Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen kommentti kun riisuin liivit ekaa kertaa "oho mitkä lollot". Kannattaako loukkaantua?

Vierailija
13.02.2019 |

Tuntui kuitenkin tykkäävän

Kommentit (190)

Vierailija
101/190 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt iski kateus. Meidän emännällä on ne kärpäslätkät. Toivottavasti jaat lolloistasi kuvia jossain että me osattomatkin pääsemme ihailemaan.

Vierailija
102/190 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs nuori nainen sanoi ”luuletko että tuo mahtuu!”. En ole vieläkään unohtanut asiaa. M43

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/190 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ikinä voisi olla miehen kanssa, jonka sanavarastoon kuuluu ”lollot” ja käyttäisi sitä vielä naisseurassa.

Just joo. Kannattaisi nipottaa ja nillittää hiukan vähemmän, ettei vaan katkea verisuoni päässä kaikessa erinomaisuudessasi.

Vierailija
104/190 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun kannattaa mennä hoitoon

Vierailija
105/190 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätä nyt äkkiä että loukkaannutko!  Lähditkö ihan oikeasti heti kysymään vauvapalstalta toimintaohjeita?  Odottaako se mies nyt vielä jossakin (ehkä sängyssä) ihmeissään, kun lähdin kesken kaiken vauvapalstalle kirjoittelemaan, vaikka edessä piti olla todennäköisesti yhteinen mukava hetki.  

Vierailija
106/190 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehuhan tuo oli. Ei siitä pidä loukkaantua. Mies oli innoissaan kuin pikkupoikana jouluaattona isointa lahjaa avaessa.

Vierailija
107/190 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannut nuo jälkeläisemme ruokkivi, kourani karaistuneet pehmeitä kumpuja tutkivi, sykkivä kairani mäet kostuttavi.

Väinö vaan

Vierailija
108/190 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä nykyään voi itse tietää, mistä kuuluu loukkaantua. Feministit keksivät jatkuvasti uusia loukkaantumisen syitä. Ei niitä kaikkia voi kukaan ulkoa muistaa.

Vierailija
109/190 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhyy taas isotissinen nainen itkee kuinka häntä pitäisi sääliä koska hän omistaa isot tissit. Kuule sinä et tiedä mistään mitään. Itselläni aa-kuppi ja miestä en ole saanut koskaan että revi siitä ja lopeta ruikutus! Saat miehen kuin miehen isoilla tisseilläsi.

Luuletko että miehiä isketään tisseillä?

Kyllä sillä on merkitystä onko poikamainen aa-kuppi vai ihanat dd:t. Toisen väliin voi laittaa ja toisesta tulee vaan surulliseksi. Lautoja laitetaan aitaan, ei muualle.

Vierailija
110/190 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhyy taas isotissinen nainen itkee kuinka häntä pitäisi sääliä koska hän omistaa isot tissit. Kuule sinä et tiedä mistään mitään. Itselläni aa-kuppi ja miestä en ole saanut koskaan että revi siitä ja lopeta ruikutus! Saat miehen kuin miehen isoilla tisseilläsi.

Luuletko että miehiä isketään tisseillä?

Niilläpä hyvinkin.

T. tissimies

Vierailija
111/190 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannut nuo jälkeläisemme ruokkivi, kourani karaistuneet pehmeitä kumpuja tutkivi, sykkivä kairani mäet kostuttavi.

Väinö vaan

Kumpareille kumajaville, mättähille mehukkaille. Väinöläiseltä on nyt tuo kale(vauva)valamitta päässyt unhoittumaan.

Vierailija
112/190 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ap, mutta itselläni luomut 75F-kupit, paino hoikan ja normaalin väliltä. Ei lapsia.

Miehet luulee minua helpoksi rintojen takia, naiset sanoo minua läskiksi(!) rintojen takia.

Ei ole helppoa. Olen harkinnut pienentämistä 75C-kuppiin.

Vierailija
113/190 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ap, mutta itselläni luomut 75F-kupit, paino hoikan ja normaalin väliltä. Ei lapsia.

Miehet luulee minua helpoksi rintojen takia, naiset sanoo minua läskiksi(!) rintojen takia.

Onko niissä joku säätö, mistä sitä kokoa muutetaan.

Vierailija
114/190 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ansaitsette toisenne. Miehen kommentti ei kerro älykkyydestä, eikä myöskään se tosiasia että sinä kysyt vauva palstalla miten sinun tulisi reagoida kommenttiin. Kun luen näitä päivityksiä niin tajuan miten älykäs olen. Ja myös miten etuoikeutettu puolison valinnan suhteen. Kiitos tästä!

Kyllä! Yli vuoden vanhaan provoon vastaaminen on merkki lähes yli-inhimillisestä älystä.

Vierailija
115/190 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisipa noin iso rintainen nainen.

Vierailija
116/190 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko niissä joku säätö, mistä sitä kokoa muutetaan.

Niskan takana on ns. turboruuvi, josta säädetään.

Vierailija
117/190 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et laittanut niitä samantien takaisi päälle ja kävellyt ulos huoneesta, sulla ei ole itsekunnioitusta.

Vierailija
118/190 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, mitkä lollot on vähän tökerö mutta ooohh, mitkä lollot kuulostaisi paremmalta.

Vierailija
119/190 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Massiiviset melonit muijalla, hyvää imettäjä pesueelle ja kiva kourittava. Taustalle soimaan humppa jossa lauletaan;”mahtava peräsin ja pulleat purjeet...”

Vierailija
120/190 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lollot kuulostaa löysiltä riipputisseiltä. En olisi miehen kanssa joka tuollaista sanaa käyttää.