Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkäväriset asusteen vaaleansinisen ulkohaalarin kanssa tytölle?

Vierailija
12.02.2019 |

Sori turhamainen aloitus, mutta tilasin vahingossa netistä käytettynä vaaleansinisen ulkopuvun 1v tytölle, luullen sitä harmaaksi. Minkäväriset asusteet siihen voisi sopia? Mielipiteitä?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha roosa sopii mielestäni hyvin. Makuasia toki eikä ole siitä kysymys, että tytölle roosaa vaan väriyhdistelmä minusta kaunis. Niinkuin lilakin.

Vierailija
22/24 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valkoinen, vaaleanpunainen, violetti, lila, musta. Nämä nyt ainakin sopii hyvin.

Violetti ja lila on "sama asia". Violetti on violetin oikea nimi ja lila/liila on vain maallikoiden keksimiä sanoja. Lila ei ole väri.

Lila ei ole violetti vaan pinkistä hieman violettiin päin mutta selkeä pinkimpi. Fucksia on sitten astetta violetimpaa ja oikeastaan jo violetti.

Fucksia!? 😱 Ihan kun tosta puuttuis välilyönti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista! Minulle tuli mieleen vaan valkoinen, ja se ei tosiaan ole se kaikkein käytännöllisin väri. Tumman violetti olisi varmasti kaikkein paras! Luulen että sopii myös tytölle. Ja hopea toisena. Vaaleanpunainen/vanha roosa varmaan myös ok.

Ja eipä sillä periaatteessa ole mitään väliä, tärkeintä että lapsella lämmin jne, mutta olen itse suht esteettinen ihminen, ja on jo kaksi vanhempaa poikaa, enkä haluaisi että näyttää siltä että on isoveljien vanhat vaatteet päällä jatkuvasti...Ja väriyhdistelmiä on vaan kiva miettiä 😄

T. Ap

Vierailija
24/24 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valkoinen, vaaleanpunainen, violetti, lila, musta. Nämä nyt ainakin sopii hyvin.

Violetti ja lila on "sama asia". Violetti on violetin oikea nimi ja lila/liila on vain maallikoiden keksimiä sanoja. Lila ei ole väri.

nillin-nillin...