Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämän palstan sisältö luo pahoinvointia!

Vierailija
10.02.2019 |

Täällä pääosin ihmisten kommentit eivät anna kuvaa hyvyydestä, viisaudesta tai sivistyneisyydestä. Arvomaailma on kova, kateellinen, itseään ylentävä ja muita alentava, armoton.

Miten viihdytte tällä palstalla? Onko tämä läpileikkaus suomalaisten mielentilasta ja luonteesta? Maailman onnellisin kansa??

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen johtaviin selvänäkö ja energia-asiantuntijoihin kuuluvana ammattilaisena ja Ultra-päivällä kutsuttuna asiantuntijana usein esitelmöivänä olen havainnoinut, että palstalla liikkuu ns. energiavampyyri-ominaisuuden omaavia ihmisiä. Nämä saattavat siepata astraalisen tason kautta chakraalista auraenergiaa jos saavat haltuunsa jonkin energiansieppauksen uhrille kuuluvan esineen, kuvan tai esimerkiksi hiuksia. Tutkimuksissani olen saanut selville, että myös nykyaikainen teknologia voi toimia tässä apuna ja palstalle kirjoitettu kommentti saattaa toimia ns. energiaengrammina joka avaa energeettisen tason yhteyden uhrin ja energiavampyyrin välille mahdollistaen tämän toiminnan. Siksi kehotan palstan lukijoita havainnoimaan kriittisesti omia tuntemuksiaan niin fyysisellä kuin astraalisella tasolla ja mikäli on pienikin epäilys siitä, että energian sieppaus on käynnissä, on syytä toimia heti. Tehokas tapa pysäyttää sieppaus on ripotella käytetyn tietokoneen tai muun teknisen laitteen ympärille puhdasta merisuolaa ilman lisättyjä lisäaineita niin, että muodostuu kehä. Tämän tulee lausua päättäväisellä kuuluvalla äänelllä "minä Sinikka (laita omia nimesi) käsken sinua lopettamaan heti!". Tämä on joskus tehtävä useita kertoja ennen kuin vaikutus alkaa. Laitteeseen ei pidä koskea ennen kuin tunnet, että energiansieppaus on katkaistu.

Vierailija
22/38 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä pääosin ihmisten kommentit eivät anna kuvaa hyvyydestä, viisaudesta tai sivistyneisyydestä. Arvomaailma on kova, kateellinen, itseään ylentävä ja muita alentava, armoton.

Miten viihdytte tällä palstalla? Onko tämä läpileikkaus suomalaisten mielentilasta ja luonteesta? Maailman onnellisin kansa??

Näitä keskusteluja on pakko lukea. Saati sitten osallistua. Vai miten se oli lähes vapaassa maassa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Itsestänikin saa pahimmat puoleni esiin. Ihmiset vaikuttavat aivan täyspaskoilta. Tämä on huono tapa ja toksisuudessaa addiktoivaa. En ymmärrä.

Vierailija
24/38 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun täällä ihan hiljattain kysyttiin, mitä puoluetta aiot äänestää kevään eduskuntavaaleissa, persujen kannatus oli lähes 40 %. Siis jopa yli kolminkertainen PS:n todennäköiseen vaalikannatukseen verrattuna. Ei siis ihme, että täällä tyhmyys, typeryys, tietämättömyys ja törkeys jylläävät.

Luvussa varmaan näkyivät palstalle kirjoittavat miehet, joita kummastelen.

On täällä meitä normaalejakin ihmisiä, jotka emme syytä tai tuomitse kaikesta muita. 

Kirjoituksesi perusteella tuo viimeinen virke on hiukan liikaa.

Vierailija
25/38 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa paskaa se on myös irl. Huomaat sen kun seuraat ihmisiä tarkemmin. Tuhahdellaan ja mulkoillaan kaupassa, julkisissa kulkuvälineissä ym. Näkee, että mielessä on juuri se mitä sitten tänne suolletaan. Mä halveksin ihmisiä nykyään syvästi. Suurin osa on vielä muutenkin selkeästi heikkolahjaisia, mutta luulot itsestä sitäkin suuremmat. Luoja mitä säälittäviä luusereita. Huudetaan ja haukutaan, mutta kasvotusten on pskat housussa jos pitäis toiselle sanakin ääneen sanoa.

Vierailija
26/38 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen nyt pidemmän päälle ollut koukussa tähän palstaan, elämänhalu romahtanut, olen muuttunut ärtyneeksi ja synkäksi. Tuntuu että minusta on tullut todella masentunut, toivo ihmisiin on mennyt. Empaattisena ihmisenä en kykene sulkeä silmiäni pois.

Helppo irrottaa piuhat koneelta ja leikkiä että tämä ei ole olemassa, mutta kun käyn ulkona ja näen ihmisiä niin miettii aina että kukakohan näistä on se joka kirjoittaa pahuutta tänne.

Miten oppisin sulkea silmäni pois mädästä vai onko tämä todellinen yhteiskunnan läpileikkaus? Olen jopa yrittänyt saada palstan loppumaan, olen laittanut viestiä toimittajille ja viranomaisille. Pahanolon levittäminen ei ole kuulemma rikos.

Mielestäni olisi jo korkea aika sulkea tämä palsta lopullisesti.

Jokainen on itse vastuussa siitä miten aikansa viettää, ja siitä että edistää omaa hyvinvointiaan. Monelle kuitenkin on anonyymipalstan tarjoamasta vertaistuesta apua, ja tukea tilanteissaan. Omat rajat vaan pitää asettaa eikä odottaa toisten tekevän sitä puolestasi.

Helppoa puhua rajan vedosta jos omaa hyviä ihmisuhteita omassa elämässään. Itse olen täällä koska minulla ei ole ketään enkä jaksa rampata ulkona etsimässä ihmissuhteita. Siinä kohtaa omien voimavarojen puute tulee vastaan. Mutta seuraa minäkin tarvitsen ja kuulluksi tulemista. t.eri

Sellaisessa tilanteessa avoin keskustelupalsta ei ehkä ole se helpoin paikka. Netissä on suljettuja palstoja eri teemoilla joissa luottamus ja tukeminen ovat keskeisiä. Facebookistakin löytyy.

Vierailija
27/38 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apinalauma, ei muuta kirjoitti:

Samaa paskaa se on myös irl. Huomaat sen kun seuraat ihmisiä tarkemmin. Tuhahdellaan ja mulkoillaan kaupassa, julkisissa kulkuvälineissä ym. Näkee, että mielessä on juuri se mitä sitten tänne suolletaan. Mä halveksin ihmisiä nykyään syvästi. Suurin osa on vielä muutenkin selkeästi heikkolahjaisia, mutta luulot itsestä sitäkin suuremmat. Luoja mitä säälittäviä luusereita. Huudetaan ja haukutaan, mutta kasvotusten on pskat housussa jos pitäis toiselle sanakin ääneen sanoa.

Ai niin ja pikku vinkki teille pölvästeille eli miten tyhmä pitää ihmisen olla, ettei ymmärrä, että se silmien pyörittely tai ylimielinen virne _näkyy_ kyllä ja helposti vieläpä. Vai onko aivot sitten jo niin surkastuneet ettette ymmärrä tai välitä? Ei muuta, mutta se on hlvetin noloa teille itsellenne.

Vierailija
28/38 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apinalauma, ei muuta kirjoitti:

Ai niin ja pikku vinkki teille pölvästeille eli miten tyhmä pitää ihmisen olla, ettei ymmärrä, että se silmien pyörittely tai ylimielinen virne _näkyy_ kyllä ja helposti vieläpä. Vai onko aivot sitten jo niin surkastuneet ettette ymmärrä tai välitä? Ei muuta, mutta se on hlvetin noloa teille itsellenne.

Kirjoitustyylisi on ainakin avoimen vihamielinen.

Vierailija
29/38 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri meinasin aloittaa ketjun siitä kuinka some masentaa erityisesti naisia ja kuinka siitä tulevaisuudessa tullee muidenkin kuin itseni esiintuoma asia. Aina on netissä jollain vaikka vielä parempi persse tms.

Survey finds 40% of Australian women diagnosed with depression or anxiety

Jean Hailes women’s health survey finds women aged 18-35 have the highest anxiety scores, with social media being partly to blame.

A survey of more than 10,000 Australian women found 40% have been professionally diagnosed with depression or anxiety.

Vierailija
30/38 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä surettaa lukea tätä, näinkö paljon meitä vihataan :(.

Vierailija
31/38 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinikka S kirjoitti:

Suomen johtaviin selvänäkö ja energia-asiantuntijoihin kuuluvana ammattilaisena ja Ultra-päivällä kutsuttuna asiantuntijana usein esitelmöivänä olen havainnoinut, että palstalla liikkuu ns. energiavampyyri-ominaisuuden omaavia ihmisiä. Nämä saattavat siepata astraalisen tason kautta chakraalista auraenergiaa jos saavat haltuunsa jonkin energiansieppauksen uhrille kuuluvan esineen, kuvan tai esimerkiksi hiuksia. Tutkimuksissani olen saanut selville, että myös nykyaikainen teknologia voi toimia tässä apuna ja palstalle kirjoitettu kommentti saattaa toimia ns. energiaengrammina joka avaa energeettisen tason yhteyden uhrin ja energiavampyyrin välille mahdollistaen tämän toiminnan. Siksi kehotan palstan lukijoita havainnoimaan kriittisesti omia tuntemuksiaan niin fyysisellä kuin astraalisella tasolla ja mikäli on pienikin epäilys siitä, että energian sieppaus on käynnissä, on syytä toimia heti. Tehokas tapa pysäyttää sieppaus on ripotella käytetyn tietokoneen tai muun teknisen laitteen ympärille puhdasta merisuolaa ilman lisättyjä lisäaineita niin, että muodostuu kehä. Tämän tulee lausua päättäväisellä kuuluvalla äänelllä "minä Sinikka (laita omia nimesi) käsken sinua lopettamaan heti!". Tämä on joskus tehtävä useita kertoja ennen kuin vaikutus alkaa. Laitteeseen ei pidä koskea ennen kuin tunnet, että energiansieppaus on katkaistu.

Hei Sinikka, aivan samaa olen ajatellut. Tästä palstasta tulee henkisesti paha olo. Kun tänne tulee hyvällä mielellä, se ilo ja energia haihtuu ja tilalle tulee negatiivisuus.

Keskustelut jäävät mieleen ja niitä miettii vielä jälkeenkin päin. Osa herättää murehdintaa. Tämä on empaattiselle, kiltille ja herkälle ihmiselle paha paikka, varsinkin kun vielä on ovelan koukuttava. Itsekin koen, että tätä kautta negatiivinen energia pyrkii leviämään ja täällä on erittäin rikkinäisiä, negatiivisia ihmisiä kirjoittamassa. Jotkut vievät muilta energiaa ja pyrkivät anastamaan taikka neutralisoimaan positiivista energiaa. Surullista.

Kaikkea hyvää kaikille,

Anna

Vierailija
32/38 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, minusta tämä palsta tuntuu niin kiltiltä ja herttaiselta, siis ihan oikeasti. Tätä ennen palstailin Suomi 24 - sivuilla, ja ei voi uskoa mitä tekstiä siellä tulee jatkuvasti, siis kauheaa vihapuhetta, sen jälkeen tämä on todella kuin kelluisi lämpimässä vedessä.

Vierailija
33/38 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei teitä vihata, mieskullat. Olette hyviä ja teitä tarvitaan. Jotkut vaan yleistävät kaiken. Ei kannata ottaa itseensä. Kivoista miehistä tykätään ja niitä kuitenkin on suurin osa ihmisistä.

Itse ajattelen, että jokainen tuntematon ihminen on ystävä, jota en vielä tunne.

Vierailija
34/38 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävänpäivä ja kaikkee kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei teitä vihata, mieskullat. Olette hyviä ja teitä tarvitaan. Jotkut vaan yleistävät kaiken. Ei kannata ottaa itseensä. Kivoista miehistä tykätään ja niitä kuitenkin on suurin osa ihmisistä.

Itse ajattelen, että jokainen tuntematon ihminen on ystävä, jota en vielä tunne.

Kiitos tästä :). Välillä vaan täällä viestiketjuja lukiessa tuntuu, että näinkö naiset oikeasti ajattelevat myös minusta, mutta eivät sitä ääneen sano.

Tietysti tämä on myös hyvä paikka vähän tuulettaa, jos siltä tuntuu. Mutta osa viesteistä on kyllä aika kurjaa luettavaa.

Vierailija
35/38 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiä ainakin haukutaan surutta. ”Mieheni teki sitä ja tätä” -avauksia on kymmenittäin viikossa, ja puolet toooooodella outoja, kuka niitä keksii, ja miksi?

Vierailija
36/38 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tyhmät ihmiset voi luoda normaaliin ihmiseen sellaista tunnesidettä että menettäisi uskon ihmisiin. Hyvää huumoria tämä on.

Vierailija
37/38 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuu persuista. Tällä palstalla persuja on moninkertainen määrä koko kansaan verrattuna. Persut ovat vähä-älyisiä, ilkeitä, kateellisia, kaikin tavoin iljettäviä. En tunne minkäänlaista myötätuntoa persuja kohtaan. Kaikille persuille pitäisi ampua kuula kalloon.

Vierailija
38/38 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johtuu persuista. Tällä palstalla persuja on moninkertainen määrä koko kansaan verrattuna. Persut ovat vähä-älyisiä, ilkeitä, kateellisia, kaikin tavoin iljettäviä. En tunne minkäänlaista myötätuntoa persuja kohtaan. Kaikille persuille pitäisi ampua kuula kalloon.

Vihapuhetta. Ilmoita asiattomaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kolme