Virolainen Maddes nettikauppa huijaa
Olen kuullut muiltakin samanlaisia kokemuksia ja kun otin yhteytyä euroopan kuluttajavirastoon, löysivät samanlaisia tapauksia. Rahat meni, tilaus (vaatteita) ei koskaan saavu, lukuisiin sähköposteihin ei vastata.
Huijarifirma
Kommentit (10)
Harmi, että muitakin huijattu.
Sama kokemus. Paskafirma👎
Vierailija kirjoitti:
Millä maksoit?
Jos olit niin typerä, että pankkitililtä suoraan niin oma häpees.
Näis on niiiin paljon jo puhuttu, että ihme kun ei mene kaaliin...
Joo näin vit.un tyhmä olin😤
Vieläkö se putiikki on pystyssä?
Aikoinaan koin juuri samantapaista kys.kaupan kanssa.
Kovan työn jälkeen (useita yhteydenottoja eri suuntiin mm.euroopan kuluttajasuoja) sain rahat tilille takaisin. Kovan työn vaati.
Tsemppiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä maksoit?
Näis on niiiin paljon jo puhuttu, että ihme kun ei mene kaaliin...Joo näin vit.un tyhmä olin😤
Tämä ei ole ap
Sama kokemus. Onneksi ei ollut iso ostos (postien kanssa yhteensä n 20e). Ei koskaan tuotetta näkynyt.
Ikävä kuulla että muillakin on huonoja kokemuksia kyseisestä nettikaupasta. Juuri tein rikosilmoitusta kun lukuisiin sähköposteihin ei vastata ja tuotteet eivät saavu. Onneksi kyse vain 30e, mutta ärsyttäähän tuo.
Sama juttu, eipä mennyt kuin alle 10 € mutta oma tyhmyys harmittaa. Eipä noita verkkokaupan sivujakaan enää löydy. Ei viitsi tehdä rikosilmoitusta koska ei se kuitenkaan mitään auta.
Minäkin haksahdin tilaamaan. Olisi pitänyt etsiä ensin netistä tietoa eikä vasta sitten kun ei tilausta kuulu eikä näy 😂. No, onpahan oppirahat maksettu.
Pari sähköpostia laitoin perään kun ei tilausta kuulunut. Vastauksia ei kuulunut ja hyväksyin jo huijatuksi tulemisen kunnes tänään yllätyin suuresti kun olivat palauttaneet rahat tilille 😃😃😃
Millä maksoit?
Näis on niiiin paljon jo puhuttu, että ihme kun ei mene kaaliin...