En tule raskaaksi edes vuoden yrittämisen jälkeen- olo on katkera
Mies jätti, koska lasta ei kuulunut. Olo oli valmiiksi katkera ja nyt olen entistä katkerampi. ystävät ovat tulleet tokasta yrityskerrasta raskaaksi.
Haluaisin elää suhteessa, mutta en tiedä löydänkö koskaan ketään :( olen aikaisempienkin kumppaneiden kanssa yrittänyt lasta tuloksetta. Miksi en tule raskaaksi vuoden jälkeen? Miksi ystäväni tulivat toisesta kierrosta raskaaksi? Syön terveellisesti, liikun eikä ole stressiä.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Toihan on ihan hyvä vaan. Vähemmän rääkyviä äpäriä pilaamassa työmatkaani/kauppareissuani.
Olet kuvottava ihmisenkuvatus. Kylvät ympärillesi vain pahuutta.
Katkeran ihmisen ei kannattaisi edes tehdä lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten se eksä jää lapsettomaksi kun taas sinä löydät pian elämäsi rakkauden ja tulet raskaaksi, sekin on ihan mahdollista! Ehkä myöhemmin oletkin kiitollinen, että kävi näin vaikka nyt tuntuu pahalta.
En tule saamaan lasta ilman hoitoja. Olen käynyt lääkärissä. Miehessä ei ollut vikaa silloin.
Ap
Hyvä, että olet käynyt lääkärissä. Siis tiedät asian laidan. Ihmetyttää kuitenkin, miksi sitten yritit tämän nykyisen (tai onko se jo eksä) miehen kanssa ilman niitä hoitoja, jos kerran jo tiesit ettei onnistu.
Kun löydät uuden miehen (varmasti löydät) ja alatte toivoa lasta, menkää sitten hoitoihin välittömästi. Kun lääketiede pystyy auttamaan, se apu kannattaa käyttää hyväkseen.
Ehkä on ihan hyvä, ettet saa lasta. Noista sun kommenteista päätellen et ole mitään äitiainesta.