En ikinä seurustelisi yli 30-kymppisen naisen kanssa, t. 55v mies
Kun katsoo katukuvaa niin Suomessa 30-kymppiset naiset alkavat selkeästi jotenkin muuttua vanhan ja tanttamaisen näköiseksi. Venäläispiirteinen alle 30-kymppinen nainen paras.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Mikä on venäläispiirteinen
Pitkä hevosennaama ja silmät kaukana toisistaan.
Vierailija kirjoitti:
Minä en ala parisuhteeseen yli 50 vuotiaan papparainen kanssa. T. n47
En minäkään. Onneks ei ole tarvinnutkaan.
N43
Oletko se sama setä, joka jokin aika sitten kyseli, kiinnostaisiko 3-kymppisiä (huom. ei 30-kymppisiä) naisia suhde 50-vuotiaan miesten kanssa? Useimpia ei kiinnostanut, kuten ehkä muistat.
Mä kävin kerran treffeillä yhden 50-vuotiaan miehen kanssa. Hän siis oli mua 7 vuotta vanhempi. Hyi suatana mikä vanhan miehen venähtänyt kaulaiho, kurttuiset kyynärpäät ja orastavat maksaläikät käsissä. Hampaat vanhuuden kellastamat, yääähhhh. Ja ne jutut...mansplainausta, tytöttelyä.
Nykyinen miesystävä täytti just 30 ja kohtelee minua jumalattarena. <3
Suoraansanottuna useat naiset alkavat lihomaan hirveästi n. 25v iässä ja kauneus katoaa muutamassa kuukaudessa.
Yli 300-vuotias on yli 30-kymppinen.
Sinulle varmasti irtoaakin vain kauneimmista ja älykkäimmiltä parikymppisiltä? Vaiko useammin rumimmilta, ylipainoisimmilta, mielenterveysongelmaismmilta ja/tai vähä-älyisimmiltä? N25 enkä minäkään seurustelisi yli kolmekymppisen tai naisen kanssa...
Papparainen horisee! Tai etsii jo omaishoitajaa. Kuinka moni alle kolmikymppinen suostuu vaihtamaan papparaiselle vaipat?
Sama, hyh.