Jaahas. Joku prole sitten meni ja varasti koulun naulakosta kuopukseni Ganada Goosen.
Ostakaa köyhät omat takit.
Kommentit (28)
Mä en suosittelisi ostamaan kalliita vaatteita koululaiselle koska näin voi tosi helposti käydä.
Mua mietitytti jotta mikä on ganada goose, heitin päässäni villejä arvauksia. Petyin kun se olikin vaan takki.
Miksi muuten et sano vaan yksinkertaisesti että varastettiin takki? Ja miksi sä tänne tuon ilmotit? Eikö nyt enssijaisesti vaikka koululle.
Eräät ryhmät kyllä kovasti merkkien perään ja prolet tekisi lähinnä ilkivaltaa?
Ei kai AP pakota lastaan pitämään jotain untuvatakkia tällaisilla, lähes nollakeleillä? Untuvatakit, kuten tuo ruman logomerkin omaava Canada Goose, ovat Etelä-Suomen talvikeleillä oikeastaan aina ihan liian lämmin. Yhtään ei voi liikkua tai puskee hirveää hikeä. Se kun huonosti vielä hengittää. TAi sadetta kestää. Tosi siistiä hei...
Kysymys kuuluukin, että mitä takki teki julkisen koululaitoksen naulakossa?
Lapseni yksityiskoulussa ei ole varkaita, proletaareja eikä persuja. Takit pysyvät siellä missä kuuluukin.
varakkaan perheen äiti kirjoitti:
Ostakaa köyhät omat takit.
Köyhän kannattaa vatastaa just sun laisilta..mitä sitä ostamaan suotta!
On muuten aivan helevetin ruma takki. Tulee mieleen Alaskan inuiitit, kun näkee niitä ihmisten päällä.
Hienompia ja huomattavasti kalliimpiakin merkkejä löytyy, ihan vinkkinä vaan varakkaalle mammalle ;)
Vierailija kirjoitti:
Lapsi myynyt takin ja haluu uuden:)?
Rahtukon kanssa kasvanut lapsi opettelee jo businesstaitoja jotka oppi kotoaan ja sai sen nuuskapurkin , tupakan ja ekstraa.
Muoti on maailman tuho. Käyttökelpoista tavaraa heitetään roskiin, koska ei ole enää muodissa
Lasta kiusattiin ruman takn takia. Hävitti sen itse ja väitti varastetuksi? Tuskin haluaa samanlaista tilalle?
Persujen nuorisoosasto taas asialla. Kaikkea halutaan mutta töitä ei tehdä minkään eteen vaan räksytetään vain toisen värisistä.