Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen viettely

Vierailija
13.02.2019 |

Vinkkejä miten viettelen miehen niin että ei voi pitää näppejänsä irti musta? Eli tilanne on sellainen että ollaan oltu 15 vuotta yhdessä, päästään vloppuna syömään kahdestaan ilman lapsia ja hotelliin. Nyt ajattelin panostaa ihan kunnolla. Haluan että mies repii multa vaatteet päältä illallisen jälkeen. Ajattelin panostaa ulkonäköön kunnolla, huulipunaa ja vartalon myötäinen mekko jossa kapea vyötärö ja leveä lantio pääsee hyvin "näkyviin". Mieheni siis rakastaa mun leveää lantiota ja peppua. Pöytä on varattu yläkerrasta joten ajattelin mennä edeltö ja houkuttelevasti keikuttaa lantiota miehen nenän edessä. Mutta mitä muuta? En puhu tuhmia koska mulla menee itsellä fiilis täysin jos alkaisin puhumaan jotain "haluan kunnolla hotellilla" sen tapaista. Ongelmaksi tässä tekee tosiaan sen että ollaan oltu niin kauan yhdessä että mulla ei oo tavallaan enää mitään "salattavaa" joka kiihottais miestä.. niin ja panostan kuitenkin ulkinökööni ihan arkielämässä joten tälläytyminen ei oo mitenkään uutta miehen silmissä.. miten saan siis mieheltä jalatt alta? Vinkkejä ja kokemuksia?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksi jotain uutta? Moni tykkää hieronnasta tms meikä ostais jonkun lelun..  Tai tee heti jotain poikkeavaa?

Vierailija
2/7 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankala sanoa. Toinen asia miellyttää toista, toinen ei.

Itse olisin sulaa vahaa, jos pukeutumisen jälkeen juuri ennen syömään lähtöä, puolisoni pudottaisi minun nähden pikkupöksyt mekon alta huoneen lattialle ja sen jälkeen astuisi ovesta ulos syömään lähteäkseen merkitsevän katseen kera. Siinä vaiheessa olisi ihan sama, vaikka pääruokana olisi kaurapuuroa, olisi nimittäin jälkiruoka enemmän mielessä 😘

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja sitten heräsit väärän sukupuolen kehossa ja lantiokin on kapea. Kamalinta se, että jalkojen välissä onkin jöpöttävä pippeli. HYI

Vierailija
4/7 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkkarit kotiin - nostat hieman hameen helmaa takaa, kun nousette ravintolan toiseen kerrokseen. Miehesi ilme, kun huomaa koristeellisen anustapin pakaroidesi välistä.

Vierailija
5/7 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Go commando = pikkarit pois, ja sitten tietenkin vinkkaat ja/tai näytät, että näin on.

Pukeudut ja laitat itsesi niin, että miehesi ei voi ajatella muuta, kuin että 'onpas minulla todellakin kaunis ja seksikäs nainen'.

Ja pidät pientä teerenpeliä koko ajan, ei mitään in your face vamppausta, vaan sellaista pientä kuiskuttelua, pussailua, 'vahingossa' hieman hipaiset sieltä täältä, jne., niin miehellä on koko ajan ainakin puolistondis.

Pitäkää hauskaa! :)

Vierailija
6/7 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun kerran valitsit vartalonmyötäisen mekon niin alle sukat ja sukkanauhat kera korkkareiden tai saapikkaiden. Ruokaillessanne kerrot haluavasi jälkkärin jälkkäriksi nostaa korkkarit kattoon eli sääret miehesi olkapäille. Minun tapauksessani ei ennätettäisi kuin mekon helmaa hieman nostaa ennen kuin nauttisin sukkien verhoamista sääristä ja kengistä olkapäilläni. : )

Vierailija
7/7 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää on toiminu ainaki mulla http://tiny.cc/howtogethim suosittelen testaamaan