Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pettävä aviomies on valehtelun mestari

Vierailija
10.02.2019 |

Jos olet tullut petetyksi, älä usko, mitä miehesi kertoo. Hän pystyi pettämään sinua ja valehtelemaan koko suhteen ajan, niin miksipä hän ei valehtelisi myös tapahtuneesta, että pääsisi mahdollisimman vähällä ja satuttaisi vähiten. Tieto lisää tuskaa. Mutta valheessa eläminen on ainaista tuskaa. Totuus kirpaisee kerran. Valhe kalvaa loppuelämän.
Kohdalleni sattui melkoinen mies. Hän sai minut puheillaan pyörryksiin ja uskomaan rakkauteen. Kuvittelin oikeasti olevani syy, että hän jaksoi huonossa parisuhteessa lasten vuoksi sinnitellä ja odotin päivää, jolloin hän eroaisi ja saisimme olla yhdessä. Kaikki ne kertomukset pahastaolosta kotona, suurista tunteista minua kohtaan ja tulevaisuuden suunnitelmat, olivat täyttä pas kaa. Mies usein puhui vaimostaan ja liitostaan tyyliin, että ihmettelin suuresti, miksi ovat edes yhdessä. Jos joku puhuisi minusta niin ja pettäisi minut, en antaisi ikinä anteeksi. Mutta tämä mies oli hyvä puhumaan. Jäi kiinni pettämisestä ja puhui itsensä "kuiville". Vaimo uskoi kaiken ja piti miestään uhrina ja raukkana, joka ei tiennyt mitä teki. Kaikki syy oli toisen naisen, minun, joka oli valheilla saatu elämään täysin valheelliseen kuvioon.
Ihan pieni neuvo, vaimo, kuuntele ensin miehesi selitykset, mutta anna toiselle naiselle mahdollisuus kertoa. Saatat yllättyä, millaisen näyttelijä, ohjaaja ja käsikirjoittajan kanssa jatkat elämääsi.
Minun tapauksessa totuus on valjennut minulle ja olen päässyt yli. Kadun kaikkea ja en enää ikinä ryhdy epärehelliseen suhteeseen.
Vaimo taas elää valhekuplassa ja jos se joskus puhkeaa, niin pudotus voi olla paha. Uskon, että jokainen maksaa teoistaan lopulta.

Kommentit (99)

Vierailija
41/99 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä sellaista että jos miehellä on paljon menetettävää avioliitossaan eron tullen, niin miksi hän aloittaa suhteen toisen naisen kanssa ja pitää tätä suhdetta mukavana huvina eikä vakavana. Miksi ”ei vakava” huviseksisuhde aloitetaan, jos sen vuoksi saattaa menettää ”paljon”? Yhtälö jossa ei ole järkeä tai sitten mies valehtelee itselleen ja salarakkaalleen. Itse ainakin ajattelen niin, että jos riskeeraisin avioliittoni, sen suhteen pitäisi olla vakava ja merkityksellinen. Minkään huvin vuoksi en tärkeätä ja merkityksellistä avioliittoani uhkaisi ja suurta riskiä sen rikkoutumiseen ottaisi. Mitä mieltä olette?

Tämähän on myös ihan täysi tabu, mutta eiköhän se sivusuhdetta pitävä mies mielummin olisikin parisuhteessa kakkosnaisensa kanssa. Eihän kukaan lähde riskeeraamaan elämänsä naista muuten. Paitsi tapapettäjät, joita on pieni vähemmistö pettäjistä.

Vierailija
42/99 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen sanonut sivusuhdeseksikumppanilleni että mulla ei ole ollut seksiä aviopuolison kanssa pitkään aikaan ja se on ihan tasan totta.

Juu kaikki valehtelee jepjee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/99 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi aina miestä syytetään siitä että joku on jaellut lihareikäänsä?

Jos joku antaa jotain ilmaiseksi, niin miksi siitä pitää itkien huutaa maksua?

Vierailija
44/99 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kannattaa ainakin yhden kerran käyttää kortti, koska hänellä on siihen varaa.

Ei nainen lapsien kanssa halua rikkoa perhettä, koska yhtärinä olisi tosi raskasta.

Siksi nainen aina antaa anteeksi vähintään yhden kerran, niin on talous turvattu.

Eriasia olisi jos olisi perustulo. Silloin miehet lentäisi kuin leppäkeihäs kiertoon.

Jos konservatismiä tuetaan, niin sitä saa mitä haluaa eli miesten ylivaltaa.

Vierailija
45/99 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä sellaista että jos miehellä on paljon menetettävää avioliitossaan eron tullen, niin miksi hän aloittaa suhteen toisen naisen kanssa ja pitää tätä suhdetta mukavana huvina eikä vakavana. Miksi ”ei vakava” huviseksisuhde aloitetaan, jos sen vuoksi saattaa menettää ”paljon”? Yhtälö jossa ei ole järkeä tai sitten mies valehtelee itselleen ja salarakkaalleen. Itse ainakin ajattelen niin, että jos riskeeraisin avioliittoni, sen suhteen pitäisi olla vakava ja merkityksellinen. Minkään huvin vuoksi en tärkeätä ja merkityksellistä avioliittoani uhkaisi ja suurta riskiä sen rikkoutumiseen ottaisi. Mitä mieltä olette?

Näin järjellä. Mutta vaimolla on aina selitys. Hän ei halua myöntää, että avioliitto on huono ja mies ei arvosta. Vaimo keksii selityksen, että miehellä ikäkriisi tai jokin muu kriisi. Ja jokainen mies varmasti pettää jos sattuu kriisi tulemaan, Ei ymmärrä millaisen pask a kasan kanssa on naimisissa.

Vierailija
46/99 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No te joilla ei ole seksiä ollenkaan tai joskus todella harvoin, oletatteko että se puolisokaan ei kaipaa seksiä ja läheisyyttä? On ilman sit tai tyytyy siihen kerran vuodessa äkkiä -panoon?

Onko kohtuullista odottaa että toinenkaan ei saa jos minäkään en halua?

Vierailija
47/99 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun ei tarvii miettiä vaimon pään liikkeitä. Luulit saavasi varakkaan ukon.

Olit miehen mukaan vaan niin helppo ja aina valmis. Mies on saanut maksaa kovan hinnan seikkailustaan. 

Häh? En ole ap, mutta miksi luulet että hän tahtoo varakkaan ukon, tai että ukko olis varakas? 

Helppo ja aina valmis? Mieshän siinä helppo on kun puolisoonsa pettää. Tuskin on maksanut mitään hintaa.

Vierailija
48/99 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen jäänyt tällaisen valehtelun mestarin kanssa avioliittoon. Vielä. Pikku hiljaa olen siirtänyt varallisuuttani lasteni nimiin. Jään muutaman vuoden päästä eläkkeelle, Ennen sitä laitan taloni myyntiin. Ajoitan niin että kun eläkepäivät koittaa niin mies luulee muuttavansa minun kanssa kerrostaloasuntoon, mutta otan eron ja muutankin yksin toiseen maahan. Siksi että en tuosta kierosta pääsisi muuten eroon koska en saisi häntä muuttamaan talostani ilman häätöä ja perkeleenmoista säätöä ja mustamaalausta. Toivottavasti kostan kaikkien huijattujen naisten puolesta.

Vierailija
49/99 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset käy vieraissa samasta syystä miksi kaupoissa on niin kovin pitkät maitokaapit ja karkkihyllyt!

Vierailija
50/99 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun ei tarvii miettiä vaimon pään liikkeitä. Luulit saavasi varakkaan ukon.

Olit miehen mukaan vaan niin helppo ja aina valmis. Mies on saanut maksaa kovan hinnan seikkailustaan. 

Häh? En ole ap, mutta miksi luulet että hän tahtoo varakkaan ukon, tai että ukko olis varakas? 

Helppo ja aina valmis? Mieshän siinä helppo on kun puolisoonsa pettää. Tuskin on maksanut mitään hintaa.

Joku oletti että Ap on hänen miehensä toinen nainen... Piti päästä sanomaan.

Vierailija
51/99 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes viitsi enää yrittää oikoa valheita, joita mies minusta vaimolleen oli selittänyt. Tai suhteestamme. Kaikki se sonta, mitä vaimostaan puhui ja avioliitostaan. Ajattelen että olkoon. Jos joskus tarvii, niin kaikki

videot ja kuvat on tallessa. Myös miehen viestit. :)

Vierailija
52/99 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen jäänyt tällaisen valehtelun mestarin kanssa avioliittoon. Vielä. Pikku hiljaa olen siirtänyt varallisuuttani lasteni nimiin. Jään muutaman vuoden päästä eläkkeelle, Ennen sitä laitan taloni myyntiin. Ajoitan niin että kun eläkepäivät koittaa niin mies luulee muuttavansa minun kanssa kerrostaloasuntoon, mutta otan eron ja muutankin yksin toiseen maahan. Siksi että en tuosta kierosta pääsisi muuten eroon koska en saisi häntä muuttamaan talostani ilman häätöä ja perkeleenmoista säätöä ja mustamaalausta. Toivottavasti kostan kaikkien huijattujen naisten puolesta.

Olen pahoillani lastesi puolesta. Siis siitä millaisen äidin ja isän he ovat saaneet. Toinen pettää ja toinen kostaa. Erittäin kristillistä. NOT.

Olisit edes sinä se aikuinen osapuoli!

Vierailija
53/99 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä naimisiin on menty sillä periaatteella, että pysytään uskollisina. Ja on epäreilua, että liiton laimennuttua, toinen päättää hakea seksinsä muualta ja toinen tästä tietämättä pysyy uskollisena ja ajattelee vain suhteen todellakin viilenneen. Kärvistellään psskassa avioliitossa ja kituutetaan. Kaikki on päin pe%settä.

Kaiken kusetuksen lisäksi toinen vielä sekoittaa jonkun sivullisen ulkopuolisen tuohon huonoon liittoonsa ja sitten yhteistuumin vaimon kanssa syytetään avioliiton rikkojaksi. What? Eikö se liitto ollutkaan huono? Ei, vaimo eikä mies ole tehnyt mitään liittonsa korjaamiseksi enää vuosiin ja nyt yhtäkkiä heillä on yhteinen syntipukki, toinen nainen, jota syyttää avioliiton rikkomisesta. Sehän se vasta hitsaakin avioparia yhteen.

Vierailija
54/99 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ne vaan ruikkii menemään joka reikään kirjoitti:

Miehen kannattaa ainakin yhden kerran käyttää kortti, koska hänellä on siihen varaa.

Ei nainen lapsien kanssa halua rikkoa perhettä, koska yhtärinä olisi tosi raskasta.

Siksi nainen aina antaa anteeksi vähintään yhden kerran, niin on talous turvattu.

Eriasia olisi jos olisi perustulo. Silloin miehet lentäisi kuin leppäkeihäs kiertoon.

Jos konservatismiä tuetaan, niin sitä saa mitä haluaa eli miesten ylivaltaa.

Miten niin? Jos mieheni pettäisi, edes kerran tai pidemmässä sivusuhteessa, lähtö tulisi oitis. Avioehto on ja minä olen se varakkaampi osapuoli. Se olisi hei hei pettäjälle!

Vierailija
55/99 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No te joilla ei ole seksiä ollenkaan tai joskus todella harvoin, oletatteko että se puolisokaan ei kaipaa seksiä ja läheisyyttä? On ilman sit tai tyytyy siihen kerran vuodessa äkkiä -panoon?

Onko kohtuullista odottaa että toinenkaan ei saa jos minäkään en halua?

Jos on perustavanlaatuinen ongelma. Ei seiso oman kumppanin kanssa. Mies ratkoo ongelman omalta osaltaan ja alkaa käydä vieraissa. Olisi kohtuullista kertoa vaimolleen tästä huippu ideasta, ennenkuin toteuttaa. Näin voisivat yhdessä miettiä, mitä tehdään. Mutta eeeeiiiii, ja jotenki sekin on toisen naisen vika. Kaikki vika on siinä toisessa naisessa.

Vierailija
56/99 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies itki ja selitteli ja pyyteli anteeksi. Ensin selitys oli, ettei ole kuin pari viestiä vaihtanut. En uskonut vaan jatkoin tivaamista. Sitten myönsi jo että ovat soitelleetkin. Niillä mentiin pari päivää. Vaistoni sanoi, ettei juttu oo ihan siinä. Kyselin tältä toiselta naiselta, mutta hänkin kielsi seksin, pahoitteli ja selitti että eivät voineet tunteille mitään. Nämä kaksi piti yhteyttä selkäni takana ja koittivat sopia, mitä kerrotaan ja mitä ei.

Lopulta selvisi, että suhdetta oli jatkunut melkein kaksi vuotta ja tapailleet meillä kotona ja autossa ja millon missäkin.

Miehen versio oli, että hän oli burnout outissa ja ei tiennyt mitä teki. Ei rakastanut naista, mutta nainen oli kietonut hänet pauloihinsa. Mies ei olisi halunnut pettää minua, mutta oli kuin unessa mennyt ja tehnyt kaiken. Eivät olleet montaa kertaa nähneet ja miehellä ei ollu aina seissyt kunnolla. Mies oli ihan rikki.

Naisen versio oli ihan erilainen. Naisen mukaan he olivat rakastuneet ja koittaneet kieltää tunteet, mutta mieheni oli ottanut aina yhteyttä vaikka sovittu ettei olla yhteydessä. Tapailleet olivat monta kertaa viikossa. Nainen ei kertonut yks. Koht. .

Meillä kuitenkin 10 vuotta avioliittoa takana ja lapset. Ensin ajattelin heittää ukon pihalle, mutta en raaskinut.

Helpompi minulla itsellä on elää, kun uskon mieheni valheet, enkä ota selvää mitä toisella naisella kerrottavana.

Rakastan kuitenkin miestäni. Eikä minulla olisi varaa asua okt ssa ilman mieheni tuloja.

Terapia on auttanut paljon, mutta ei siellä tätä pettämistä kauaa vatvottu. Keskitymme luomaan uutta vankkaa pohjaa liitollemme.

Vierailija
57/99 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies itki ja selitteli ja pyyteli anteeksi. Ensin selitys oli, ettei ole kuin pari viestiä vaihtanut. En uskonut vaan jatkoin tivaamista. Sitten myönsi jo että ovat soitelleetkin. Niillä mentiin pari päivää. Vaistoni sanoi, ettei juttu oo ihan siinä. Kyselin tältä toiselta naiselta, mutta hänkin kielsi seksin, pahoitteli ja selitti että eivät voineet tunteille mitään. Nämä kaksi piti yhteyttä selkäni takana ja koittivat sopia, mitä kerrotaan ja mitä ei.

Lopulta selvisi, että suhdetta oli jatkunut melkein kaksi vuotta ja tapailleet meillä kotona ja autossa ja millon missäkin.

Miehen versio oli, että hän oli burnout outissa ja ei tiennyt mitä teki. Ei rakastanut naista, mutta nainen oli kietonut hänet pauloihinsa. Mies ei olisi halunnut pettää minua, mutta oli kuin unessa mennyt ja tehnyt kaiken. Eivät olleet montaa kertaa nähneet ja miehellä ei ollu aina seissyt kunnolla. Mies oli ihan rikki.

Naisen versio oli ihan erilainen. Naisen mukaan he olivat rakastuneet ja koittaneet kieltää tunteet, mutta mieheni oli ottanut aina yhteyttä vaikka sovittu ettei olla yhteydessä. Tapailleet olivat monta kertaa viikossa. Nainen ei kertonut yks. Koht. .

Meillä kuitenkin 10 vuotta avioliittoa takana ja lapset. Ensin ajattelin heittää ukon pihalle, mutta en raaskinut.

Helpompi minulla itsellä on elää, kun uskon mieheni valheet, enkä ota selvää mitä toisella naisella kerrottavana.

Rakastan kuitenkin miestäni. Eikä minulla olisi varaa asua okt ssa ilman mieheni tuloja.

Terapia on auttanut paljon, mutta ei siellä tätä pettämistä kauaa vatvottu. Keskitymme luomaan uutta vankkaa pohjaa liitollemme.

Miten pystyt tuohon? Elämään ihmisen kanssa jolle et ole ikinä ykkönen.

Vierailija
58/99 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Kiertoon kaikki pettävät miehet. Noissa peleissä ei oo voittajia, on vain häviäjiä.

Nimim. "Vuosia K yrpäkarusellissa hurjastellut?"

Vierailija
59/99 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioliitto on perinteisesti ollut taloudellinen sopimus. Miehen uskottomuus ei ole mikään ilouutinen mutta kyllä vaimon muutakin pitää ajatella kuin loukattuja tunteitaan.

Oma liittoni huonontui paljon miehen uskottomuuden takia. Sitä ennen meni kivasti mutta uskottomuus tappoi rakkauteni. Olisin eronnutkin mutta mies ei suostunut siihen vaan teki kaikkensa jotta jäisin. Onnistui manipuloinnissaan.

Ajattelin lapsiani myös.

Yhdessä olemme edelleen vaikka tapahtumista on parikymmentä vuotta. Ei meillä sen huonompi liitto ole kuin toisillakaan, jos ei parempikaan. Olemme kuitenkin tiimi, tuemme ja autamme toisiamme ja yhdessäolo on vuosi vuodelta mukavampaa. Ajattelen että pelattava on niillä korteilla jotka saa, vaihtaessa häviää paljon.

Köyhän yksinhuoltajan mahdollisuudet hyvään elämään ovat aika vähäiset.

Vierailija
60/99 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten pystyt tuohon? Elämään ihmisen kanssa jolle et ole ikinä ykkönen.

Ei tämä mikään kilpailu ole. Ja jäihän hän luokseni ja selvästikään ei halua menettää eikä loukata kun yritti säästellä totuudelta. Mies haluaa olla minun kanssa ja elää normaalia perhe elämää. Ei hän pystyisi olemaan pelkkä viikonloppu isä. Lapset on tosi tärkeitä hälle.

Hankala varmaan ymmärtää jos ei ole kokenut itse. Mutta rakkaus on se juttu.