Miten kiinnitän miehen huomion, johon olen ihastunut?
Miten kiinnitetään huomio mieheen, kehen on ihastunut? Ilman, että asiaa ilmaisee suoraan, miten olette toimineet?
Kommentit (48)
Miksi ei voi puhua suoraan? Voisiko joku nainen edes joskus vastata tähän?
Kysy jotain neuvoa johonkin ja yllättäen av-keskustelu hyppää hänen silmilleen, joko puhelimessa tai jos teette tietsikoilla töitä niin sen parempi, jos saat isommallekin näytölle.
Hm.. Mukavassa seurassa nyt ollaan kun tuokin hoitui suoravivaisesti, ilman perässä ravaamista, fetch fetch.
Vierailija kirjoitti:
Ihan jo pelkästään sen vuoksi, että se on todella epäviehättävää. Flirtti on paljon jännittävämpää kuin asian töksäyttäminen tyyliin "Oon kiinnostunut susta." Harva mies haluaa niin helpon tapauksen. Ehkä JOKU haluaa, mutta ei läheskään kaikki.
Loistavaa, otsikon kysymys ja avauksen ensimmäinen lause eivät kummatkaan tarkoita sitä, mitä ap varsinaisesti halusi kysyä. :D
Pyydä kahville tai kaljalle tai jotain jos lähtee niin sit kerrot että olet kiinnostunut jos yhä olet.
Tuppaudu vaikka lounastunnilla seuraksi. Ala puhua henkilökohtaisempia kuin yleensä - muistele vaikka lapsuuttasi ja kerro nykyisestä vapaa-ajastasi. Sano joskus kokevasi itsesi yksinäiseksi. Jos seuraan tulee joku kolmaskin, älä häiriinny, vaan keskitä huomiosi mieheen. Lopuksi sano, että oli oikein mukava keskustelu, ja kysy, voisitteko jatkaa myöhemmin. Vastaus tähän kysymykseen kertoo paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan jo pelkästään sen vuoksi, että se on todella epäviehättävää. Flirtti on paljon jännittävämpää kuin asian töksäyttäminen tyyliin "Oon kiinnostunut susta."
Muista sitten, että flirttailusta pitävä mies tulee flirttailemaan muidenkin naisten kanssa. Elämä on valintoja; jos valitset flirttailevan miehen, on turha ulista kuinka mies myöhemmin flirttailee muiden naisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan jo pelkästään sen vuoksi, että se on todella epäviehättävää. Flirtti on paljon jännittävämpää kuin asian töksäyttäminen tyyliin "Oon kiinnostunut susta." Harva mies haluaa niin helpon tapauksen. Ehkä JOKU haluaa, mutta ei läheskään kaikki.
ehkä epäviehättävää naisesta. Miehiä ei kiinnosta lähestymistapa, joko on tai ei ole kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Loistavaa, otsikon kysymys ja avauksen ensimmäinen lause eivät kummatkaan tarkoita sitä, mitä ap varsinaisesti halusi kysyä. :D
Oikeinkirjoituksesta on vähän turha saivarrella. Varmaan kuitenkin ymmärsit mitä ap tarkoitti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ehkä epäviehättävää naisesta. Miehiä ei kiinnosta lähestymistapa, joko on tai ei ole kiinnostunut.
Nimenomaan mies haluaa joutua "metsästämään".
Miehet eivät tajua hienovaraisia vihjeitä ja varsin suoraviivainenkin sanominen saattaa jäädä ymmärtämättä. Ja tämä näin miehen sanomana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valtaosa miehistä ei halua. Useimmille ensimmäinen ei on myös viimeinen ei, siihen loppuu metsästykset.
Vierailija kirjoitti:
Miehet eivät tajua hienovaraisia vihjeitä ja varsin suoraviivainenkin sanominen saattaa jäädä ymmärtämättä. Ja tämä näin miehen sanomana.
Jos todella olet mies niin vastaatko tähän: Miten haluat että nainen sua lähestyy? Mitä pitäisi sanoa tai tehdä?
Itse ole aina skipannut kaikki epämääräiset vihjailijat koska a) en ole edes tajunnut niitä lähestymisyrityksiksi b) haluan vain naisia joiden kanssa asiat hoituvat ilman arvailuja. Nykyinen vaimo tuli suoraan kysymään kiinnostaisiko treffit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos todella olet mies niin vastaatko tähän: Miten haluat että nainen sua lähestyy? Mitä pitäisi sanoa tai tehdä?
Sanoa suoraan että on kiinnostunut, haluaa treffeille, panemaan, mitä vaan, mutta suoraa puhetta.
Minä olen pitkään ihmetellyt kun eräs ärrännainen tyrkyttää suklaata ym. On ylettömän ystävällinen ja kerran tarjosi fazerin sinistä missä luki rakkaudenpaloja, tarkoittaako se jotain vai mitä? Soittaisi tai laittaisi viestiä jos jotain haluaa? Varmasti tietää nimen ym.
Vierailija kirjoitti:
Samassa työpaikassa olemme, enkä halua mitään liian näkyvää tehdä asiasta.
Mitä ihmeen juupas-eipäs keinoja suunnittelet? Kiinnostus ilmaistaan harvemmin sanallisesti ensialkuun, ja mitä tahansa ilmaistaan on suoraa ilmaisua - muulla ei ole väliä. Paitsi jos ajattelit aina kompensoida hymyn läpsäisyllä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutamat pelimiehet haluavat. Ylivoimainen enemmistö ei halua. Koska nämä harvinaisuudet lähestyvät useampia naisia kuin 100 tavallista miestä yhteensä, naiset kuvittelevat että miehet haluaisivat metsästää.
...tai sitten vain projisoivat omat mieltymyksensä miehiin. Koska naisen mielestä on kivaa olla haluttava saalis (objekti) miehen ollessa metsästäjä (subjekti), ajatellaan että tokihan miehet haluavat samaa.
Ehdota sille "Netflix & Chill"?