Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tule raskaaksi edes vuoden yrittämisen jälkeen- olo on katkera

Vierailija
12.02.2019 |

Mies jätti, koska lasta ei kuulunut. Olo oli valmiiksi katkera ja nyt olen entistä katkerampi. ystävät ovat tulleet tokasta yrityskerrasta raskaaksi.
Haluaisin elää suhteessa, mutta en tiedä löydänkö koskaan ketään :( olen aikaisempienkin kumppaneiden kanssa yrittänyt lasta tuloksetta. Miksi en tule raskaaksi vuoden jälkeen? Miksi ystäväni tulivat toisesta kierrosta raskaaksi? Syön terveellisesti, liikun eikä ole stressiä.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi meiltä kysyt etkä lääkäriltä?

Vierailija
2/25 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakeudu klinikalle hoitoihin. Nykyään sieltä saa laskulle nuo hoidot jos ei muuten ala kuulumaan :P

Lakkaa ensialkuun ''yrittämästä''. Lapsi ei tule kello kaulassa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ikinä ollut lapsettomuustutkimuksissa?

Vierailija
4/25 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitrs ottolapssi?

Vierailija
5/25 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitrs ottolapssi?

Vierailija
6/25 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosi on vähän. Itsekin terve ja liikunnallinen, mutta ekan lapsen alulle saamiseen meni noin 2,5 vuotta.

Vierailija
7/25 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toihan on ihan hyvä vaan. Vähemmän rääkyviä äpäriä pilaamassa työmatkaani/kauppareissuani. 

Vierailija
8/25 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkia ei ole tarkoitettu vanhemmiksi.

Vierailija
9/25 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko käynyt lääkärissä? Onko kuukautisesi säännölliset? Tapahtuuko ovulaatiota? Onko ollut tulehduksia? Mulla on niukat menkat enkä ole raskautunut ja kohdun limakalvot ovat ohuet. Olet syönyt lääkkeitä, jotka paksuntavat limakalvoa, mutta eivät ole auttaneet.

Vierailija
10/25 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joogaopettaja sanoi että naiset istuu aina jalat tiukasti kiinni. Ehkä voit kotioloissa esim selinmakuulla maata jalkapohjat vastakkain, tai istua jalat levällään. Rentoutua.

Vierailija
11/25 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä siementäjässä on ollut vika? 

Vierailija
12/25 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en esim tulis raskaaksi ilman jotain hormonia. Mun ovulaation ja kuukautisten väli on niin lyhyt, että se kohdun limakalvo lähtee hlvetiiin ennen kuin hedelmöittynyt munasolu ehtis kiinnittyä kunnolla. Tunnen ovulaation siis, niin tiedän.

Sullakin voi olla joku ihan näin yksinkertainen vaiva, voisit ööö miten se sanotaan, tikuttaa oviksesi esim alkuun?

terv vela

Vierailija
13/25 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toihan on ihan hyvä vaan. Vähemmän rääkyviä äpäriä pilaamassa työmatkaani/kauppareissuani. 

Vain otettu lääke auttaa ja käytä kondomia

Vierailija
14/25 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuosi on vähän. Itsekin terve ja liikunnallinen, mutta ekan lapsen alulle saamiseen meni noin 2,5 vuotta.

Mun on vaikea hyväksyä tätä :( pidän itseäni huonona naisena ja olen todella masentunut. Mäkin olisin halunnut lapsen toisesta kierrosta:(

Ap

Vierailija
15/25 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en esim tulis raskaaksi ilman jotain hormonia. Mun ovulaation ja kuukautisten väli on niin lyhyt, että se kohdun limakalvo lähtee hlvetiiin ennen kuin hedelmöittynyt munasolu ehtis kiinnittyä kunnolla. Tunnen ovulaation siis, niin tiedän.

Sullakin voi olla joku ihan näin yksinkertainen vaiva, voisit ööö miten se sanotaan, tikuttaa oviksesi esim alkuun?

terv vela

En mä tiedä. Mua vaan masentaa nyt todella paljon. Mä en tiedä miten kestän sen, jos ex mies löytää uuden ja saa lapsen heti jonkun kanssa. Romahdan, tiedän.

Ap

Vierailija
16/25 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Kyllä tärkeintä elämässä on saada lapsi toisesta kierrosta.

Vierailija
17/25 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä varmasti sen (vuoden) yrittämisen jälkeen tulekaan raskaaksi. Yrittämisen aikana olisit voinutkin tulla.

Mutta kuten täällä on moni sanonut, vain lääkäri voi nyt auttaa (jos siis joku yleensä voi). Eivät av-mammat.

Vierailija
18/25 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten se eksä jää lapsettomaksi kun taas sinä löydät pian elämäsi rakkauden ja tulet raskaaksi, sekin on ihan mahdollista! Ehkä myöhemmin oletkin kiitollinen, että kävi näin vaikka nyt tuntuu pahalta.

Vierailija
19/25 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukkosi taisi ampua ns. räkäpäitä

Vierailija
20/25 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten se eksä jää lapsettomaksi kun taas sinä löydät pian elämäsi rakkauden ja tulet raskaaksi, sekin on ihan mahdollista! Ehkä myöhemmin oletkin kiitollinen, että kävi näin vaikka nyt tuntuu pahalta.

En tule saamaan lasta ilman hoitoja. Olen käynyt lääkärissä. Miehessä ei ollut vikaa silloin.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan