Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kotikäyttöisestä sydänäänien kuuntelulaitteesta kokemusta kellään?

17.05.2006 |

Siinähän se tulikin. Onko kellään tästä kokemusta. Millä viikoilla aikaisintaa olette kuunnelleet....kuuluuko hyvin? kaikki kokemukset terevetulleita.

Itseäni vähän kiinnostaisi hankkia kun niin monta keskenmenoa takana että tällä voisi vähän mielenrauhaa saada jos kaikki hyvin menee...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin kuuluu! Mä ostin sen kans siks että sais mielenrauhan, karmeeta odottaa aina kuukausi neuvolaan. Hankin sen kun olin muistaakseni viikolla 18. Kannattaa ehdottomasti vaikka se onki vähä hintava!

Vierailija
2/8 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse odotan neljättä ja olen tälläinen huolehtija ja miettijä, että onko vauvalla kaikki hyvin. Laitteen avulla olen saanut mielenrauhan masuasukin kanssa! =)

Laitteen ostin joskus viikkojen 10-12 välillä ja hyvin rupesivat sydänäänet heti kuulumaan! Lapsetkin nauttivat vauvan sydämmen jumpsutuksesta, kun kiinnittää laitteen vaikka tietokoneen kaiuttimiin.

Suosittelen lämpimästi!

Neljäs

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä minäkin sen taidan tilata.

Nyt on 11. viikko menossa ja vähän pelkäsin, että pitäisikö odottaa siihen asti että ovat ekan kerran neuvolassa kuunnelleet. Seuraavaan neuvolaan on kuitenkin viikkoja aikaa....

tuli ihan tippa silmään kun muistelin, miten ekan kerran esikon sydänäänet kuuluivat.

Vierailija
4/8 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

....voi ostaa ja paljonko maksaa?

- Redmary rv 11+1 -

Vierailija
5/8 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

www.kuuntelevauvaa.fi

Ovh 99 ¿, oli näemmä tarjouksessa 69 ¿...

Vierailija
6/8 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuuntelevauvaa.fi

olikohan se 69e nyt tarjouksessa

Vierailija
7/8 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tämä kyseinen vempele kallis ostos ja mistä niitä saa ostaa. Mielenrauha olisi ainakin taattu, jos tuollaisen ostaisi! Kiva jos joku kertoisi vastauksen :o)

Jade

11+3

Vierailija
8/8 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkohan se oli tilata, saa vähän mielenrauhaa itselle kotona, ettei tarvii sitten aina juosta neuvolaan.