Aivan hirveän hintaista kaljaa.
Kolmessa päivässä lähes 80 e. Samalla rahalla pajauttelisi viikon. Tarkennan ostamalla pajauttaisi viikon. Itse jos kasvattaisi niin 80 e olisi jotain puolen vuoden päihteet.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kolmessa päivässä lähes 80 e. Samalla rahalla pajauttelisi viikon. Tarkennan ostamalla pajauttaisi viikon. Itse jos kasvattaisi niin 80 e olisi jotain puolen vuoden päihteet.
No pajauttaisi. Tuolla rahalla saa 4-5 grammaa pajaa. Se menee polttamalla parissa päivässä. Vapottamalla kestäisi jonkun 4-5 päivää.
Ei mulla vapo vaikuta siihen paljonko menee. Laatu niinkin ratkaisee. Shaibaa menee vitonen illassa ja hyvästä vitosesta riittää enemmän kuin 5 päivää.
Onko sulla pajamaja pajauttelua varten?
Juot kolmessa päivässä 4 konttia?
Mikset tilaa vaikka tuosta:
https://discandooo.com/products/tre-kronor-guld-beer-5-9-24-x-330ml
Ei soo kallista koska silloin kun dokaa ni ei tuu syötyä, sitäpaitsi tyhjistä purkeista saa Rahaa ja rahalla saa olutta. Lottomiljoonalla sais yli miljoona olutta ja niistä röyhtäistyllä tölkeillä sais vielä 150 000 eugee, huhhuh..
Lidlin punasia kun ostaisit pääsisit halvemmalla
Aloitin pajauttelu-tauon vähän aikaa sitten ja minä kylläkin pajauttelin loppuaikoina sellaiset 4-5 grammaa päivässä. Toleranssin kehittymiseen ei mene edes kauaa, kun pajauttelee aamusta iltaan. Nyt pajauttelin ainoastaan puolisen vuotta putkeen.