Onko puolisonne vihjannut teidän lihoneen/rupsahtaneen?
Otsikossa kysymys olikin, lisäisin vielä että miten se tapahtui ja mitä sinä teit sen jälkeen?
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Ei, mä olin lihava ja rupsahtanut (siis häneen verrattuna, olen yli 10 vuotta häntä vanhempi) jo tavatessa. :D
Siinä mielessä tietysti positiivista, ettei ainakaan ihan pelkästään ulkonäön takia mun kaa "alkanu olee". ;)
Sä oot siis se, joka on seurustellut 4kk iiiiiihanan ulkomaalaisen hidalgon kanssa etäsuhteessa? Vedän sanani takaisin, hän ei ole narsisti, hän on auervaara ja sinä höynäytettävä vanha naikkonen. Paljonko sulla on jo palanut rahaa häneen?
Ei hän mikään hidalgo ole. Ajatteleva ja keskusteleva introvertti ennemminkin. Ei siis ole semmoinen lantioita discossa vatkaava kyljystukka raskaat kultakorut kaulassa, jos stereotypia sallitaan. ;)
En millään tasolla miellä itseäni vähän yli nelikymppisenä vanhaksi. :) Olen elämäni parhaassa iässä niin seksuaalisesti kuin itsetuntonikin puolesta. Se, että mies on ulkomaalainen, oli puhdasta sattumaa - hän ei todellakaan ollut deittisovelluksessa ainoa, joka minusta oli kiinnostunut. Hän vain valikoitui, koska ajatustasolla synkkasi niin hyvin. Mahdoin antaa pakit yli sadalle ja mukaan mahtui kaikkia kansalaisuuksia.
Ei mulla hirveitä määriä rahaa ole häneen "palanut", hän osallistuu menoihin sen minkä pystyy. Toki jos haluan ulos syömään, jonkun bändin keikalle ym, niin maksan. Mutta se on oma valintani, minähän se niihin menoihin haluan. Mua ei häiritse maksaa toisenkin puolesta, samoin teki mun eksä mulle kun hän oli meistä kahdesta se paremmin tienaava.
Ja se mitä maksan haluamissani yhteisissä menoissa, saan moninkertaisesti takaisin. Hän auttaa taloni siivouksessa/kunnossapidossa/sisustuksessa, huolehtii koirasta, tekee ruokaa ja on tietenkin älyttömän hyvää seuraa, niin sängyssä kuin muutenkin. Hän kunnioittaa minua ihmisenä ja naisena, stimuloi minua älyllisesti mielipiteillään ja yleistiedollaan, ja on hellä, huomaavainen ja lempeä.
Mikä sinua tässä yhtälössä niin kovasti häiritsee? En ole mikään puolellakäyvä vaan ihan älykäs, korkeasti koulutettu ihminen, jolla on useammastakin ihmissuhteesta kokemuksia. Jos tää oon ookoo mulle ja ookoo miehelle, niin mitä se sinun - anteeksi karkea ilmaisuni - persaustasi kutittelee? :)
Ei tarvitse vihjailla jos suoraan sanoo. Minä olen pyytänyt miestä kertomaan jos alkaa näyttää siltä että alan salakavalasti lihoa, enkä pahoita siitä mieltäni. Joskus on vain itse vaikea havaita muutosta kun omaan kroppaan tottuu. Viime kesänä mies totesi ihan vilpittömästi ihmetellen että sulla on taitanut kertyä ylimääräistä kun vanha toppi puristaa vatsan tienoilta ja oikeassahan se oli. Oli helppo tehdä oikaisuliike elämäntapoihin kun sai sen hoksaamisen ajoissa ja ensi kesään mennessä onkin taas keskivartalo timminä. Paino ja terveys ovat sellaisia asioita, joista meillä voi puhua ihan neutraalisti ja piikittelemättä.
Mies arvioi, että olen 8kg ylipainoinen ja siis lihonut huomattavasti. Oikeasti mittani ovat 164cm/51kg nyt ja se on totta, että olen pulskistunut siitä, kun nelisen vuotta sitten tulin raskaaksi, mutta silloin olinkin alipainoinen (vähän alle 46kg). Ukko itse on reilusti ylipainoinen, mutta eihän se estä arvostelemasta minua.