Miten ja minkä ikäisenä menetit neitsyytesi?
Kysymys otsikossa.
Itse 17-vuotiaana omassa sängyssäni, tuntemattomalle pojalle. Halut ja kiinnostus seksiin olivat silloin järjettömät, mutta en seurustellut, joten humalassa raahasin ulkona tapaamani pojan kotiini. Kokemus oli muuten hyvä, mutta seuraavana aamuna morkkista aiheutti humalatilan takia unohtunut ehkäisy. No, en tullut raskaaksi...
Kommentit (29)
17-vuotiaana n. kuukauden seurustelun jälkeen. Ei jäänyt pahoja muistoja, seksi oli mukavaa, poika oli saman ikäinen ja olimme tosi ihastuneita. Suhde loppui muutaman kuukauden sisällä muista syistä ja vaikka tunteet tätä kyseistä miestä kohtaan eivät järin lämpimät olleetkaan enää eron jälkeen niin ensimmäinen kerta oli kokemuksena todella hyvä, en ole kertaakaan katunut.
Kännissä bileissä 14 vuotiaana. Neiti oli 2 tai 3 vuotta vanhempi. Onneksi myöhemmin parempaa keksiä.
Tytön kotona 16-vuotiaana. En ollut etukäteen suunnitellut asiaa, mutta hän ilmeisesti oli. Jonkin aikaa oltiin oltu yhdessä, mutta mitenkään ei oltu aiheesta edes puhuttu aikaisemmin.
24v, ja mies menetti kun oli 27v, ollaan uskovaisia =)
15-vuotiaana poikaystävän kotona. Oltiin oltun yhdessä 13-vuotiaasta asti.
N30
Vierailija kirjoitti:
15-vuotiaana poikaystävän kotona. Oltiin oltun yhdessä 13-vuotiaasta asti.
N30
Ps. en osaa kirjoittaa.
20-vuotiaana, kännisekoilu jossain opiskelijaboksissa, en muista edes tyypin nimeä.
10vuotiaana tuntemattoman parivuotta vanhemman tytön luona.. Sen ja sen kaverin kanssa. (hmm. siitähän on jo 28vuotta)
17-vuotiaana lyhytaikaisen poikaystävän kanssa meillä kotona koulun jälkeen. Se vaan eteni siihen asti kuin itsestään.
Olen 35 vuotias enkä ole vielä menettänyt ja ei en ole uskovainen, enkä myöskään erityisen ujo. Ei vain ole tullut tilaisuutta, jolloin olisin voinut menettää neitsyyteni luontevasti ja kokematta että joku olisi painostanut minua seksiin kanssaan tai minä vastaavasti toista. Aina joskus ihmettelen, että miten olen onnistunut säilyttämään neitsyyteni, kun en toisaalta ole mitenkään tietoisesti pyrkinyt sitä varjelemaankaan.
28-vuotiaana ensimmäisen ja toistaiseksi viimeisen poikaystäväni kanssa, hänen sängyssään.
Ja olisi vielä kiva jos kertoisitte että käytittekö kondomia vai menikö ihan paljaalla?
19-vuotiaana ekan poikaystävän kanssa. Olin sitä jo pari kertaa "suunnitellut", mutten kuitenkaan uskaltanutkaan ehdottaa. Lopulta poikaystävä otti itse aloitteen siihen.
19-vuotiaana vuotta vanhemman kumppanin kanssa. Olimme toisillemme ensimmäiset. Olihan se vähän sellaista säheltämistä, mutta hyvä muisto jäi, tuntui silloin oikealta valinnalta ja tuntuu edelleen oikealta, että se tapahtui juuri hänen kanssaan. Emme olleet tunteneet kovin kauan siinä vaiheessa, mutta vaikutelma toisesta oli sellainen, että nyt tajuan, kun olen jo nelikymppinen, että samanlaista yhteyttä harvojen kanssa kokee elämän aikana. Olimme kuitenkin pari vuotta yhdessä sen jälkeen, vaikka vierekkäin ei jatkettukaan.
16 -vuotiaana painostuksen alla. Sattui eikä ollut kivaa. Jälkeenpäin vitutti ja ahdisti.
Muutaman viikon vaille 25-vuotiaana. Omassa sängyssä.
M33