Miten ja minkä ikäisenä menetit neitsyytesi?
Kysymys otsikossa.
Itse 17-vuotiaana omassa sängyssäni, tuntemattomalle pojalle. Halut ja kiinnostus seksiin olivat silloin järjettömät, mutta en seurustellut, joten humalassa raahasin ulkona tapaamani pojan kotiini. Kokemus oli muuten hyvä, mutta seuraavana aamuna morkkista aiheutti humalatilan takia unohtunut ehkäisy. No, en tullut raskaaksi...
Kommentit (29)
Olin 17, kaverin luona isot bileet, jossa sain houkuteltua sänkyyn erään tytön jota olin koulussa katsellut jo pidempään 'sillä silmällä'. Oli puolin ja toisin aivan kauhea kokemus, ei mitään tietoja ja taitoja, molemmat änkyräkännissä, ei ehkäisyä, ja koko homma ohi parissa minuutissa. Seuraavana aamuna hävetti jo muutenkin, ja sitten tyttö tuli sanomaan että 'toivottavasti en tullut raskaaksi...' (!!) Ajattelin että no hän ei sitten halua minun kanssani olla missään tekemisissä, mutta yllättäen halusikin jatkaa, ja siitä alkoi seurustelu joka jopa jatkui melko pitkään. Eikä tullut neiti raskaaksi, eikä kumpikaan saanut tautia, mutta tämä oli kyllä täysin hyvää tsäkää.
En ole varma, riippuu siitä mikä lasketaan neitsyyden menettämiseksi. 17-v silloisen tyttöystävän kanssa yritettiin kovasti mutta kokemattomuuttani pehmenin aina ratkaisevalla hetkellä eli en päässyt työntämään sisään. Hoitelimme toisemme moneen otteeseen käsin mutta lopulta en enää edes uskaltanut kokeilla yhdyntää koska pelkäsin lerpahdusta liikaa. Hänen kanssaan seurustelu loppui intissä ollessani. Seuraavankin kumppanin kanssa (olin jo 22) meinasi tapahtua samaa muutamalla ekalla kerralla mutta sitten kun se ensimmäisen kerran onnistui niin taivas aukesi. Kun tuossa iässä laukeaa ensimmäisen kerran naisen sisään, niin tajuaa mitä varten tässä ollaan tällä planeetalla. Elämän tarkoitus on päästä ruiskimaan siemeniä naiseen.
Olin opiskelujen ohella iltatöissä eräässä tietoteknisessä työssä, missä sai lähinnä työskennellä iltaisin yksin. Olin siis tuolloin 16-vuotias. Mulla oli kuitenkin avain työpaikalle ja sielä oli talvisinkin lämmintä, joten usein yksinäisyyden sijaan mukana oli kaveri tai pari rupatteluseurana. Olihan paikka kuitenkin keskellä keskustaa, joten siitä tuli eräänlainen luvaton kohtaamispaikka samalla. Kuitenkin seurueeseen oli aikojen kuluttua pesiytyny myös eräs suunnilleen samanikäinen tyttö. Jonkin ajan kuluttua huomasin, että tyttö vietti aina vain enemmän aikaa mun kanssa ja se muu seurue oli kadonnut jonnekin. Eipä siinä, 17-vuotiaana alettiin oikeasti seurustella ja se poikuuskin meni sielä työpaikan tuolilla istuskellen. Seurusteltiin aika pitkäänkin, ja varmaan seurusteltaisiin vielä tänä päivänäkin, ellei tyttö olisi kuollut onnettomuuden seurauksena hyvinkin nuorella iällä.
M40
Olin täyttänyt juuri 19v ja tyttöystävä 18v. Hän oli menettänyt neitsyytensä jo 14v vanhana ja kokemusta muutenkin. Tytön kotona iltaa viettäessä selvin päin. Olin pantannut ja onnistuin saamaan hänet kuumaksi. Aivan taivaallinen kokemus. Molemmat tultiin rajusti. En ole koskaan kertonut vaimolle, että hän oli ensimmäinen, enkä kerro.
M61
Pienessä hiprakassa ensimmäisen tyttöystävän kanssa kotonani. Kondomi oli, mutta hommasta ei tullut mitään, joten se otettiin pois ja paljaalla jatkettiin. Molemmille eka kerta ja seuraavana päivänä apteekkiin hakemaan jälkiehkäisy.
13 vuotiaana keski-ikäisen miehen kanssa. En kuitenkaan haluaisi ajatella sitä ensimmäisenä kertana, vaikka siinä neitsyys menikin.
14-15 vuotiaana sitten uusi "ensimmänen kertani" oli ensimmäisen poikaystäväni kanssa kaverin kotibileiden aikana vessassa suihkun lattialla. Siitä jäi ihan hyvät fiilikset, vaikka suhde ei kestänyt pitkään.
14v kaverin serkun kanssa kännissä auton takapenkillä. Ei voi sanoa, että olisi jäänyt hyviä muistoja. Kortsua sentään käytettiin.
15v kaverin mökillä oli teinibileet, joissa sitten erään tuntemattoman tytön kanssa viihtyi yhtäkkiä hyvin koko illan. Illan kuluessa saunoessa, uitaessa ja pikkuisen ryypiskellessä vietinkin illan vain tämän tytön seurassa. Yöllä sitten meni poikuus. Se sitten ei ollutkaan niin romanttista kuin voisi luulla. Tuntikausia räpläämistä kuuman peiton alla, ennenkuin sai sen tietysti paljaan tytön sisään asti. Eikä siinä viittä työntöä enempää kestäny kun tyttö sai rojut sisäänsä.
m39v
Olinkohan mää sit 15-v ja silloinen morsein 13-v. Uusivuosi, kekkerit ja porukoitten pirtti tyhjänä... Viis vuotta siinä sit tuli sen likan kaa opeteltuu, kunnes sukset käänty eri suuntiin. Iha hauskoja tapauksia ja muistoja loppupeleissä kuitenkin.