Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Köyhän/nuoren näköisen palvelu koruliikkeissä

Vierailija
12.02.2019 |

Huono palvelu on varmaan ihan yleistä? Ärsyttää kun haluaisin tuhlata rahaa ihanaan koruun, mutta se vastaanotto liikkeessä on niin luotaantyöntävä. Aivan varmasti ne samat tädit palvelee oikein hyvin jotain rikkaamman näköisiä vanhempia ihmisiä.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaa netistä?

Vierailija
2/12 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi sä oot? Nuori vai köyhän näköinen? Vai molempia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi kuvitella, ettei köyhää erota nykyään rikkaasta pelkästään ulkonäön tai ulkoisen habituksen perusteella tänä päivänä. Palstallakin oli joskus ketju, jossa kyseltiin, näkyykö varallisuus päällepäin. Ei se useinkaan näy. Rohkeasti vaan liikkeeseen! Jos palvelu on ynseää, ovat myyjät väärällä alalla.

Vierailija
4/12 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole koskaan tullut tällaisia tilanteita itselläni vastaan, ei köyhänä eikä nuorena 

Vierailija
5/12 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu varmaan liikkeestä. Toivottavasti asut niin isolla paikkakunnalla, että sinulla on vara valita minne menet. Ystävällisen palvelun muistaa aina, niin kuin huononkin.

Vierailija
6/12 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla vastaavia kokemuksia nuoruudesta, kun erehdyin vähän kalliimpaan merkkiliikkeeseen. Yritin sitten löytää edes jotain mitä ostaa ja pengoin kaikki kaupan tuotteet käännellen hintalappuja. Halvin tuote maksoi lähes satasen. Koko tämän ajan myyjä seurasi minua katseellaan. Pää punaisena lähdin sitten tyhjin käsin. Ei sitä silloin tajunnut, että ei olisi tarvinnut hävetä.

Vierailija
7/12 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini työskenteli nuorena kultasepänliikkeessä. Liikkeeseen tuli asioimaan resuinen mies. Teki kalliit ostokset ja maksoi käteisellä. Asiakkaalla oli salkku täynnä rahaa.

Se että joku näyttää ”rikkaalta” ei oikeasti kerro mitään. Ulkoisen habituksen voi ostaa vaikka osamaksulla.

Mene ja asioi. Osta ostoksesi. 🙂

Vierailija
8/12 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yhdessä ketjuliikkeessä saa aika tympeää palvelua, kun on tällainen köyhän näköinen. Kerran sattui olemaan toppahousut jalassa, kun olin kävelyllä, ja oli aika nihkeä vastaanotto verrattuna samaan aikaan olevaan siististi pukeutuneeseen. Tilaan nykyään mieluummin netistä. 

Sinua suosittelen käymään kaupassa rohkeasti. Lähde pois, jos on oikein nihkeää palvelua. 

Vierailija
9/12 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumpi sä oot? Nuori vai köyhän näköinen? Vai molempia?

Molempia. Mutta en köyhä. Tyylini on vaan ehkä muuhun nuorisoon verrattuna köyhä.

Vierailija
10/12 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ironista että ap olettaa korukaupan työntekijöiden olevan ennakkoluuloisia, kun hän itse on tässä ennakkoluuloinen!

Vierailija
11/12 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakaspalvelijalle voi kysäistä:

-Kuule mulla on semmoinen tunne että sä pidät mua ei potentiaalisena ostajana, miksi?

Vierailija
12/12 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ne ainakin tervehtii heti jos edes erehdyn katsoa tarkemmin kauppaa päin... ja oon kyllä nuori, en kai sitten näytä köyhältä(?)