Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sokerin hallinta, kokemuksia!

Vierailija
11.02.2019 |

Hei tsempatkaapas nyt vähän sokeriaddiktia..

Miten pääsen sokeriaddiktiosta?

Olin tammikuun syömättä irtokarkkia ja sen jälkeen 10päivässä syönyt ainakin kilon irtokarkkia.

Pelkkä ajatus irtokarkeista tuo tyydytystä ja ajatus etten saa niitä, tekee vihaisen olon.

Paino on noussut tammikuun alusta 3 kiloa, minkä uskon tulleen nyt tämän kilon mässäämisen seurauksena. Osa on varmasti nestettä.

Kertokaa onnistuneita kokemuksia kun pääsitte liiasta sokerista eroon ? Muutenkin kaikkia vinkkejä otetaan vastaan.

Olo on raskas ja tukkoinen ja yllätys - tuntuu että tekisi mieli syödä lisää karkkia.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on se ikuinen ja ikävänkuuloinen ohje joka on itselläni tepsinyt: älä syö sokeria. Vieroitusoireet kestää mulla pari kolme päivää, sitten helpottaa. Hiilarien määrän rajoitus mukaan niin vielä helpompaa. Se ihan oikeasti toimii minulla. Ensimmäinen merkki tulee vuorokauden sisällä eli ylimääräiset nesteet poistuu.

Ihaninta on kun huomaa ettei karkkihylly enää houkuta. Ja kiusaukset tulevat lievempinä.

Vierailija
2/2 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on se ikuinen ja ikävänkuuloinen ohje joka on itselläni tepsinyt: älä syö sokeria. Vieroitusoireet kestää mulla pari kolme päivää, sitten helpottaa. Hiilarien määrän rajoitus mukaan niin vielä helpompaa. Se ihan oikeasti toimii minulla. Ensimmäinen merkki tulee vuorokauden sisällä eli ylimääräiset nesteet poistuu.

Ihaninta on kun huomaa ettei karkkihylly enää houkuta. Ja kiusaukset tulevat lievempinä.

Luulen että mun on taivuttava tähän samaan. Kun ei minkään irtokarkin ”kohtuukäyttö ” onnistu ku himoitsen vaan karkkia aivan jäätävästi sitten. Niin paljon etten anna edes lasten koskea mun karkkeihin. Syötkö edes tummaa suklaata? Ajattelin että jos ihan tumminta 85% suklaata ja hedelmiä kokeilis herkkuna sitten.. eikä joka päivä sitä suklaatakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi