Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miksi Iivo Niskanen ei vaihda suksimerkkiä kun tuo Rossingol ei näytä koskaan toimivan.
10.02.2019 |
Fischer sen sijaan tuntuu toimivan kelillä kuin kelillä.
Kommentit (6)
Rossignol luultavasti sponssaa kisamatkat ja muuta mukavaa?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kas kun ei Iivo pidä suksia näkösällä haastattelussa nyt Yle2. Hakolan Fischerit on kädessä.
Vierailija kirjoitti:
Kas kun ei Iivo pidä suksia näkösällä haastattelussa nyt Yle2. Hakolan Fischerit on kädessä.
Mielenilmaus suksitoimittajalle?
Mistä tiedät ettei ole vaihtanut? Jos on sopimus Rossignolin kanssa niin suksissa lukee Rossignol. Voivat silti olla oikeasti Fisherit, mutta teipattu Rossignol päälle.
Ristomatti on ilo silmälle😍. Pitää seurata hänen takia hiihtoa.
Alue: Aihe vapaa
Meneekö sponsoriraha menestyksen edelle?