Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yritän laihduttaa, voinko juoda coca-cola zeroa?

Vierailija
13.02.2019 |

Vai pilaako se laihiksen?

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut tutkimukset ovat tulleet tulokseen että light-juomat kiihottavat makeanhimoa. Mut jos nyt lasi silloin tällöin, tuskin on oleellista.

Vierailija
2/40 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaan runea ammatikseni ja juon sokeri kokista päivät pitkät :DDD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehokkainta lienee opetella juomaan vettä

Vierailija
4/40 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin voit, se on kaloritonta.

Vierailija
5/40 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se silloin tällöin haittaa, muista vaan vedenjuonti! Zero juomat pitää makeanhimo yllä.. 

Vierailija
6/40 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata, keho ei tunnista keinomakeutusaineita ja luulee, että tankkaat sokeria. Melkein mieluummin lasi sokericolaa päivässä kuin 1,5l zeroa. Pidä sokerit sokereina (jos niitä on ylipäätään pakko saada) äläkä koske noihin stevioihin, aspartaameihin ym. 

Vierailija
7/40 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siinä mielessä voit, että siinä ei ole energiaa ('kaloreita') lainkaan, eli se ei sinällään haittaa. Mutta joidenkin tutkimusten mukaan toisaalta keinotekoisesti makeutetut juomat, toisaalta hiilihappopitoiset juomat, saattavat epäsuorasti lisätä ruokahaluasi.

Vierailija
8/40 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jagex kirjoitti:

Jotkut tutkimukset ovat tulleet tulokseen että light-juomat kiihottavat makeanhimoa. Mut jos nyt lasi silloin tällöin, tuskin on oleellista.

Kyllä sitä helposti menee n kolme tölkkiä (0,33) viikossa.

Vierailija
9/40 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäaineet tekevät zerosta vielä epäterveellisempää kuin sokeri limusta. Selluliitti kiittää!

Vierailija
10/40 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit juoda mutta siinä on riskinsä. Olen itsekin laihduttaja. Se pitää makeanhimoa yllä  joten on helppo sortua muuhunkin makeaan ja lisäksi jos sitä kuluu paljon niin se turvottaa, voi luoda illuusion että enhän mä laihdukaan.

Itse teen niin että kun aloitan laihduttamisen niin en osta mitään makeaa, edes makeutettuja juomia viikkoon tai kahteen. Sen jälkeen voi jo ostaa niitä makeutettuja juomia, jos haluaa, ja ei tule silti himo niitä muita makeita herkkuja.

Vierailija
11/40 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, makeanhimo voi nousta. Itse olen kyllä antanut itselleni luvan juoda edes sitä, täyslakko kaikesta makeaa muistuttavasta olisi liian kamalaa. Pikkuhiljaa sitten vähentänyt juomista, nyt juon enää silloin kun oikeasti tekee mieli jotain makeaa ja määrä on usein pieni.

Vierailija
12/40 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni aiemmin helposti 3 litraa zero-colaa päivässä, joten en suosittele. Elimistö menee keinomakeasta sekaisin, kun ei osaa käsitellä sitä.

Vierailija
13/40 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et voisi? Oletan nyt että pääsääntöinen juoma on vesi ja et joka päivä kittaa colaa litra tolkulla.

Vierailija
14/40 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuossa oo muuta ongelmaa kuin se, että hammaskiille ei tykkää happojuomista. Kerta päivässä siis riittää.

Vierailija
15/40 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks ylipäätään pitää juoda minkäänlaisia virvoitusjuomia ?

Vierailija
16/40 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmiset aina ajattelevat että lihavilla ihmisillä on makeanhimo ja että näin sokerittomat juomat pitävät yllä sokerinhimoa. No eipä mulla kyllä näin ole, pikemminkin rasvan ja suolanhimo mulla on. Pitääkö suolaton juoma yllä suolanhimoa?

Vierailija
17/40 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ni. Ettäs tiedätte, palstamammalta kun kysytään niin ikinä ei saa olla kivaa tai laittaa suuhunsa mitään hyvää.

Vierailija
18/40 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ni. Ettäs tiedätte, palstamammalta kun kysytään niin ikinä ei saa olla kivaa tai laittaa suuhunsa mitään hyvää.

Tämä!

Vierailija
19/40 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmiset aina ajattelevat että lihavilla ihmisillä on makeanhimo ja että näin sokerittomat juomat pitävät yllä sokerinhimoa. No eipä mulla kyllä näin ole, pikemminkin rasvan ja suolanhimo mulla on. Pitääkö suolaton juoma yllä suolanhimoa?

Yäämrsitkö tahallaan väärin? Jos olisi olemassa suolaton suolalle maistuva juoma efekti voisi olla sama.

Vierailija
20/40 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffit kirjoitti:

Ei kannata, keho ei tunnista keinomakeutusaineita ja luulee, että tankkaat sokeria. Melkein mieluummin lasi sokericolaa päivässä kuin 1,5l zeroa. Pidä sokerit sokereina (jos niitä on ylipäätään pakko saada) äläkä koske noihin stevioihin, aspartaameihin ym. 

Stevia ei nosta insuliinitasoja niin kuin sokeri sekä aspartaamit ym. keinomakeuttajat tekevät.