Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KIKY - Nyt meni hermot

Vierailija
13.02.2019 |

Kikyn piti olla voimassa vuoden 2019 loppuun, ja mitä sanovat herrat...? Ei onnistu, sanon minä. Nyt kyllä täytyy meidän työssä käyvien vetää tässä asiassa yhtäköyttä, eikä hyväksyä ihan mitä vaan.

Kommentit (87)

Vierailija
1/87 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään voita tätä tunnelmaa!

Sinc

Vierailija
2/87 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kikytän sen 6 minuuttia tekemällä ei mitään. Siinä sulle Sipilä!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/87 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ajattelit tehdä? Huutaa huutamisen ilosta ajanvietteenä käytettävällä keskustelupalsalla vai oikein äänestemälläkö meinasit vaikuttaa?

Vierailija
4/87 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mä lähden leimaamatta ennenaikojaan ulos!

Vierailija
5/87 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on kuule niin paljon työttömiä että saisit olla kiitollinen siitä että sulla on edes työpaikka. Eiköhän sieltä työttömien jonosta löydy aika monta joille kikyt ei ole ongelma ja palkkaakin voidaan samalla alentaa. Joten sinuna en sanoisi yhtään mitään.

Vierailija
6/87 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömät ja muut tukien nostajat hiljaa tässä ketjussa!

Vierailija
7/87 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teollisuusliitto sanoi irti koko sopimuksen. Tänä vuonna 16h ja se on siinä.

Vierailija
8/87 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, voit sä työttömäksikin alkaa. Sehän vasta ihanaa on

Vierailija
9/87 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä teitä tuossa kikyssä oikein sieppaa?

Vierailija
10/87 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa on kuule niin paljon työttömiä että saisit olla kiitollinen siitä että sulla on edes työpaikka. Eiköhän sieltä työttömien jonosta löydy aika monta joille kikyt ei ole ongelma ja palkkaakin voidaan samalla alentaa. Joten sinuna en sanoisi yhtään mitään.

Vai olisikohan järkevämpää että työaikaa lyhennettäisiin ja työtä olisi useammalla ihmiselle?

Vierailija
11/87 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Itselläni ne otetaan, joustovapaista ja silti niitä jäi vielä 160h :D

Vierailija
12/87 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei paljon kikyt pistele. Otan saikkua niin jää kikyttämättä.

Vierailija
13/87 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silkkaa kiusaamista, että joudun pyörittelemään toimistolla papereita joka päivä 6 min pidempään. Kuntasektorilla olen töissä. Mitä hyötyä siitä on? Työmäärä on kuitenkin sama kuin se olisi ilman niitä 6 minuuttia. Ylitöistä ei myöskään makseta, eli mitään säästöäkään ei tule.

Vierailija
14/87 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin Tehyllä alkaa kiivaat neuvottelut, sillä kiky oli määräaikainen sopimus, mutta työnantajapuoli pitääkin sitä jatkuvana. Tiukkana, siskot!

Vierailija
15/87 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mm. työntekijöiden epätasa-arvoinen kohtelu. Jatkuvasti tehostetaan ja kaikki revitään työntekijöiden selkänahasta, joten joskus tulee vastaan se viimeinen pisara. Ehkä itsekin tajusit tämän, kun luit uutisia tapaus yksityiset hoivakodit.

Vierailija
16/87 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kikytän sen 6 minuuttia tekemällä ei mitään. Siinä sulle Sipilä!!!!

En taida olla pahasti väärässä jos väitän, että tavattoman monet viettää työajastaa enenmän kuin 6 min päivässä aihe vapaalla? Joten turha uhriutua jostain kikystä.

Vierailija
17/87 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mm. työntekijöiden epätasa-arvoinen kohtelu. Jatkuvasti tehostetaan ja kaikki revitään työntekijöiden selkänahasta, joten joskus tulee vastaan se viimeinen pisara. Ehkä itsekin tajusit tämän, kun luit uutisia tapaus yksityiset hoivakodit.

Miksi tämä työntekijäporras ei sitten perusta itse yritystä kun osaa niin paljon paremmin tai ryhdy esim kansanedustajaksi kun tietää niin paljon paremmin millaisia asioita pitäisi ajaa?

Vierailija
18/87 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silkkaa kiusaamista, että joudun pyörittelemään toimistolla papereita joka päivä 6 min pidempään. Kuntasektorilla olen töissä. Mitä hyötyä siitä on? Työmäärä on kuitenkin sama kuin se olisi ilman niitä 6 minuuttia. Ylitöistä ei myöskään makseta, eli mitään säästöäkään ei tule.

Mitä haittaa siitä sitten on?

Vierailija
19/87 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään tajua tuota härskiä peliä, että kikyä pitäs vielä jatkaa! Onko hullumpaa kuultu, että pitäs ilmaseksi työskennellä! Rikas pörssiyhtiö meilläkin. Tokihan ne ilmaistyölle kuolaa...

Vierailija
20/87 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin Tehyllä alkaa kiivaat neuvottelut, sillä kiky oli määräaikainen sopimus, mutta työnantajapuoli pitääkin sitä jatkuvana. Tiukkana, siskot!

*reps*

Se tiukkuus on nähty. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yhdeksän