Masennuslääkkeiden vaikutukset seksihaluihin, kokemuksia?
Millaisia kokemuksia teillä on masennuslääkkeiden vaikutuksista seksihaluihin ja -kykyyn?
Mitkä ovat olleet pahimpia lääkkeitä sulle tai kumppanillesi?
Yksilöllisiä ja annoskohtaisia juttuja toki, mutta olisi kiva kuulla kokemuksia.
Itse syönyt pitkään Efexoria (75mg) ja se vaikutus on ollut hämmentävän lamaava. Muuten toimiva lääke, mutta seks. haittavaikutukset ihan järkyttäviä.
Cipralex parempi, mutta vaikeutti tosi paljon laukeamista jo pienellä annoksella. Sama juttu Cymbaltan kanssa.
Kommentit (42)
Lamotrigin, Ketipinor, voxtra saa hinkata tunnin ennen kun saan orgasmin. Tuntuu kyllä hyvältä ja leluissa riittää pattereita. Kaksisuuntaisena välillä ei kiinnosta vähääkään ja välillä panettaa kovastikin, joten tämä voi olla melko aikaa vievä harrastus. Olen nainen.
Vajosin reilu 10v sitten keskivaikeaan masennukseen.
Seksihalumi olivat kunnossa(olin ehkä ollut koko seksuaalisesti aktiivisen ikäni hieman yliaktiivinenkin) masennuksesta huolimatta, mutta edes rakastelu ei saanut alakuloa ja itsetuhoisia ajatuksia kaikkoamaan tuntia pidemmäksi aikaa. Joskus jo vaimon vieressä seksin jälkeen loikoillessa tuli mieleen, että menen talliin ja hirtän itseni.
Sain lääkitykseksi Cipralex/Escoitalopram Actaviksen, jota söin vuoden ajan 10mg. Sain myös keskusteluapua.
Olo helpottui, mutta lääke vei halut vähiin ja melkein täysin kyvyn orgasmiin.
Orgasmikyky palautui lääkkeen lopetuksen jälkeen, mutta libido ei ole palautunut entiselle tasolle. Ehkä hyväkin asia, jos olin yliaktiivinen, mutta vähän vaisu ukko nykyään olen.
T: Impulsiivinensonni