KESÄHAASTE VKO 20
Huomenta leidit!
Nythän kävi niin että äitienpäivänä sain mukavan lahjan, meille tulee vuodenvaihteessa vauva! Eli laihduttaminen jää nyt vähän taka-alalle :-) Yritän kuitenkin pitää painon kurissa kun ensimmäisen kanssa painoa tuli 20 kg lisää :-( Eli jos sopii roikun teidän mukananne toistaiseksi lähinnä painon tarkkailun merkeissä....
Vähän tuo tavoitepaino nyt sitten muuttuu, mutta katsotaan miten käy.
81,9 / 78,9 / tavoite alle 90 kg :-)
Aurinkoista kesän odottelua ja tsemppiä kaikille!
Kommentit (10)
Olipa ihana äitienpäivälahja!Mukava jos jaksat pysyä porukassa mukana ihan muuten vaan.Muista syödä hyvin ja terveellisesti!!
Puntari näytti 1kg vähemmän kuin viikko sitten.Ja söin täytekakkua neljä päivää peräkkäin.Eka oli 1v synttärit kuopuksella ja sit sunnuntaina oli mummolassa äitienpäiväkakkua.Työpäivinä oon syöny tosi vähän mut niitäkään ei oo kuin 2päivää viikossa.No mutta eipä tuo haittaa vaikka pudotusta tuli,ihmetyttää vaan.
Muutaman päivän päästä ois sit naisten kymppi mikä ois tarkoitus kävellä.Kurkku ollu pari päivää kipeänä.Saas nähä tuleeko kunnon flunssa niinku muille perheenjäsenille.Harmi vaa kun ilmottautumismaksua ei saa takaisin sairastapauksissakaan.
Dimexillä menee kyllä hienosti!Tasaista laskua..toisin kuin mulla,kilolla heittelee sinne tänne.Ja tuo mun vaaka,oonpa ennenki valittanu sitä.Onkohan Kieppuli hankkinu uuden?
Tittarellista ei oo kuulunu pariin viikkoon.Toivottavasti kaikki on hyvin?
Eipä muuta tällä kertaa.Heissan!!
171/71(69,5)/66/63
Ja ensiksi Mirabellalle Isot Onnittelut!! =) Pakko myöntää, että harmittaa, kun itsellä ei vieläkään samanlaisia uutisia kerrottavana... yritystä ollut kuitenkin jo kohta puoli vuotta. Toivottavasti paino pysyy sulla hallinnassa, vaikka odotusaikana pientä herkuttelua sallittakoon, vai mitä...?! ;)
Eipä ole Henriikka tullut uutta vaakaa mullakaan ostettua, vaikka kävin kyllä kaupassakin jo hipelöimässä. Yksinkertaisesti en raski, kun tuo kotihoidon tuki on niin pieni ettei mitään käteen jää. Siispä tingin kaikista omista jutuista mistä voin. Mutta se vaaka siis päätti vissiin viimeviikolla alkaa näyttään vakituisesti mitä sattuun, ainakin sen kolme kiloa enemmän kuin aiemmin :O. Siis, vaikka tunnen (ja vaatteista huomaan) painon pudonneen syömisten (tai syömättä jättämisten) ja liikunnan ansiosta niin vaaka näyttää enemmän kuin vielä pari viikkoa sitten. Eli häränpyllyä heittää lukemat, mutta pääasia, että pudotus TUNTUU ja NÄKYY!
Puntarin mukaan siis:
176/82(90)/82/75
Milloinhan muuten taas säät lämpenis, että tarkenis taas vähemmällä vaatteella... huoh...
Eipä olisi voinut parempana päivänä vauva tulostaan ilmoittaa!!! Mut kiva jos pysyt mukana, niin saadaan kenties aina välillä masukuulumisiakin =)
Mun viikkosaldo on tälläkertaa -100g=(, aika huono.....
Olen kyllä syönyt vähän niin ja näin ja suklaa on taas maistunut, ai ai..
Liityin tonnekin keventäjiin, mut jotenki tuntuu että sitä alkaa jo ajatella liiaksi tuota syömistä ja sit tuleekin syötyä enemmän. Hitsi, kun eka tavoitteeseen olis enää niin vähän matkaa mutta silti se tuntuu olevan niin kaukana!!!!!
Mut kiva asia on se et mies on huomannut laihtumiseni ja tänään kehui jopa (mitä hyvin harvoin tapahtuu ja silloin kun tapahtuu, myös tarkoittaa sitä oikeesti)mun ennen niin isoa ahteria haluttavaksi mun uusissa farkuissa =)))) Et kyllä tää kuitenkin kannattaa!!!
Ai mut hei yks kysymys. Onko teidän mahamakkaranne, jos niitä nyt niin hirveesti on edes ollut, pienentynyt sitä mukaa kun olette laihtuneet vai onko sellaiset tyhjät nahkat jääneet roikkumaan muistoksi?
Mulla meinaa noi nahkat kai jäädä tohon inhokiksi... kun just nyt ei vois vähempää kiinnostaa tehdä vatsalihaksia..... Olisko muita keinoja saada ne pois?
Mut nyt nukkuun!
158/69.8(71,5)/66.7/65->
Ei tahdo vieläkään itse uskoa sitä todeksi vaikka toinen lapsukainen on tulollaan. Hieman auki tuo la kun kierto oli ihan omituinen, neuvola ensi tiistaina niin katsotaan mitä kerrottavaa sen jälkeen.
Tosiaan päätin että pyrin pitämään painon nousun kohtuudessa, siis en yritä laihduttaa tms, mutta ettei tulisi sitä hillitöntä herkuttelua niin kuin edellisen kanssa ja painoa + 20kg :-(. Ainoa vaan että tämä viikko on heti mennyt nameja popsiessa, mutta kyllä se taas tästä.....
Kieppuli; toivottavasti tärppää sullakin pian, voidaan sitten yhdessä syödä terveellisesti :-)
Tosi hienosti olette kaikki kyllä pudottaneet, vähän kateeksi käy sen osalta. Kokeilin eilen paria paitaakin kauppreissulla, mutta siinehän ne jäi roikkumaan. Olivat just ja just sopivia, mutta ei viitsi nyt ostaa kun tietää että ruho tästä kuitenkin ainakin vähän laajenee :-( Eli se sitten uusista kivoista kesävaatteista.... Täytynee ruveta katsomaan niitä mammavaatteita, blääh :-) No joo, eihän ne vaatteet se maailman tärkein asia ole, onneksi on muuta iloittavaa!
Aurinkoa, tsemppiä ja iloista mieltä!
Onnea Mirabella!
Minun pitää vielä vähän aikaa odotella ennen kuin ryhdymme " kakkosta" yrittämään. Mulla alkaa uudet opinnot ensi syksynä. Pitää ensin katsoa, kuinka rankkaa opiskelu on jo yhden lapsen kanssa. Kyllä me ollaan vähän haaveiltu ensi kesän (2007) vauvasta...
Painon kanssa on siinä mielessä hommat mallillaan, että mittari näytti tänään tasan samaa kuin silloin kun poika ilmoitti tulostaan. Tästä raskaudesta ei siis jäänyt yhtään kiloa roikkumaan. Tavoitteeseen on kyllä vielä matkaa.
175cm/ 88,4/86,8/ <80kg
Henriikalle Naisten kymppiin!! Mä olen sen joskus TOSI kauan sitten kanssa kävellyt/juossut, tekis mieli joskus ottaa se uusiksi, mukava kokemus sinänsä!
Sukkanukalle lohduksi, että onhan se 100g aina parempi kun on edes jotain miinusta, ettei plussaa tule enää. Aina se on kivempi että edes jotain lähtee. Lujassa ne " läskit" on, mutta onpa ne meillä useammilla jonkun aikaa jo olleet, ei ne harmi kyllä yhdessä yössä katoa.
Miten tää pino on nyt laihanlainen (eiks osuva sana?), missä muut on??
Viikonloppuja kaikille
T;Dimex
Ekaksi isot onnittelut Mirabellalle ja perheelle =)!
Itsellä oli tippunut 800g tällä viikolla, ihan hyvä pudotus. Harmittaa vaan, kun ostin pari viikkoa sitten yhdet farkut ja nyt ne roikkuu tosi rumasti =(. Nyt menee muut vanhat housut päälle!!! Mutta paidat on tosi kikkanoita, voipi olla, että tää nykyinen vartalonmalli on sellainen, että muutenkin nuo juuri vatsan peittävät paidat saa lahjoittaa uff:lle.
Vielä on kuitenkin tavoitteeseen matkaa, se on ihan hyvä, että välillä katsoo näitä numeroitakin, ettei totuus unohtuisi, kun rupeaa pienemmät vaatteet menemään päälle.
Mutta kuiteskin, yli viisi kiloa jo lähtenyt!!!!
66/ 65,4 / 64,9 / 63,9 / 62,7 / 62,2 / 62,6 /61,5 / 60,80 ---> 55/54
taitaa kesäiset ilmat houkutella väkeä pois koneen ääreltä.
Mullakin tulee palstailuun nyt ainakin viikon (mahd. enemmänkin) tauko. Olen pojan kanssa lähössä maanantaina siskoni luo tueksi, en tiedä miten pitkäksi aikaa. Hänen mies oli vakavassa onnettomuudessa motskarillaan, makaa nyt sairaalassa heikossa kunnossa. Toivottavasti alkaa pian toipumaan. Kyllä oli taas muistutus siitä, että ei pitäis niin pienistä asioista valittaa, pääasia että ollaan hengissä ja terveinä. Palaillaan sitten iloisempien asioiden merkeissä...
-Kieppuli, joka on itsekin ihan romuna =(
..nimittäin kuntoilussa pojan sairastelun vuoksi. Yli viikkoon en ole päässyt mihinkään ja muutaman päivän olin itsekin nuhainen. Lisäksi äitienpäivä ja jääkiekon MM-kisat sotki pahasti vielä ruokapuolenkin..seli seli.. Eli puntarilla en edes käynyt kun oli tunne, ettei mitään ole tapahtunut.
Huomenna yritän uskaltaa kahden viikon edestä. Olis edes -100g niin huokaisen helpotuksesta. No maanantaina alkaa sitten työt, että loppuu tää laiskottelu. Huomenna lähden heti salille kun vihdoin ollaan terveitä.
Onnea ennenkaikkea Mirabellalle ja myös muille, kun kivasti tulee pudotusta. Yritän tsempata minäkin!! =)
ihana uutinen! Nyt sitten vaan popsit totuttuun tapaan kaikkea terveellistä, niin paino pysyy kurissa! ;)
Mulla meni syömiset vähän överiksi viikonloppuna, olin ihan varma että plussaan, mutta sain tulokseksi kuitenkin -100g.
Ehkäpä ensi viikolla olen jo lähellä ensimmäistä tavoitepainoa, katsotaan sitten jatkanko vielä parilla kilolla vai alanko tasapainoilemaan saavutetussa! Olo on tosi hyvä, nyt mietin että miksi en ole tätä saanut jo aikaisemmin tehtyä!!!!??? No parempi myöhään kuin ei milloinkaan, vai mitä?
163cm 71,5 (79) / 66,1 / 65