Maksoin tuntemattomalle junalipun Helsingistä Ouluun
Oli selvästi hädissään ja kuulemma tavarat varastettu. Niin moni itseään kristittynä pitänyt oli jättänyt ihmisen hätään. Itse siis olen uskovaisten mielestä paha ateisti ja joudun helvettiin. Kuvottava maailma. Minulla ei ollut mitään syytä epäillä huijausta eikä sillä olisi ollut väliäkään. Toivottavasti pääsi kotiin. Jos omalle kohdalle sattuu niin millä ihmeellä sitä maksaa kun poliisikin vain käskee tehdä rikosilmoituksen.
Kommentit (39)
Toivottavasti pistää hyvän kiertämään.
Kiitos tämän ihmisen puolesta! :) Tuo on oikeasti suunnattoman hieno teko, kun toinen on paniikissa ja toivoton. Toivottavasti karma palautuu moninkertaisena! ♥️
Minulta kerran tyttö tuli pyytämään rahaa sydänlääkkeisiin. Minulla oli paha olo monta viikkoa kun en antanut ja kun muutin mieleni oli hän jo kadonnut. Eihän kukaan keksi sellaista tarinaa mikä hänellä oli. Rahaa se vain olisi ollut.
Oliko kenties nuorehko nainen? Pummaa rahaa junalippuun lähes päivittäin. Ilmeisesti narkomaani.
Mistä sä tiedät että ihmiset jotka eivät olleet antaneet hänelle rahaa olivat kristittyjä? :D
Siis ostitko oikein lipun vai annoit vaan rahat? Näitä jotka tarvitsevat rahaa "junalippuun" riittää kyllä asemalla. Junalippu = päihteet.
Kiitos muuten rahoista. Piikitän just "herkkua" suoneen assan vessassa.
Vierailija kirjoitti:
Minulta kerran tyttö tuli pyytämään rahaa sydänlääkkeisiin. Minulla oli paha olo monta viikkoa kun en antanut ja kun muutin mieleni oli hän jo kadonnut. Eihän kukaan keksi sellaista tarinaa mikä hänellä oli. Rahaa se vain olisi ollut.
:D Juu, ei tietenkään keksi. Vaikka juuri niitä lapsia laitetaan kerjäämään koska ihmiset pehmenee niille helpommin, ja kukapa kehtaisi kieltäytyä auttamasta (lapsen!) lääkkeiden maksamisessa... Ihan oikeesti. Ne rahat ei olis mennyt mihinkään sen ''sydänlääkkeisiin''.
Jos ostit sen lipun, uskon ja hieno homma. Jos annoit rahaa sille päivittäiselle kerjääjälle, harmi.
Vierailija kirjoitti:
Siis ostitko oikein lipun vai annoit vaan rahat? Näitä jotka tarvitsevat rahaa "junalippuun" riittää kyllä asemalla. Junalippu = päihteet.
Olisiko sinusta kiva että samassa tilanteessa kaikki pitävät sinua narkkarina?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
:D Juu, ei tietenkään keksi. Vaikka juuri niitä lapsia laitetaan kerjäämään koska ihmiset pehmenee niille helpommin, ja kukapa kehtaisi kieltäytyä auttamasta (lapsen!) lääkkeiden maksamisessa... Ihan oikeesti. Ne rahat ei olis mennyt mihinkään sen ''sydänlääkkeisiin''.
Kyseessä oli ihan siistin oloinen nainen ja tarina oli vakuuttava. Osasi kyllä luetella oikeita sydänlääkkeitä ja oli täysin selvä. Sehän siinä aina on kun skenaario on täysin mahdollinen.
Mäkin maksoin yhden naisen ostokset tänään kaupassa. Oli vaippoja ja kasviksia ja vauvanruokaa ym peruselintarvikkeita, n 25 e. Hän vaikutti niin apealta kun ei tilillä ollut katetta.
t: opiskelija
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyseessä oli ihan siistin oloinen nainen ja tarina oli vakuuttava. Osasi kyllä luetella oikeita sydänlääkkeitä ja oli täysin selvä. Sehän siinä aina on kun skenaario on täysin mahdollinen.
Usko pois, sinä et voi tietää oliko se selvinpäin vai ei. Jotkut addiktit pystyy salaamaan työkavereiltaan ja perheeltäänkin narkkaamisen, joten ohikulkijaa nyt on helppo vähän juksata. Ja minäkin pystyn googlaamaan ja painamaan mieleen sydänlääkkeiden nimiä ja sitten lähteä ulos kerjäämään.
Antakaa rahaa jos haluatte, mutta älkää olko niin naiveja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Usko pois, sinä et voi tietää oliko se selvinpäin vai ei. Jotkut addiktit pystyy salaamaan työkavereiltaan ja perheeltäänkin narkkaamisen, joten ohikulkijaa nyt on helppo vähän juksata. Ja minäkin pystyn googlaamaan ja painamaan mieleen sydänlääkkeiden nimiä ja sitten lähteä ulos kerjäämään.
Antakaa rahaa jos haluatte, mutta älkää olko niin naiveja.
Tähän vielä että saattoihan se nainen ollakin selvinpäin, ja saadut rahat sitten annetaan ns. ylemmälle taholle... se on järjestäytynyttä rikollisuutta ja ihan oikeasti totta ja tapahtuvaa.
Vierailija kirjoitti:
Mäkin maksoin yhden naisen ostokset tänään kaupassa. Oli vaippoja ja kasviksia ja vauvanruokaa ym peruselintarvikkeita, n 25 e. Hän vaikutti niin apealta kun ei tilillä ollut katetta.
t: opiskelija
❤️🖤💜💚🧡
😇