Mitä käytätte musiikkisoittimena Windowsissa? En tarkoita Spotifya, Deezeria tms
Kommentit (24)
Winamppia olen käyttänyt jo monen monta vuotta
En edes tiedä mikä musiikkisoitin mulla on, tai onko edes.
Eihän mp-kolmosia ole kuunneltu enää vuosiin. Käytän nimenomaan Spotifyta. Windowsiakin käytän vain työpaikallani, onneksi Spotifyn nettisoitin toimii Windowsissa Chromen kautta.
Ite tykkään käyttää real playeria. Sillä voi ladata youtubesta musiikkia, leikata videoita ja muuttaa mp3 muotoon. Nämä ominaisuudet riittää itselleni.
Foobar2000. Siihen saa mm. ASIO4ALL-pluginin.
Windowsissa on Media Player. Sitä voi käyttää silloin jos tarvetta on.
AIMP, vaikka onkin venäläinen. Siihen saa nettiradioita käteviin listoihin, tosin ne pitää lisätä manuaalisesti, jos ei ole valmista soittolistatiedostoa. Lisäksi siihen saa hyvännäköisiä skinejä.
Vierailija kirjoitti:
Eihän mp-kolmosia ole kuunneltu enää vuosiin. Käytän nimenomaan Spotifyta. Windowsiakin käytän vain työpaikallani, onneksi Spotifyn nettisoitin toimii Windowsissa Chromen kautta.
Jotain datakompressoituja tiedostoja (AAC tms, jos ei MP3) ne Spotifynkin piisit ovat.
Sitä cd-luukkua siinä koneen sivussa.
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla ole koneella yhtäkään biisiä. Kuuntelen kaikki Youtubesta.
Youtubessa vaan äänenlaatu on monesti aika keskinkertainen jollei huonompikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotain datakompressoituja tiedostoja (AAC tms, jos ei MP3) ne Spotifynkin piisit ovat.
Ja monet on yllättävän huonolla laadulla
Vierailija kirjoitti:
Sitä cd-luukkua siinä koneen sivussa.
Jonkin soitto-ohjelman sekin tarvitsee. Varmaan sitten Windows Media Player, jos et muuta ole asentanut.
MusicBee paikallista FLAC-kirjastoa varten 😎
Kun asentaa k lite codec packin niin sen mukana saa windows media player classic version. Kevyt ja hyvä käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Kun asentaa k lite codec packin niin sen mukana saa windows media player classic version. Kevyt ja hyvä käyttää.
Joo, käytän sitä videoiden toistoon. Mutta audioon käytän AIMPia skinien, taajuuskorjaimen ja nettiradiotoimintojen takia. Tosin juuri löysin giveawayna Audials Radiotrackerin, ja sillä on tosi kätevä etsiä nettiradioita.
Ei mulla ole koneella yhtäkään biisiä. Kuuntelen kaikki Youtubesta.