Onko puolisonne vihjannut teidän lihoneen/rupsahtaneen?
Otsikossa kysymys olikin, lisäisin vielä että miten se tapahtui ja mitä sinä teit sen jälkeen?
Kommentit (23)
Ei ole tarvinnut. Ei kehu enää ollenkaan, niin siitä sen itse tietää 😔
Ollaan vihjattu puolin ja toisin painosta vuosien varrella. Yhdessä ollaan sitten taas ruvettu tarkkailemaan syömisiä ja liikkumaan enemmän.
Ei ole. Kehuu vieläkin, mutta sanoo minun olevan vanha. Yleensä en tee mitään, koska hän minua 6 vuotta vanhempi.
Ei, mä olin lihava ja rupsahtanut (siis häneen verrattuna, olen yli 10 vuotta häntä vanhempi) jo tavatessa. :D
Siinä mielessä tietysti positiivista, ettei ainakaan ihan pelkästään ulkonäön takia mun kaa "alkanu olee". ;)
Oman "rupsahtamisen" huomaa siitä kun miehen ympärillä alkaa pyöriä nuorempia naisia, jotka kuvittelevat mahdollisuutensa tulleen.
Sanoi, että takapuolestani on tullut litteämpi kuin mitä se ennen oli. :( N27
treffit kirjoitti:
Ei, mä olin lihava ja rupsahtanut (siis häneen verrattuna, olen yli 10 vuotta häntä vanhempi) jo tavatessa. :D
Siinä mielessä tietysti positiivista, ettei ainakaan ihan pelkästään ulkonäön takia mun kaa "alkanu olee". ;)
Sä oot siis se, joka on seurustellut 4kk iiiiiihanan ulkomaalaisen hidalgon kanssa etäsuhteessa? Vedän sanani takaisin, hän ei ole narsisti, hän on auervaara ja sinä höynäytettävä vanha naikkonen. Paljonko sulla on jo palanut rahaa häneen?
Ei koskaan. Tosin en ole lihonutkaan kuin laihasta normaalipainoiseksi 23 vuoden aikana. Mutta aina muistaa kehua kuinka hyvännäköinen olen vieläkin, freesimpi kuin moni ikäiseni
On huomauttanut, että haluaisi minun olevan hoikempi.
On sanonut, että rouvalle on tullut muutama kilo lisää. Tarkensin hänelle, että n. 30 kg. Ei siinä sen kummempia tapahtunut.
Vierailija kirjoitti:
On sanonut, että rouvalle on tullut muutama kilo lisää. Tarkensin hänelle, että n. 30 kg. Ei siinä sen kummempia tapahtunut.
Hahhah, tämä oli hyvä. Kiitos piristyksestä :)
Mies sanoi että lorttonen on löystynyt nuoruusajoistani. Kävin seuraavalla viikolla kiristys leikkauksessa ja sen jälkeen on kiitelty.
Ei ole, tosin en olekaan ainakaan vielä erityisen rupsahtanut. Mieheni taas on lihonut huomattavasti, kasvot pöhöttyneet ja hiuksetkin näyttää vähän harventuvan ja mies on sentään vasta 35-vuotias eikä mikään ikäloppu. En ole huomautellut vaikka välillä mieli tekisi.
Ei oo. Mut oonkin just laihtunu 13 kg ja mies on mua 23 vuotta vanhempi :D
Vierailija kirjoitti:
Ei oo. Mut oonkin just laihtunu 13 kg ja mies on mua 23 vuotta vanhempi :D
Aika iso ikäero teillä. Toivottavasti et päädy nuoreksi omaishoitajaksi.
Ei ole. Laskemme itsestämme ja vanhenemisestamme leikkiä puolin ja toisin.
Joka päivä vaimo sitä naureskelee, että mahdunko kohta enää ovista kulkemaan tai pettääkö lattia pian altani tai löytyykö enää housuja tuolle vyötärölle tai että et ole harkinnut kottikäryjä, että saisit mahasi kuljetettua helpommin. Tavatessamme olin kyllä hieman hoikempi kuin nykyään: 185cm 70 kg -> 97 kg.
Vierailija kirjoitti:
Mies sanoi että lorttonen on löystynyt nuoruusajoistani. Kävin seuraavalla viikolla kiristys leikkauksessa ja sen jälkeen on kiitelty.
No eihän plöysästä plorttosesta pidä kukaan?
huomautteli sen jälkeen kun itse erehdyin totemaan kerran että oli tullut vähän extraa vatsaan.
Ei ole koskaan. Ollaan oltu naimisissa 20 vuotta.