Mikä tätä palstaa vaivaa?
"Uusimmat", "suosituimmat" ja "poiminnat" ovat kadonneet, ja ennen otsikoiden alkua on metri tyhjää tilaa. Uudet kirjoitukset on käytävä etsimässä kaukaa, ja kiinnostus vähenee vähenemistään. Onko muilla samanlaisia ilmiöitä ruudullaan?
Kommentit (4)
Olen täällä pöytäkoneella ja ihan näkyy, poiminnat, suosituimmat ja uusinnat tuossa oikeassa sivussa, kuten ennenkin. Oletko kenties puhelimella?
Kokeile Microsoft Edge selainta. Mulla ainoastaan se toimii täällä. Olen siis läppärillä täällä.
Vierailija kirjoitti:
Olen täällä pöytäkoneella ja ihan näkyy, poiminnat, suosituimmat ja uusinnat tuossa oikeassa sivussa, kuten ennenkin. Oletko kenties puhelimella?
Pöytäkoneella olen. Puhelimella entinenkin versio oli niin onneton, että kokeilin sitä vain kerran.
Tuossa oikeassa sivustassa näkyivät suosituimmat ja uusimmat, kun kirjoitin tuota kysymystäni. Kokeilin muutaman kerran aloittaa ja sitten vastata jollekulle muulle, ja vain omaa aloitusta tehdessä oikea puoli näkyy. Tämä taisi tehdä palstalla käymisen juuri sen piirun verran hankalamaksi, että käyminen loppuu. Ehkä niin onkin hyvä.
Ap
Kyllä on sama juttu.*huokaus*