Miehen kommentti kun riisuin liivit ekaa kertaa "oho mitkä lollot". Kannattaako loukkaantua?
Kommentit (190)
Ihana!Mä vaan tykkäisin ja hihittelisin.
Pitäs sanoo vaikka "Jumalaare että mahtavat amberssonit"
Kai sinä kehaisit herran komeaa pippelströmiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhyy taas isotissinen nainen itkee kuinka häntä pitäisi sääliä koska hän omistaa isot tissit. Kuule sinä et tiedä mistään mitään. Itselläni aa-kuppi ja miestä en ole saanut koskaan että revi siitä ja lopeta ruikutus! Saat miehen kuin miehen isoilla tisseilläsi.
Luuletko että miehiä isketään tisseillä?
Kyllä sillä on merkitystä onko poikamainen aa-kuppi vai ihanat dd:t. Toisen väliin voi laittaa ja toisesta tulee vaan surulliseksi. Lautoja laitetaan aitaan, ei muualle.
Kyllä aa kelpaisi vaikka kuinka ja heti! Lehmät ei vaan kiinnosta minua.
t.mies
Vierailija kirjoitti:
On varmaan seksuaalisesti kiinnostunut susta. Ällöttävää!
Aika pitkälle vedetty johtopäätös. Onko sinulla esittää mitään evidenssiä kyseisen hypoteesin pohjalle?
Minä olen niin monta kertaa elämässäni saanut kuulla rinnoista vaikka mitä. Tässä esimerkkejä:
”On utareet”, ”on sulla komeat tankit”, ”anna vaan hienkkien heilua”, ”maiskis maiskis” ja rivo tuijotus suoraan rintoihin, ”haluaisin sulta tuttelia” ym. Ja aina on niihin miesten katseet ja jopa kädet ”vahingossa” osuneet.
Riippuu huumorintajusta. Jos pystyit nauramaan kommentille, niin hyvä. Ja jos hän voi nauraa kommentillesi ”ai, tolta mikropenis näyttää”, niin olette löytäneet molemmat hyvän kumppanin.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu huumorintajusta. Jos pystyit nauramaan kommentille, niin hyvä. Ja jos hän voi nauraa kommentillesi ”ai, tolta mikropenis näyttää”, niin olette löytäneet molemmat hyvän kumppanin.
Millä logiikalla nuo ovat ollenkaan sama asia?
Vierailija kirjoitti:
Eräs nuori nainen sanoi ”luuletko että tuo mahtuu!”. En ole vieläkään unohtanut asiaa. M43
Kun säännöllisesti muistelee niin ei edes unohdu, ouyeah!
Vierailija kirjoitti:
En ikinä voisi olla miehen kanssa, jonka sanavarastoon kuuluu ”lollot” ja käyttäisi sitä vielä naisseurassa.
Olisin järkyttynyt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eräs nuori nainen sanoi ”luuletko että tuo mahtuu!”. En ole vieläkään unohtanut asiaa. M43
Miehelle paras kommentti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehelle paras kommentti
Vähän sama kuin mulle nainen sanoi, että tuon vehkeen kanssa sun on turha haaveilla peppuseksistä mun kanssa.
Itse sanoisin: My breast friends.
Aina kannattaa. Se on hyvin kannattavaa.
Varmuuden vuoksi kannattaa aina loukkaantua. Ja tuo on jo erittäin loukkaavasti sanottu, sama kuin sanois miehelle, oho, mikä pikkuveli.
Vierailija kirjoitti:
Kielenkäyttöä voisi harjoitella (siis mies).
Se ratkesi varmaan pian, "lollukka" on nätti sana.
Siis isot kannut tai lihamukit.