Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Yli 400 000 suomalaista syö masennuslääkkeitä.
10.02.2019 |
https://yle.fi/uutiset/3-10639704
Ja poliitikkojen ratkaisut tähän ovat tietenkin säästöt, leikkaukset, lisää tehokkuutta, kilpailua jne.
Kommentit (3)
Osa työttömistä ei edes tarvitsisi lääkitystä
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Miten noi kaikki 400 000 avohoitopotilasta mahtuu valtioiden suljettuihin mielisairaaloihin sitten kun tekevät rikoksen aivokemiat sekaisin.
Alue: Aihe vapaa
Oho, siellähän on vielä markkinaa jäljellä!