Täytän 28 ens viikolla ja erosimme juuri avomiehen kanssa
Kommentit (69)
Sain tiedon mun miehen kuolemasta päivää ennen mun synttäreitä viime vuonna. Täytin 43. Voitinko?
No ei vaan. Ymmärrän että harmittaa. Mutta muista että joillakin on aina huonommin, ja olet vielä nuori. Se oikea ehtii vielä tulla sun elämään. Tsemppiä <3
leski kirjoitti:
Sain tiedon mun miehen kuolemasta päivää ennen mun synttäreitä viime vuonna. Täytin 43. Voitinko?
No ei vaan. Ymmärrän että harmittaa. Mutta muista että joillakin on aina huonommin, ja olet vielä nuori. Se oikea ehtii vielä tulla sun elämään. Tsemppiä <3
Otan osaa ja kiitos.
Tuu tänne juuomaan salmiakkikossua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
28-vuotiaalle synttärien viettämättömyys on kovin paikka erossa? Ei tainnut olla kovin hyvä suhde teillä.
Tietenkin syntymäpäivänä muistaa, miten vietti sitä ennen exän kanssa. Samoin juhlapyhinä muistaa yhteiset perinteet ja tutussa paikassa käydessä muistaa, miten kävi siellä ennen hänen kanssaan. Eron jälkeen monet tutut asiat häviävät, ja kyllä niitä saa kaivata.
Yksikin vuosi exä jätti kaikki taukonsa pitämättä, että pääsi lähtemään töistä aiemmin tekemään mulle ruokaa, että saisin istua suoraan valmiiseen pöytään töiden jälkeen. Todellakin muistan tuollaiset.
Onnea synttärinä! Näin se joskus elämässä menee. Olen pahoillani jos olisit halunnut jatkaa miehen kanssa. Mutta älä jää murehtimaan. Uusia ovia avautuu.
Vierailija kirjoitti:
Tuu tänne juuomaan salmiakkikossua.
Empä taida.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluatko lapsia? Kiire tulee 😬
En ainakaan ennen kuin olen 35.
Hyvä päätös, kannattaa nauttia siitä vapaasta elämästä, sitten kun saa lapsen, mikään ei ole enää ennallaan ja oma aika kutistuukin siihen, että hoidat lapsen tarpeet ensisijaisesti 24/7. Sitten omaa aikaa jää tuurilla ehkä tunti pari illasta. :) Ja sittenkin sua saatetaan huudella apuun pinnasängystä. ;)
Mä tulin kans raskaaksi kun olin 35 v. Ekasta yrityskerrasta tärppäs. Tosin täytyy muistaa tässä se, että kaikki ei välttämättä ole noin hedelmällisiä tuossa iässä, ja sitä ei voi tietää etukäteen, pahimmalla tuurilla voi jäädä lapsettomaksi. Itse ajattelin tuolloin, etten takuulla tule raskaaksi heti, mutta toisin kävi.
Ja onnea synttärin johdosta, kyllä ehdit vielä löytää uuden ukon itsellesi! :) Onnea matkaan!
Vierailija kirjoitti:
Onnea synttärinä! Näin se joskus elämässä menee. Olen pahoillani jos olisit halunnut jatkaa miehen kanssa. Mutta älä jää murehtimaan. Uusia ovia avautuu.
Kiitos. Yritän olla murehtimatta ja olen yrittänyt keskittyä töihin ja pelaamiseen, jotta en romahtaisi aivan täysin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ainakaan ennen kuin olen 35.
Hyvä päätös, kannattaa nauttia siitä vapaasta elämästä, sitten kun saa lapsen, mikään ei ole enää ennallaan ja oma aika kutistuukin siihen, että hoidat lapsen tarpeet ensisijaisesti 24/7. Sitten omaa aikaa jää tuurilla ehkä tunti pari illasta. :) Ja sittenkin sua saatetaan huudella apuun pinnasängystä. ;)
Mä tulin kans raskaaksi kun olin 35 v. Ekasta yrityskerrasta tärppäs. Tosin täytyy muistaa tässä se, että kaikki ei välttämättä ole noin hedelmällisiä tuossa iässä, ja sitä ei voi tietää etukäteen, pahimmalla tuurilla voi jäädä lapsettomaksi. Itse ajattelin tuolloin, etten takuulla tule raskaaksi heti, mutta toisin kävi.
Ja onnea synttärin johdosta, kyllä ehdit vielä löytää uuden ukon itsellesi! :) Onnea matkaan!
Kiitos. Ja kyllä tiedän, etten mä yksin jää loppuelämäksi. Erosta asti puhelin piipannut jatkuvasti, kun kaksi miestä alkoi heti pommittaa ja pyytää treffeille.
Vierailija kirjoitti:
Voin tulla panemaan sua kunnolla synttäreiden kunniaksi. Ei tarvii olla yksin.
Mä kanssa. Voin panna teitä molempia ja kovaa panenkin.
Nappaan niskasta otteen ja nussin kuin raivokoira naama vaahdossa raa raa RAA. Siis jos annatte kauniisti luvan :) Ehdotukseni on että ap voi sitoa sinut ja yllättää keskenkaiken avaamalla oven ja kaapista tulen minä Zorron asusteeseen pukeutuneena. Sitten alan vemputtamaan lantiota teknomusiikin tahdissa ja hoitelen molemmat.
T: Seikkalujen Zorro
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsesääli on sitä aidointa sääliä.
No kyllähän tää harmittaa, kun viimeiset 6 vuotta mies on aina tehnyt hyvää ruokaa tai vienyt mut syömään mun syntymäpäivänä.
No mene ystävien kanssa. Vai jätitkö heidät parisuhteen myötä?
Minä täytän 28 vuotta tänään! Erosin viime keväänä 10 vuoden parisuhteesta, enkä vieläkään kaipaa uutta.
Paljon varmaan helmikuussa syntyneitä, sais kunnon pippalot aikaiseksi xD
Olin samassa tilanteessa ikäisenäsi. Tapasin elämäni rakkauden 37 vuotiaana.
Tinderiin vaan katselemaan tarjontaa. Älä ala seksihurjastelemaan kuin jotkut. Käy kevyillä kävelytreffeillä sen nenä kiinni puhelimessa sijaan. 45 kävelyitä ympäri kaupunkia. Vaikka ei kiinostaisi aloittaa uutta suhdetta heti, saat ajatuksia pois erosta ja näet millaisia miehiä on. Tinderistä saattaa tulla ahdistus, koska sopivaa saa etsiä. Kannattaa siksi tavata mieluummin nopeasti, koska hukkaat vähemmän aikaa, kun tapaamalla ne kemiat tunnistaa heti.
Onnea sinulle, kyllä kaikki järjestyy.
Yhyy. Mä olen juhlinut synttäreitäni viimeksi 18-vuotiaana kun vielä oli kavereita. Pääsinäpähän käymään baarissa. Pari kuukautta sitten täytin 30 ja yksin on tullut vietettyä kohta puolet synttäreistäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsesääli on sitä aidointa sääliä.
No kyllähän tää harmittaa, kun viimeiset 6 vuotta mies on aina tehnyt hyvää ruokaa tai vienyt mut syömään mun syntymäpäivänä.
No mene ystävien kanssa. Vai jätitkö heidät parisuhteen myötä?
Ei mulla oikein koskaan ole ollut ystäviä.
Vierailija kirjoitti:
Saat vielä nauttia nuoruudesta ja sinkkuna kaikki ovet ovat avoinna!
Tuota 28 vuotias on tietääkseni jo aikuinen tai ainakin pitäs olla vai tarkoittaako se et just on tullut täysi-ikäiseksi (28 on uusi 18 vai miten se on)
Täytän ensi viikolla 22 ja päätettiin avopuolison kanssa juuri meidän hääpäivä ensi vuodelle :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja uitut tulee. Ihme teinariäiti sinäkin.
Yli 10 vuotta hyvää aikaa lapsentekoon ap:llä.
Muistan kun olin 28v ja juuri eronneena tapasin uuden miehen yllättäen.
Kaikki eteni niin nopeasti että aika pian parin viikon seurustelun jälkeen huomasimme asuvamme yhdessä.
Muutimme yhteen ja päätimme että hankimme lapsen.
Olin syönyt e-pillereitä vuosia edellisessä suhteessa. Lasta ei tullutkaan.
Aloimme myös epäillä miehen siittiötasoja. Mitään ongelmaa ei ollut tutkimuksissa ja lapsen olisi pitänyt tulla normaalein menetelmin. Meille kuitenkin ehdotettiin keinohedelmöitystä.
Emme ottaneet.
Olin 36-vuotias, kun ryntäsin eräänä aamuna kahvia juotuani vessaan oksentamaan.
Olin raskaana. Se vei lähes kymmenen vuotta.
Raskaus myös antoi parisuhteelle lisäaikaa. Olimme puhuneet jo erosta ja miettineet että miehen pitää saada lapsia, kun ei se tässä suhteessa onnistu.
Lapsi oli kovan työn takana. Yritimme ne vuodet todella kovasti.
Ap:n kannattaisi pitää kiirettä. Etenkin kun nykyään miesten siittiöt ovat todella heikkoja ja vammaisia.
Sanoin jo aiemmin, että mieluummin ilman lapsia kuin lapset alle 35-vuotiaana.
Synttärit on vaan 1 päivä vuodessa. Entäs ne muut 364 päivää mahdollisesti yksin?