Miehen kommentti kun riisuin liivit ekaa kertaa "oho mitkä lollot". Kannattaako loukkaantua?
Kommentit (190)
Heität rennolla otteella toisen kirkon koheltihaaveista vasemman olkapääsi ylitse, nostat nokkasi ylpeästi kohti korkeuksia, poistut toiseen huoneeseen ja jäätävällä äänellä kuittaat moukalle, "elämäni parhaat vuodet minä sinulle annoin, 1997 ja 2013 ja tässäkö on kiitos"?
Itkeä tuherrat hieman ja toivuttuasi kirjoitat vauva-palstalle ja kysyt, loukattiinko minua kun mieheni kutsui rintojani lolloiksi?
Miesten kanssa ei ikävä kyllä ole varaa koittaa olla joustava. Ei tarvitse loukkaantua, jos se tarkoittaa sulle itseen ottamista tai riidan aloittamista, mutta missään nimessä loukkaavia sanoja ei pidä suvaita. Jos niitä suvaitsee, ne pahenee ajan mittaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lollot roikkuu. Onko sinulla riipputissit? Jos ei niin ihan ok...
Lollothan juuri EIVÄT roiku, vaan ovat isot, mutta kiinteät.
Minun mielikuva on toinen...
Kummatkohan tässä asiassa ovat asiantuntijoita... kaikkitietävät naiset vaikohan elämänsä rinnoille omistavat miehet? Riipputissit on tuo mitä sinä haet. Lollot taas on juurikin isot ja ryhdikkäät, mahtavat tissit eli lollot.
Lollot on söpö nimitys rinnoille 🤗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ap, mutta itselläni luomut 75F-kupit, paino hoikan ja normaalin väliltä. Ei lapsia.
Miehet luulee minua helpoksi rintojen takia, naiset sanoo minua läskiksi(!) rintojen takia.
Ei ole helppoa. Olen harkinnut pienentämistä 75C-kuppiin.Onko niissä joku säätö, mistä sitä kokoa muutetaan.
Viilto kumpaankin rintaan, ylimääräistä nahkaa ja rasvaa pois ja kurotaan kiinteiksi.
Sairaslomaa varmaan pari viikkoa.
Siis MELONIT ovat kiinteät.
Sellaiset kiinteät luomut kuin rintamalli Tessa Fowlerilla.
LOLLOT on sellaiset jotka lätisee ja hölskyy puolelta toiselle rintakehässä selluliittisen näköisinä.
Vierailija kirjoitti:
Siis MELONIT ovat kiinteät.
Sellaiset kiinteät luomut kuin rintamalli Tessa Fowlerilla.LOLLOT on sellaiset jotka lätisee ja hölskyy puolelta toiselle rintakehässä selluliittisen näköisinä.
Lapset puhuvat kikatellen meloneista.
Katsokaa Lollo(brigida)n kuvia, niin tiedätte mistä puhutaan.
Lähtökohtasesti isot utareet on rumat mutta ilmeisesti miestäsi himotuttaa ne.
Jaha palstamammat ovatkin oikeita suvaitsevaisuuden ja aitouden apostoleita. Mahtaa olla ankea elämä, kun tällaisesta pingotetaan...
Äläpä loukkaannu.
Kannattaa tietää, kenen kanssa seurustelee, niin suurempia virheitä ei heidän kanssaan tule.
Vierailija kirjoitti:
Lollot kuulostaa löysiltä riipputisseiltä. En olisi miehen kanssa joka tuollaista sanaa käyttää.
Samaa mieltä, lollot ovat roikkurinnat, itse en ollenkaan tykkää moisista. Mieluummin vaikka terhakat B-kupit.
En voisi koskaan olla vakavasti naisen kanssa joka suuttuu lollot-kommentista, kertoo vain siitä että ei minkäänlaista huumorintajua. Tällaisen naisen kanssa eläminen olisi pelkkää hammasten kiristelyä jossa olennaisinta kaikessa olisi että miltä liitto näyttää ulospäin.
Vierailija kirjoitti:
En voisi koskaan olla vakavasti naisen kanssa joka suuttuu lollot-kommentista, kertoo vain siitä että ei minkäänlaista huumorintajua. Tällaisen naisen kanssa eläminen olisi pelkkää hammasten kiristelyä jossa olennaisinta kaikessa olisi että miltä liitto näyttää ulospäin.
Jos mies käyttää nimitystä "lollot" kehuessaan naisen rintoja, osoittaa kyllä viimeisen päälle junt timaista käytöstä. Hölmö nimitys jopa miesten kesken puhuttaessa.
Suomi on täynnä junttimaista käytöstä mutta tämä ei kyllä niihin pahimpiin juttuihin lukeudu.
Täytyisi olla todella tosikko nainen joka loukkaantuu tuosta
Vierailija kirjoitti:
Eräs nuori nainen sanoi ”luuletko että tuo mahtuu!”. En ole vieläkään unohtanut asiaa. M43
Riipaiseva kommentti naiselta
Nams ihanat namiskuukeli lollot! Pääsispä hypistelemään
Ooo..ooo...ooohhh mitkä LOLLOT...oohh. Vielä parempi.