Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokeilin mieheni toiveesta isomunaista 3. pyörää, oli hyvä - mies mustis

Vierailija
13.05.2008 |

Ajattelin vaan et miehelleni järjestettiin ensin 2 naista, seksi sessiot kestivät 2 otteeseen yhteensä 6 päivää. Mieheni oli kiimasta sekaisin ja pani kuin kuin pupu. ( vierasta ja vähän omaakin)

Sitten tli vuoroni, mieheni etsi sopivan varatun ukkomiehen - jolla pistooli ei roikkunut lanteella vaan se oli vähintää järeän kaliiberin haulikko tai luolamiehen nuija, joka jalkojen välissä roikkui ( kassit on miehelläni kuin molemmissa oli viinirypäle - tällä herrasmiehellä molemmissa kasseissa pullotti pienen appelsiinin kokoiset kivekset - jos oli 17 cm/ 5 cm levossa, niin oli suhteessa vehkeeseen panospussitkin.

Alun järkytyksen jälkeen kun hyväksyimme, että ei moista hevosen munaa voi tunkea kerralla tai paikat repee ja taju lähtee, niin hyvä oli iso muna ja mies varressa.

Sain jopa sarjaorgasmin niin voimakaana, että taju hävis toisena päivänä

Nyt on vaan niin, että mies ei pääse yli siitä-kun toinen huudatti vaimoa ja kyllä, pani ihan sekaisin. Vaitettavaa, nyt mökötetään sitten

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehen halusta olen myös muutaman kerran pannut isokaluisten kundien kanssa, aina ollut tosi kivaa.

Oma kulta kovana kotona kun mä itse bilettämässä, kaikki nauttii, ai ai niitä Tahkovuoren viikonloppuja :)

Miehet olleet iältään 30-50v (itse 46v) ja kalut sellaista 20 senttiä +-

Vierailija
22/29 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kuinka hyvin tekstistä näkyy sukupuoli. Ihan selkeesti miehen kirjottama.

Taisi olla tylsää?

T. yksi jolla meni neitsyys 32 senttiselle kyrvälle. Että turha valittaa jostain 23cm

Mapopihyllyt on tehty 32 cm korkeille mapeille. Olisit tehnyt kyrvästä valoksen ja laittanut komistuksen hyllylle trofeeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme noin 50v pariskunta ja olen nyt mieheni toivomuksesta päättänyt kesällä kokeilla naida isokaluisen miehen kanssa. Ongelmana on että jotenkin tuntuu "hassulta" laittaa esim treffi-ilmoitus, samoin näin varattuna ikänaisena hieman myös hävettää jos joku tunnistaa :)

Kaipa se on vain minihame päällä mentävä vaikkapa ruotsinlaivalle vai kuinka muut on näihin suhtauneet ?

Ei oikein kiinnostaisi joutua jonkun tyhkäpään kännipanoksi, niistä on nuoruudesta aivan liikaa kokemuksia, eli varmaankin jollain lailla tuttu voisi olla turvallinen / luotettava.

Oman miehen kaverit - no thanks, samoin tyttökavereiden miehet, sellaiseen minusta ei ole,

Vierailija
24/29 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senttimetri-insinöörit tääl taas vauhdissa. Kohta jutellaan taas pimpan tilavuuksista😀 Koittakaa ny oikeasti rakastella aidisti

Vierailija
25/29 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on tämä fantasia ollut aina, itsellä normi 16/4,5 kalu. Nyt olen alkanut vihjailemaan rouvalle että jos otettaisiin hänelle isokaluisia rakastajia vakkareiksi, minä saisin kuvata sessiot vierestä. Olisin joko lukittuna siveysvyöllä kun vieras mies ottaa vaimoani aviovuoteessamme, tai jos he olisivat oikein suopeita, saisin tyydyttää itseäni siinä katsellessa. Tähän liittyy myös vahvasti halu nuolla vaimoni pillu puhtaaksi vieraan spermoista. Kaikista parasta olisi jos nämä miehet olisi mustia. Tämä siis vielä toistaiseksi fantasiana.

Vierailija
26/29 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me toteutettiin ja oli kyllä kiihottava kokemus. Itselläkin hyvän kokoinen muna mutta vieras selkeästi yli 20 cm. Oli kiva katsella ja osallistua. Liukkaille päästessä oli kyllä upee fiilis. Kaikki tuntui tykkäävän ja varmasti uusitaan.

Vierailija
27/29 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittänyt uutta miestä vähän lämmitellä tähän touhuun ja ei ole tullut jyrkkää kieltoa ja vaikka hän tuntuu olevan vähän mustis ja jos olen jutuissa muiden miesten kanssa niin reagoi tilanteisiin hyvin, siis niin että käy vain kuumempana minuun. Ehkä joskus vielä pääsen toteuttamaan fantasiani siitä, että olisin tuhma vaimo joka saisi vierasta munaa.

Vierailija
28/29 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cuckold kirjoitti:

Itselläni on tämä fantasia ollut aina, itsellä normi 16/4,5 kalu. Nyt olen alkanut vihjailemaan rouvalle että jos otettaisiin hänelle isokaluisia rakastajia vakkareiksi, minä saisin kuvata sessiot vierestä. Olisin joko lukittuna siveysvyöllä kun vieras mies ottaa vaimoani aviovuoteessamme, tai jos he olisivat oikein suopeita, saisin tyydyttää itseäni siinä katsellessa. Tähän liittyy myös vahvasti halu nuolla vaimoni pillu puhtaaksi vieraan spermoista. Kaikista parasta olisi jos nämä miehet olisi mustia. Tämä siis vielä toistaiseksi fantasiana.

Normi ja normi. 12% peniksistä tuota pidempiä, 3% tuota paksumpia, 4% tilavuudelta suurempia. Jos tuo ei rouvaa tyydytä niin sitten tietysti isompaa kannattaa hakea.

Vierailija
29/29 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Cuckold kirjoitti:

Normi ja normi. 12% peniksistä tuota pidempiä, 3% tuota paksumpia, 4% tilavuudelta suurempia. Jos tuo ei rouvaa tyydytä niin sitten tietysti isompaa kannattaa hakea.

Ei siis ollut kyse siitä ettei rouva tyytyväinen, kyse oli lähinnä lisämausteesta seksielämään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan