Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämän palstan sisältö luo pahoinvointia!

Vierailija
10.02.2019 |

Täällä pääosin ihmisten kommentit eivät anna kuvaa hyvyydestä, viisaudesta tai sivistyneisyydestä. Arvomaailma on kova, kateellinen, itseään ylentävä ja muita alentava, armoton.

Miten viihdytte tällä palstalla? Onko tämä läpileikkaus suomalaisten mielentilasta ja luonteesta? Maailman onnellisin kansa??

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On täällä ainakin mukavampi tunnelma kuin kotona irl.

Vierailija
2/38 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ihmiset välttävät paikkoja, joissa voicat pahoin. Miksi sinä et tee niin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä ihmiset välttävät paikkoja, joissa voicat pahoin. Miksi sinä et tee niin?

*voivat :(

Vierailija
4/38 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin äsken juuri samaa. Täällä useimpien vastaajien mielipide on heidän mielestään se ainut oikea, ja toisen näkemys on täysin väärä ( alapeukutettava).

Toisaalta vaikka tuo onkin omituista, on ihan mielenkiintoista nähdä kuinka erilaisia näkemyksiä ihmisillä on.

Vierailija
5/38 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä foorumilla kuten monilla muillakin ihmiset purkavat omaa pahaa oloaan, katkeruuttaan ja vihaansa. On helppo tehdä se nimimerkin takaa ilman kasvoja. Sieltä on helppoa ja turvallista oksentaa vaikka minkälaista myrkkyä. Kauheaa ja säälittävää ajatella että niin moni elää sellainen myrkky sisällään.

Vierailija
6/38 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä sitä ajatteli, että yksinäisenä palstan seuraaminen auttaisi tuntemaan olon vähemmän yksinäiseksi. Ehkä joku muu palsta sopisi paremmin. Ap

Vierailija
7/38 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ennen toisella palstalla joka ihan aiheenkin perusteella oli hyvin analyyttinen ja täten sisältö ja tiettyjen ihmisten käytös tylyhköä, se oli kuiten ennakoitavissa.

Lähdin koska koin ilmapiirin ajoittain raskaaksi, vaikka aihe olikin kiinnostava.

Mutta tämä paikka on paljon pahempi ja monien ihmisten empatiakyky aivan olematon!

On todella huolestuttavaa jos tämä missään määrin edustaa keskivertosuomalaista.

Kiusataan ja haukutaan, häpeällistä.

Vierailija
8/38 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen nyt pidemmän päälle ollut koukussa tähän palstaan, elämänhalu romahtanut, olen muuttunut ärtyneeksi ja synkäksi. Tuntuu että minusta on tullut todella masentunut, toivo ihmisiin on mennyt. Empaattisena ihmisenä en kykene sulkeä silmiäni pois.

Helppo irrottaa piuhat koneelta ja leikkiä että tämä ei ole olemassa, mutta kun käyn ulkona ja näen ihmisiä niin miettii aina että kukakohan näistä on se joka kirjoittaa pahuutta tänne.

Miten oppisin sulkea silmäni pois mädästä vai onko tämä todellinen yhteiskunnan läpileikkaus? Olen jopa yrittänyt saada palstan loppumaan, olen laittanut viestiä toimittajille ja viranomaisille. Pahanolon levittäminen ei ole kuulemma rikos.

Mielestäni olisi jo korkea aika sulkea tämä palsta lopullisesti.

Vierailija
9/38 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, mitä muuta voi olettaa vihervasuri palstalta

Tarkoitit varmaan persu.

Vierailija
10/38 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallanvaara kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, mitä muuta voi olettaa vihervasuri palstalta

Tarkoitit varmaan persu.

Tarkoitit varmaan koksu.

Vierailija
11/38 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on välillä todella hyviä, mielenkiintoisia, silmiä avaavia ja fiksuja keskusteluja ja koen, että ne useimmiten ovat täällä pyörimisen arvoisia. Joskus täällä on myös jotain hauskaa.

Vierailija
12/38 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä uskon, että herkille ihmisille tämä palsta on liikaa. Usko ihmisten hyvyyteen karisee täysin

Vierailija
13/38 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se hämmentävää kun solvaajaa yläpeukutetaan. Menee usko ihmiseen.

Vierailija
14/38 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun täällä ihan hiljattain kysyttiin, mitä puoluetta aiot äänestää kevään eduskuntavaaleissa, persujen kannatus oli lähes 40 %. Siis jopa yli kolminkertainen PS:n todennäköiseen vaalikannatukseen verrattuna. Ei siis ihme, että täällä tyhmyys, typeryys, tietämättömyys ja törkeys jylläävät.

Luvussa varmaan näkyivät palstalle kirjoittavat miehet, joita kummastelen.

On täällä meitä normaalejakin ihmisiä, jotka emme syytä tai tuomitse kaikesta muita. 

Vierailija
15/38 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella toivoisin että olisi muitakin paikkoja "tavata" ja puhua helposti toisten ihmisten kanssa. Inhoan tätä palstaa, mutta joudun palaamaan koska muualle ei voi mennä. Tai en tiedä minne voisi mennä. Kerran vietin aikaa alkuperäisen Silkroadin (laiton huumekauppa) foorumilla ja siellä oli yllättävän jees porukkaa. Vakava aihe piiri lisää asiallisuutta ja vakavuutta ja toisaalta sekoitus eri kansallisuuksia tekee sen että ei voi jumittaa oman kulttuurin takaperoisissa tavoissa tai ajatuksissa.

Vierailija
16/38 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä pääosin ihmisten kommentit eivät anna kuvaa hyvyydestä, viisaudesta tai sivistyneisyydestä. Arvomaailma on kova, kateellinen, itseään ylentävä ja muita alentava, armoton.

Miten viihdytte tällä palstalla? Onko tämä läpileikkaus suomalaisten mielentilasta ja luonteesta? Maailman onnellisin kansa??

Ei kannata ottaa netin keskustelupalstoja vakavasti. Kai tiedät miten paljon psykopaattien trollausta ja mm. itänaapurin mielipidevaikuttamista myös tällä palstalla tapahtuu?

Vierailija
17/38 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan täällä kiva heittää joku provosoiva kommentti ja katsoa moniko nielaisee syötin.

Hyvin hyvin harva, meistä kommentoijista, pääsee ulos ilman saattajaa, elikä yksin liikkujat ei ole täällä.

Vierailija
18/38 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen nyt pidemmän päälle ollut koukussa tähän palstaan, elämänhalu romahtanut, olen muuttunut ärtyneeksi ja synkäksi. Tuntuu että minusta on tullut todella masentunut, toivo ihmisiin on mennyt. Empaattisena ihmisenä en kykene sulkeä silmiäni pois.

Helppo irrottaa piuhat koneelta ja leikkiä että tämä ei ole olemassa, mutta kun käyn ulkona ja näen ihmisiä niin miettii aina että kukakohan näistä on se joka kirjoittaa pahuutta tänne.

Miten oppisin sulkea silmäni pois mädästä vai onko tämä todellinen yhteiskunnan läpileikkaus? Olen jopa yrittänyt saada palstan loppumaan, olen laittanut viestiä toimittajille ja viranomaisille. Pahanolon levittäminen ei ole kuulemma rikos.

Jokainen on itse vastuussa siitä miten aikansa viettää, ja siitä että edistää omaa hyvinvointiaan. Monelle kuitenkin on anonyymipalstan tarjoamasta vertaistuesta apua, ja tukea tilanteissaan. Omat rajat vaan pitää asettaa eikä odottaa toisten tekevän sitä puolestasi.

Vierailija
19/38 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen on itse vastuussa siitä miten aikansa viettää, ja siitä että edistää omaa hyvinvointiaan. Monelle kuitenkin on anonyymipalstan tarjoamasta vertaistuesta apua, ja tukea tilanteissaan. Omat rajat vaan pitää asettaa eikä odottaa toisten tekevän sitä puolestasi.

Helppoa puhua rajan vedosta jos omaa hyviä ihmisuhteita omassa elämässään. Itse olen täällä koska minulla ei ole ketään enkä jaksa rampata ulkona etsimässä ihmissuhteita. Siinä kohtaa omien voimavarojen puute tulee vastaan. Mutta seuraa minäkin tarvitsen ja kuulluksi tulemista. t.eri

Vierailija
20/38 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvän levittämistä ei kannata ottaa liian henkilökohtaisesti. Et reagoi pahaan ja jatkat vaan sitä hyvän levittämistä. Sillä lailla palstan positiivisuusprosentti nousee :)

Tosin ihmisillä on niin erilaiset mielipiteet siitä mikä on hyvää ja mikä pahaa. Joku yrittää auttaa ja toinen loukkaantuu jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän