Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kiinnitän miehen huomion, johon olen ihastunut?

Vierailija
12.02.2019 |

Miten kiinnitetään huomio mieheen, kehen on ihastunut? Ilman, että asiaa ilmaisee suoraan, miten olette toimineet?

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdota sille "Netflix & Chill"?

Vierailija
22/48 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinitarra toimii minulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei voi puhua suoraan? Voisiko joku nainen edes joskus vastata tähän?

Vierailija
24/48 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy jotain neuvoa johonkin ja yllättäen av-keskustelu hyppää hänen silmilleen, joko puhelimessa tai jos teette tietsikoilla töitä niin sen parempi, jos saat isommallekin näytölle.

Vierailija
25/48 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hm.. Mukavassa seurassa nyt ollaan kun tuokin hoitui suoravivaisesti, ilman perässä ravaamista, fetch fetch.

Vierailija
26/48 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan jo pelkästään sen vuoksi, että se on todella epäviehättävää. Flirtti on paljon jännittävämpää kuin asian töksäyttäminen tyyliin "Oon kiinnostunut susta." Harva mies haluaa niin helpon tapauksen. Ehkä JOKU haluaa, mutta ei läheskään kaikki.

Vierailija
27/48 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loistavaa, otsikon kysymys ja avauksen ensimmäinen lause eivät kummatkaan tarkoita sitä, mitä ap varsinaisesti halusi kysyä. :D

Vierailija
28/48 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä kahville tai kaljalle tai jotain jos lähtee niin sit kerrot että olet kiinnostunut jos yhä olet.

Vierailija
29/48 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuppaudu vaikka lounastunnilla seuraksi. Ala puhua henkilökohtaisempia kuin yleensä - muistele vaikka lapsuuttasi ja kerro nykyisestä vapaa-ajastasi. Sano joskus kokevasi itsesi yksinäiseksi. Jos seuraan tulee joku kolmaskin, älä häiriinny, vaan keskitä huomiosi mieheen. Lopuksi sano, että oli oikein mukava keskustelu, ja kysy, voisitteko jatkaa myöhemmin. Vastaus tähän kysymykseen kertoo paljon.

Vierailija
30/48 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan jo pelkästään sen vuoksi, että se on todella epäviehättävää. Flirtti on paljon jännittävämpää kuin asian töksäyttäminen tyyliin "Oon kiinnostunut susta."

Muista sitten, että flirttailusta pitävä mies tulee flirttailemaan muidenkin naisten kanssa. Elämä on valintoja; jos valitset flirttailevan miehen, on turha ulista kuinka mies myöhemmin flirttailee muiden naisten kanssa.

Vierailija
31/48 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan jo pelkästään sen vuoksi, että se on todella epäviehättävää. Flirtti on paljon jännittävämpää kuin asian töksäyttäminen tyyliin "Oon kiinnostunut susta." Harva mies haluaa niin helpon tapauksen. Ehkä JOKU haluaa, mutta ei läheskään kaikki.

ehkä epäviehättävää naisesta. Miehiä ei kiinnosta lähestymistapa, joko on tai ei ole kiinnostunut.

Vierailija
32/48 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Loistavaa, otsikon kysymys ja avauksen ensimmäinen lause eivät kummatkaan tarkoita sitä, mitä ap varsinaisesti halusi kysyä. :D

Oikeinkirjoituksesta on vähän turha saivarrella. Varmaan kuitenkin ymmärsit mitä ap tarkoitti.

Vierailija
33/48 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ehkä epäviehättävää naisesta. Miehiä ei kiinnosta lähestymistapa, joko on tai ei ole kiinnostunut.

Nimenomaan mies haluaa joutua "metsästämään".

Vierailija
34/48 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet eivät tajua hienovaraisia vihjeitä ja varsin suoraviivainenkin sanominen saattaa jäädä ymmärtämättä. Ja tämä näin miehen sanomana. 

Vierailija
35/48 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valtaosa miehistä ei halua. Useimmille ensimmäinen ei on myös viimeinen ei, siihen loppuu metsästykset.

Vierailija
36/48 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet eivät tajua hienovaraisia vihjeitä ja varsin suoraviivainenkin sanominen saattaa jäädä ymmärtämättä. Ja tämä näin miehen sanomana. 

Jos todella olet mies niin vastaatko tähän: Miten haluat että nainen sua lähestyy? Mitä pitäisi sanoa tai tehdä?

Vierailija
37/48 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ole aina skipannut kaikki epämääräiset vihjailijat koska a) en ole edes tajunnut niitä lähestymisyrityksiksi b) haluan vain naisia joiden kanssa asiat hoituvat ilman arvailuja. Nykyinen vaimo tuli suoraan kysymään kiinnostaisiko treffit?

Vierailija
38/48 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos todella olet mies niin vastaatko tähän: Miten haluat että nainen sua lähestyy? Mitä pitäisi sanoa tai tehdä?

Sanoa suoraan että on kiinnostunut, haluaa treffeille, panemaan, mitä vaan, mutta suoraa puhetta.

Minä olen pitkään ihmetellyt kun eräs ärrännainen tyrkyttää suklaata ym. On ylettömän ystävällinen ja kerran tarjosi fazerin sinistä missä luki rakkaudenpaloja, tarkoittaako se jotain vai mitä? Soittaisi tai laittaisi viestiä jos jotain haluaa? Varmasti tietää nimen ym.

Vierailija
39/48 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samassa työpaikassa olemme, enkä halua mitään liian näkyvää tehdä asiasta.

Mitä ihmeen juupas-eipäs keinoja suunnittelet? Kiinnostus ilmaistaan harvemmin sanallisesti ensialkuun, ja mitä tahansa ilmaistaan on suoraa ilmaisua - muulla ei ole väliä. Paitsi jos ajattelit aina kompensoida hymyn läpsäisyllä...

Vierailija
40/48 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muutamat pelimiehet haluavat. Ylivoimainen enemmistö ei halua. Koska nämä harvinaisuudet lähestyvät useampia naisia kuin 100 tavallista miestä yhteensä, naiset kuvittelevat että miehet haluaisivat metsästää.

...tai sitten vain projisoivat omat mieltymyksensä miehiin. Koska naisen mielestä on kivaa olla haluttava saalis (objekti) miehen ollessa metsästäjä (subjekti), ajatellaan että tokihan miehet haluavat samaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä