritin hokea, että liian iso, ei mahdu ja itkun sekaisesti kun kaveri pääätti panna pohjanmaan kautta ja sattui aluksi ihan käsittämästi...