Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko jättäneet jäähyväiskirjeen siltä varalta että teille käy Nykäset tai Lindholmit?

Vierailija
13.02.2019 |

Kaikillehan niin lopulta käy..
Oletko jättänyt jotain jäähyväiskirjettä? Salasanoja sähköpostiin tai facebookiin? Tilitietoja, toiveita hautajaisten suhteen? Lohduttavia sanoja tai toivekappaletta muistotilaisuuteen? Jotain erityistä virttä tms? Olisi kiva kuulla.
Itsellä suunnitelman asteella vielä. Täytyy kai pitää kiirettä.
M53

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen keskustellut useasti läheisteni kanssa esim. siitä kuinka kukin haluaa itsensä haudattavan. Sähköpostini on täynnä verkkokauppojen tarjousviestejä, siellä ei ole mitään jälkipolville jätettävää.

Vierailija
2/7 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän testamentin teko olisi tärkeämpää, kuin jäähyväiskirje.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoliso tietää joitain asioita hautajaisten suhteen, jotka ovat itselleni tärkeitä. Lähinnä minulle on iso asia se, että en halua polttohautausta, ja olen aina pitänyt huolen, että lähiomaiseni tietävät sen. Muilta osin en ole äkkikuolemaan erityisesti varautunut.

Vierailija
4/7 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kirjoittanut kahdelle läheiselle ohjeet miten toimia jos äkillisesti kuolen. Tiedot mun pankkitileista, vakuutuksista ym. Toiveet miten haluan tulla haudatuksi ja mitä tehdä mun henkilökohtaisille tavaroille.

Vierailija
5/7 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Siinä lukee: Pitäkää huolta, että saan valtiolliset hautajaiset.

Vierailija
6/7 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Yritän elää niin, ettei tarvitse mitään selittelykirjeitä kirjoittaa.

Kirjahyllyssäni on mappi, jonka selässä  lukee: Kuolemani varalta. Siinä on hautaustahto sekä kopiot vakuutuskirjoista ja selvitys omaisuudestani ja pankkitileistäni.

Vierailija
7/7 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis minkä varalta, kuoleman vai? Kyllä me kaikki kuollaan joten olen tehnyt testamentin ja sen liitteenä on ohje hautajaisjärjestelyihini sekä ohjeet kuka hoitaa perunkirjoitukseni (ei lähin omaiseni koska hän ei siihen pysty) Olen myös muutamalle ihmiselle kertonut mistä mapeista löytyy tietoni, tilini, kanta-asiakkuuteni jne joten osaavat ottaa yhteyttä niihin sitten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän