Miksi moniavioisuus on tabu?
Haluaisin kakkoskumppaniksi jollekin viehättävälle 50+ naiselle, mutta aikaa, kiinnostusta tai energiaakaan ei olisi omaan parisuhteeseen. Olisi myös mukavaa löytää kumppani arjesta ilman tylsää deittailua tai bilettämistä. Baarit ja nettideittailu ei kiinnosta lainkaan. Ärsyttävää, kun täytyy sitten kokonaan elellä yksin. Irtosuhteetkaan eivät kiinnosta pätkääkään. Sitten jos koetan tehdä aloitteita, niin varatuilta tulee helposti pakkeja osin vain siksi, kun ovat varattuja. Ei ole reilua elämä. :(
T. 36-vuotias
Kommentit (8)
Kaikkein ärsyttävintä on jäädä tällaiseen sinkkulimboon näin hankalassa iässä, kun ei vain olisi voimia mihinkään kumppanin etsimiseen tositarkoituksella. Mieluusti ilostuttaisin jotain viehättävää leidiä vaikkapa kahdesti kuukaudessa -- se olisi kaikkien etu ja siinä olisi synergiahyötyjä kaikille. Pitäisin ehkä sen toisen nuupahtanutta avioliittoa vireänä ja saisin juuri sopivasti itsellemi iloa kiireiseen arkeeni. Enempi on liikaa ja vähempi on tuskaa. Miksi ihmiset ovat niin ahdasmielisiä ja rajoittuneita?
Alapeukkuja tulee. Miksi? Mä tosiaan haluaisin sellaisen "kevytsuhteen" tässä elämäntilanteessani ja se olisi parasta, mitä voisi olla. Ei kaikilla ole resursseja ja energiaa omaan kumppaniin, mutta resursseja (rahaa ja aikaa) riittäisi tapaamisiin pari kertaa kuukaudessa.
Olen viehättävä viisikymppinen sinkkuleidi, joka pidän seuraa naimisissa olevalle miehelle.
Teille kolmelle aiemmalle sanoisin, että huonoin mahdollinen mainos on pamauttaa naiselle tämä: "Olen kylmässä suhteessa ja kaipaan hetken hupia ilman sitoumuksia".
Eli sinä olet loukannut ja laiminlyönyt jo yhden naisen haluttomaksi ja nyt tekisit saman minulle, ei kiitos. Sitoutuminen saattaa teille tarkoittaa ehkä eri asiaa kuin minulle: minulle esimerkiksi ystävyys on sitoumus, josta ei kevyin perustein liueta. En kaipaa avioliittoa enkä todellakaan mitään tiivistä parisuhdetta, kaipaan vain seksiä ja älyllisesti tyydyttävää seuraa. Mutta mikään pelkkä reikä minä en ole golf-haluiselle sällille, jonka tunnetaidot ovat pakkasen puolella.
Vierailija kirjoitti:
Olen viehättävä viisikymppinen sinkkuleidi, joka pidän seuraa naimisissa olevalle miehelle.
Teille kolmelle aiemmalle sanoisin, että huonoin mahdollinen mainos on pamauttaa naiselle tämä: "Olen kylmässä suhteessa ja kaipaan hetken hupia ilman sitoumuksia".
Eli sinä olet loukannut ja laiminlyönyt jo yhden naisen haluttomaksi ja nyt tekisit saman minulle, ei kiitos. Sitoutuminen saattaa teille tarkoittaa ehkä eri asiaa kuin minulle: minulle esimerkiksi ystävyys on sitoumus, josta ei kevyin perustein liueta. En kaipaa avioliittoa enkä todellakaan mitään tiivistä parisuhdetta, kaipaan vain seksiä ja älyllisesti tyydyttävää seuraa. Mutta mikään pelkkä reikä minä en ole golf-haluiselle sällille, jonka tunnetaidot ovat pakkasen puolella.
Kyllä mä haluaisin ystävyyttä naisen kanssa myös; en siis pelkkää seksiä.
T. Ap
Taas yksi asia mikä ei ole kieltää pois, jos tykkää jakaa puolison jonkin toisen tai useamman kanssa ja saa sen vielä toimimaan niin hienoa. Suomessa monessa asiassa ollaan harvinaisen vanhanaikaisia.
Ei minua varten, mutta aika sama miten tuntemattomat ihmiset särkevät toistensa sydämet. Kunhan osapuolet ovat tietoisia toistensa valinnoista ja yhteisiä sopimuksia noudatetaan niin senkus vaan. Valitettavasti kuvio harvoin tyydyttää jokaista suhdesotkun osapuolta, joku heikko tyytyy vähempään mitä ansaitsisi, joku taas käyttää sitä hyväksi muista piittaamatta. Typeryyttä, mutta onhan sitä monenlaista.
Harvinaisen sekavaa. Haluat parisuhteen, muttet parisuhteeseen kuuluvia asioita. Haluat huumaa silloin kun sua huvittaa, ja silloin naisen pitäisi hylätä se toinen arjen jakaja ja lähteä sinun matkaasi. Ja kun kyllästyt lähetät naisen takaisin sen toisen miehen luo.
Oletko ajatellut rehellisesti maksaa siitä, että joku on halutessasi käytettävissä? Eikös sugardaddyt ole nyt kova sana, joku vapaamielisempi opiskelijaneito voisi olla kiinnostunut maksusta näyttelemään tarvittaessa kutsuttavaa tyttöystävä pari kertaa kuussa, se olisi ainakin rehellistä kaikille.
Olin taannoin itsekin pitkässä ja toimimattomassa parisuhteessa, mutta siinäkin olisi ollut kätevintä pitää romanttista kakkossuhdetta ja käytännön syistä pysytellä siinä huonossa vanhassa suhteessa muuten, mm. sosiaalisista ja taloudellisista syistä. Italiassa ja Ranskassa kakkossuhteet ja salasuhteet ovat melkeinpä standardi, miksi ei Suomessakin?
T. Ap