Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Epäsosiaaliset miehet

Vierailija
10.02.2019 |

Moni sinkkumies luulee liian usein, että naisia kiinnostaa vain miehen ulkönäkö tai varakkuus tai menestystys. Mutta olen huomannut, että ne miehet, jotka eivät kumppania löydä, ovat usein epäsosiaalisia. Eivät osaa rentoutua naisten kanssa, eivät tiedä, mistä aiheista tai miten naisten kanssa keskustellaan. Ovat tylyjä tai päästävät sammakoita suusta.

Kiinnittäkää siis huomiota sosiaalisiin taitoihin! Ottakaa kantaa.

Kommentit (431)

Vierailija
401/431 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isäni on epäsosiaalinen. Yksi syistä miksi inhoan häntä.

+ entiset ihastukset olleet joko introverttejä tai epäsosiaalisia. Tuntuu ettei miehistä saa mitään irti.

N24

Anna kun arvaan: sinulla on hirveä tarve jutella koko ajan ja hetken hiljaisuus aiheuttaa ahdistusta?

Aivan sama, miehissä se vika kuitenkin on

Vierailija
402/431 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isäni on epäsosiaalinen. Yksi syistä miksi inhoan häntä.

+ entiset ihastukset olleet joko introverttejä tai epäsosiaalisia. Tuntuu ettei miehistä saa mitään irti.

N24

Anna kun arvaan: sinulla on hirveä tarve jutella koko ajan ja hetken hiljaisuus aiheuttaa ahdistusta?

Aivan sama, miehissä se vika kuitenkin on

No ei näissä tapauksissa kyllä ole, vaan vika on nimenomaan naisissa. He niitä vaatimuksia esittävät, eivät miehet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/431 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta mitä ap. sanoi. Sosiaalisuudestahan se kaikki on kiinni, ja toisin kuin jotkut täällä mässyttävät, niin se ei todellakaan ole mikään helppo ja yksiulotteinen asia oppia. Sitä pystyy hyvin harva ammattilainenkaan kattavasti opettamaan kenellekään. 

On se ulkonäöstäkin. Ujo kaverini on saanut parisuhteita siten että naiset ovat tehneet aloitteen aina hänelle koska hän on komea mies. Itse en ole komea joten joudun itse joka kerta tekemään sen aloitteen ja sosiaalisilla taidoilla on pari kertaa natsannutkin.

Mutta tottakai ulkonäöllä on aluksi väliä, se on kirjaimellisesti ainoa asia minkä ventovieraasta näet tai tiedät ennenkuin kumpikaan edes avaa suutaan.

Vierailija
404/431 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähä se vähän vaivaannuttavaa on kun yrittää vähän jutella jonkun kiinnostavan miehen kanssa mutta saa vaan tyhjän katseen tai epämäärästä muminaa. Siinäpä sit koeta lukea onko kiinnostusta kun ei edes puhua voi ihan vain kuin kenelle tahansa. Tämä pätee varmasti myösin toisinkin päin. Keskusteluun tarvitaan kaksi osapuolta.

Tää nyt kertoo siitä ettei mies ole sinusta kiinnostunut.

Vierailija
405/431 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikalla yrmeät keski-ikäiset miehet puhuvat vain kauniille naisille. Normaaleista käytöstavoista ei ole tietoakaan.

Vierailija
406/431 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen virallisten testien mukaan lähes 100% intro. Voin sanoa että harjoittelu auttaa ja se auttaa paljon! Ei rasitus mihinkään häviä mutta kanssakäyminen on antoisaa ja saattaa johtaa muihin asioihin. Pelkkä huomaamaton flirtti jo tekee päivästä mukavamman.

Vierailija
407/431 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muttakun se rasvaprosentti.. ikä.. HIUSRAJA!

Vierailija
408/431 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat naiset toimivat periaatteella kaikki heti nyt.

Jos mies on vähääkään tuumailija, niin heivataan.

Jos taas yrität tykittää naisen ehdoilla, niin voihan niitä sammakoitakin tulla.

Eli ei tuossa kukaan voita.

Ja tämä mielipide jo vähän kokeneemmalta mieheltä, joilla suhteita riittänyt.

Vierailija
409/431 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla on vaan niin tyhmät ja tylsät puheenaiheet ettei jaksa jutella saati kuunnella kuin pienissä annoksissa korkeintaan.

Vierailija
410/431 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisilla on vaan niin tyhmät ja tylsät puheenaiheet ettei jaksa jutella saati kuunnella kuin pienissä annoksissa korkeintaan.

Sä niin tarviit oman bottomin tai topin sun elämään. Totta, naiset ovat melko tylsiä. Bottomit nostaa onnen maksimaaliselle tasolle.

#Grindr #Itä-Eurooppa

Vierailija
411/431 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä niin tarviit oman bottomin tai topin sun elämään. Totta, naiset ovat melko tylsiä. Bottomit nostaa onnen maksimaaliselle tasolle.

#Grindr #Itä-Eurooppa

Totta, Tepon kanssa voi vaikka suunnitella seuraavaa kalastusretkeä tai jakohihnan vaihtoa samalla kun se vetelee perseeseen.

Vierailija
412/431 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

rtyrty kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt jos pudotetaan introvertit miehet pois, kisa käy jo aika kuumana.

Onneksi kaikki naiset ovat supliikkeja, kohteliaita, sulavaa juttuseuraa. Tämä ongelma koskee siis vain miehiä.

Ei introvertti tarkoita, ettei ole sosiaalisia taitoja. Ketjussa ei myöskään ole puhuttu että miehen täytyisi puhua nainen pyörryksiin, vaan että osaisi olla normaalisti sosiaalisessa kanssakäymisessä.

Eivät osaa rentoutua naisten kanssa, eivät tiedä, mistä aiheista tai miten naisten kanssa keskustellaan. Ovat tylyjä tai päästävät sammakoita suusta.

Wikipediasta: Tyypillinen introvertti on hiljainen, itseään tutkiskeleva (introspektiivinen) ja varautunut. Tutkimuksissa on havaittu introverttien olevan herkempiä kivulle, väsyvän helpommin ja tuntevan jännityksen madaltavan suoritustasoa, pärjäävän paremmin koulussa, suosivan vakaampia ammatteja ja olevan vähemmän alttiita vaikutteille sekä olevan ekstrovertteja vähemmän seksuaalisesti aktiivisia.

Hiljainen ja varautunut, jännitys madaltaa suoritustasoa. Joku voisi kuvailla ettei osaa rentoutua naistenkaan kanssa, ei tiedä mistä aiheista naisten kanssa pitäisi jutella, ja päästävät välillä sammakoita suustaan.

Noiden sammakoiden päästelyn olet keksinyt itse, introverteillä on kyllä sosiaalista tilannetajua siinä missä extroverteilläkin. 

Koskaan kukaan ei ole möläyttänyt mitään?

Itse olen ratkaisukeskeinen. Eräs tuttu nainen valitteli jalkakipua, ei siis mikään venähdys. Ehdotin ratkaisuksi tukisukkia/sukkahousuja. Ei olisi kannattanut, vaikka niistä olisi varmasti ollut apua. Olisi pitänyt vissiin olla hiljaa ja korkeintaan voivotella mukana, ymmärtää kun niin kivistää ja epämukava olla.

Ei naiset hae ratkaisua, vaan he tahtovat että voivotellaan hoomoilasena.

Jep, hyvin usein nainen haluaa myötätuntoa eikä ratkaisuja. Ne hän osaa kyllä keksiä itsekin. Se joka hyväksyy tämän ja osaa antaa naiselle rakkautta ja hellyyttä, saa seksiä. Se joka päättää halveksia naista tämän takia, saa omaa kättä.

Minä olen hyvä kuuntelemaan ja antamaan rakkautta ja hellyyttä. Mutta jos tyttöystäväni kertoo vaikkapa kivuliaasta vaivasta, niin minun empatiani on niin suurta, ettei pelkkä myötätunto tunnu riittävältä. Haluan yrittää löytää mahdollisimman nopeasti ratkaisun, koska haluan että hänen kärsimisensä loppuisi mahdollisimman pian. Miksi tämä on niin vaikea naisten ymmärtää? Myötätunto ja ratkaisun hakeminen eivät sulje toisiaan pois, vaan ovat saman asian eri asteita. Silloin kuin tuntuu pahalta toisen puolesta, niin pelkkä voivottelu tuntuu turhauttavalta, haluan toimia. Toki monesti ei ole mitään mitä voisin tehdä, sen ymmärrän. Mutta todella omituista, että se ratkaisujen hakeminen nähtäisiin minään muuna kuin nimenomaan myötätunnon tuotoksena.

Ratkaisuksekeisyys ei ole mikään mies/nais-ominaisuus vaan persoonakohtainen. "Miksi tämä on niin vaikea naisten ymmärtää?"-yleistykset ovat siksi tympeitä.

Vierailija
413/431 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

twrtrtr kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on taas niin, että tulen liian hyvin toimeen naisten kanssa ja olen heidän seurassaan täysin rento, joten mut nähdään vaan ystävänä.

Enpä usko syyn olevan tuo. Ellet sitten muuten viestitä, että nainen ei ole kiinnostava. Tietysti miehelle "täysin rento" voi tarkoittaa myös sitä, että puhuu naiselle kuin jätkäkaverille, kertoo menevänsä nyt p*askalle ja kehuu ohikulkuvan naisen tissejä. Sen hyvin moni nainen ottaa selvänä torjuntana, vaikka olisikin ollut kiinnostunut.

Mun ongelma näin naisena on, että olen täysin rento sellaisten miesten kanssa, joista en ole kiinnostunut enempää kuin kaverina - ja siksipä nämä miehet kuvittelevat minun olevan heihin ihastunut. Kiinnostavien miesten kanssa olen paniikissa ja jäykistelen.

Siis mitä? Luulet tietäväsi paremmin mikä minun syyni on kun en kehtaa tehdä aloitteita? Ja sitten sanot vielä saman, minun ilmoittaman syyn olevan omasi?

Sinähän sanoit, että naiset eivät näe sinua miehenä, koska olet heidän seurassaan liian rento. Rentous tuntuisi todella oudolta syyltä olla kiinnostumatta jostakusta. Perään kerroin oman kokemukseni, että ainakin näin sukupuolet toisinpäin käännettynä miehet kiinnostuvat minusta yli äyräiden juuri silloin, kun itse olen rento ja jännittämätön.

En ole tuo, kenelle vastasit mutta minulla on sama ongelma. Naiset näkevät minut "homokaverina" keneltä kysytään neuvoa ongelmiin, miesten seksimieltymyksiin yms. Siis todellakin. Juu, ja nämä eivät ole flirttailuja. Olen kysynyt sitten tämmöistä naista, jonka puheet olisivat tyhmemmän korvissa kuulostaneet flirttailulle, ulos. Seurauksena oli tyrmistyminen ja välien hiipuminen. "Siis... Sähän olet ystävä, etkä mikään mies?!?" (tämän pystyi melkein lukemaan naisen kasvoilta. Joo, ei. Kaverimiehen osa on ihan paska.

Legendaarinen kaverisektori iski jälleen. Kyllä se vaan niin on, että jos nainen sinut siihen laatikkoon laittaa, niin sieltä on turha odottaa muuta kuin että pääset kuuntelemaan naisen murheita kun muut miehet kohtelevat paskasti. Eikä siinä mitään, jos nauttii siitä, mutta harva heteromies nauttii, kun tekisi itse mieli päästä deittailemaan.

Ei siis pidä olla "liian" kiva, sillä joutuu kaveriksi.

Sille bottom energialle voi tehdä jotain. Tuhannen ja yhden kerran. Aloita elämän ojennukseen pistäminen sieltä omasta boksista. Siistissä kämpässä jaksaa paremmin opiskella. Selaa tulevia jatko-opinto kursseja joita avautuu taas syksymmällä. Ulkomailtakin saa katsella töitä. Elämän lähtiessä hitaasti rullaamaan voit parhaiten keskittyä energiatason korjaamiseen. Maskuliinista energiaa lähdetään yleensä nostamaan kuntoilulla. 4x viikossa Youtubesta crossfit,kickboxing,high intensity exercises. Muista kunnon palauttava voimistelu hikijumpan jälkeen. Miehinen mies kiinnittää huomiota ruokavalion laatuun. Teflon pannut heitetään vekka niistä irtoaa kehoon haitallisia myrkkyjä. Hirtto bokserit menee samaan kastiin. Googlaa spermaystävällisiä reseptejä. Usein nämä ovat vihannes/hedelmä/pähkinä pohjaisia.

Vaatetus. Amazonista pystyy hankkimaan stailistin luomia asukokonaisuuksia. Itsevarmuutta tuo sitruspohjainen hajuvesi. Jännittäjille sopii kamomilla/laventelin tuoksu.

Vierailija
414/431 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua olla sosiaalinen. Viihdyn parhaiten ilman ystäviä ja puolisoa. Minulle riittää eläimet.

Vierailija
415/431 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskimäärin miehet ovat sosiaalisempia kuin naiset. Muuten ihmiset kuolisivat sukupuuttoon. Tai ainakin vajakkien osuus lisääntyisi.

Vierailija
416/431 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät osaa rentoutua naisten kanssa, eivät tiedä, mistä aiheista tai miten naisten kanssa keskustellaan. Ovat tylyjä tai päästävät sammakoita suusta..

Tämä ei ainakaan omalla kohdallani johdu mitenkään suuresti sosiaalisuuden puutteesta vaan siitä, että en ole tottunut keskustelemaan naisten kanssa. Osaan kyllä keskustella naisten kanssa normaaleissa asioissa, töissä, opinnoissa tai vaikka sukulaisten kanssa, mutta en osaa sellaista flirttailevaa tai kiinnostavaa keskustelua pitää yllä. En isommassa joukossa enkä kahden kesken vaikka treffeillä. Siitä sitten moni nainen on saanut kuvan tylyydestä, ujoudesta, epävarmuudesta ja hiljaisuudesta. Ja nuo ovat kaikki sellaisia ominaisuuksia, joita harva pitää hyvänä.

Vierailija
417/431 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

rtyrty kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt jos pudotetaan introvertit miehet pois, kisa käy jo aika kuumana.

Onneksi kaikki naiset ovat supliikkeja, kohteliaita, sulavaa juttuseuraa. Tämä ongelma koskee siis vain miehiä.

Ei introvertti tarkoita, ettei ole sosiaalisia taitoja. Ketjussa ei myöskään ole puhuttu että miehen täytyisi puhua nainen pyörryksiin, vaan että osaisi olla normaalisti sosiaalisessa kanssakäymisessä.

Eivät osaa rentoutua naisten kanssa, eivät tiedä, mistä aiheista tai miten naisten kanssa keskustellaan. Ovat tylyjä tai päästävät sammakoita suusta.

Wikipediasta: Tyypillinen introvertti on hiljainen, itseään tutkiskeleva (introspektiivinen) ja varautunut. Tutkimuksissa on havaittu introverttien olevan herkempiä kivulle, väsyvän helpommin ja tuntevan jännityksen madaltavan suoritustasoa, pärjäävän paremmin koulussa, suosivan vakaampia ammatteja ja olevan vähemmän alttiita vaikutteille sekä olevan ekstrovertteja vähemmän seksuaalisesti aktiivisia.

Hiljainen ja varautunut, jännitys madaltaa suoritustasoa. Joku voisi kuvailla ettei osaa rentoutua naistenkaan kanssa, ei tiedä mistä aiheista naisten kanssa pitäisi jutella, ja päästävät välillä sammakoita suustaan.

Noiden sammakoiden päästelyn olet keksinyt itse, introverteillä on kyllä sosiaalista tilannetajua siinä missä extroverteilläkin. 

Koskaan kukaan ei ole möläyttänyt mitään?

Itse olen ratkaisukeskeinen. Eräs tuttu nainen valitteli jalkakipua, ei siis mikään venähdys. Ehdotin ratkaisuksi tukisukkia/sukkahousuja. Ei olisi kannattanut, vaikka niistä olisi varmasti ollut apua. Olisi pitänyt vissiin olla hiljaa ja korkeintaan voivotella mukana, ymmärtää kun niin kivistää ja epämukava olla.

Ei naiset hae ratkaisua, vaan he tahtovat että voivotellaan hoomoilasena.

Jep, hyvin usein nainen haluaa myötätuntoa eikä ratkaisuja. Ne hän osaa kyllä keksiä itsekin. Se joka hyväksyy tämän ja osaa antaa naiselle rakkautta ja hellyyttä, saa seksiä. Se joka päättää halveksia naista tämän takia, saa omaa kättä.

Minä olen hyvä kuuntelemaan ja antamaan rakkautta ja hellyyttä. Mutta jos tyttöystäväni kertoo vaikkapa kivuliaasta vaivasta, niin minun empatiani on niin suurta, ettei pelkkä myötätunto tunnu riittävältä. Haluan yrittää löytää mahdollisimman nopeasti ratkaisun, koska haluan että hänen kärsimisensä loppuisi mahdollisimman pian. Miksi tämä on niin vaikea naisten ymmärtää? Myötätunto ja ratkaisun hakeminen eivät sulje toisiaan pois, vaan ovat saman asian eri asteita. Silloin kuin tuntuu pahalta toisen puolesta, niin pelkkä voivottelu tuntuu turhauttavalta, haluan toimia. Toki monesti ei ole mitään mitä voisin tehdä, sen ymmärrän. Mutta todella omituista, että se ratkaisujen hakeminen nähtäisiin minään muuna kuin nimenomaan myötätunnon tuotoksena.

Ratkaisuksekeisyys ei ole mikään mies/nais-ominaisuus vaan persoonakohtainen. "Miksi tämä on niin vaikea naisten ymmärtää?"-yleistykset ovat siksi tympeitä.

Sivusta, enkä nyt lue tuota koko ketjua, vaan kommentoin tätä viimeisintä. Mutta aika hauska kommentti avaukseen, jossa nimenomaan yleistetään miehille tämä ominaisuus, vaikka jokainen joka on koskaan ihmisten kanssa asioinut tietää kyllä, että sosiaalisesti tönkköjä ihmisiä löytyy kyllä oikein hyvin molemmista sukupuolista.

Vierailija
418/431 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalisuus opitaan lapsuudessa ja jos on ollut epäonnea siinä, että millaiseen perheeseen on syntynyt, ei sitä sosiaalisuutta enää aikuisena kovin luontaisesti opi. Enkä edes sanoisi, että ongelma on yleensä sosiaalisissa taidoissa, vaan enemmänkin itsetunnossa. Se on suomalaisilla miehillä surkea, kun äidit ja isät eivät osoita pojillensa juurikaan välittämistä. Puolella suomimiehistä on välttelevä kiintymyssuhdemalli.

Vierailija
419/431 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olemme kaveriporukalla yrittäneet saada eräälle kaverillemme naista. Monesti olemme kutsuneet joitakin sinkkuja naisia illanviettoon, jotka sitten ovat olleet kiinnostuneet tästä kaveristamme. Mutta kun kaverian sosiaaliset taidot loppuvat juuri siihen ja itseinho alkaa, on se kamalaa katsottavaa.

Jos nainen kysyy, mitä mies tekee työkseen, vastaa mies:

"No en mitään ihmeellistä." (lentää työkseen matkustajakonetta, aika perusduunia siis)

Nainen kysyy, pitääkö mies kissoista / koirista / nimeä joku lemmikki tähän.

"Ihan kivoja." (mies on äärimmäisen eläinrakas ja haluaisi lemmikin, muttei työnsä takia voi ottaa)

Kaikkein pahin oli, kun eräs nainen kaikesta huolimatta kysyi, olisiko mies kiinnostunut lähtemään hänen kanssaan viikonloppuna kylpylään, kun naisella oli sinne joku palkintomatka kahdelle ja kaveri puuttuu. Kaverimme sitten vastasi:

"En mä oikein tiedä, et sä tällaista halua, pilaan kuitenkin koko reissun."

Hämmentyneenä nainen sitten totesi, että ei hän usko, että mies pilaa reissua, tulisi nyt kun hän haluaisi tutustua. Mies siihen:

"Kiitti mut kyllä mä tiiän, että sä säälistä mut kutsut."

Ei ollut nainen enää missään yhteyksissä porukkaamme ikinä. Myöhemmin kaverillemme valkeni, että näin käyttäytyy oikeasti kiinnostunut nainen ja harmittelee tänäkin päivänä, että tilaisuus meni ohitse.

Mitä *piip* pitää vielä tehdä, että kaveri onnistuu?! Kun hänelle yrittää neuvoa sosiaalisen taidon aakkosia, hän vain toteaa, että on toivoton tapaus, kuolee yksin ja turha yrittää muuttaa itseään, ei se kuitenkaan toimi. No tuolla asenteella ei varmana toimi, eikä se nainen postiluukusta putoa.

Keksitty tarinahan tämä oli, mutta sillä äärimmäisen pienellä todennäköisyydellä, että teillä tosiaan on lähipiirissä tämän kaltainen tyyppi, joka toimii vielä lentäjänä: Ilmoitattehan välittömästä kaverin työnantajalle että mies vaikuttaa itsetuhoisen masentuneelta, ennen kuin hän tekea Andreas Lubitzit.

Vierailija
420/431 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät osaa rentoutua naisten kanssa, eivät tiedä, mistä aiheista tai miten naisten kanssa keskustellaan. Ovat tylyjä tai päästävät sammakoita suusta..

Tämä ei ainakaan omalla kohdallani johdu mitenkään suuresti sosiaalisuuden puutteesta vaan siitä, että en ole tottunut keskustelemaan naisten kanssa. Osaan kyllä keskustella naisten kanssa normaaleissa asioissa, töissä, opinnoissa tai vaikka sukulaisten kanssa, mutta en osaa sellaista flirttailevaa tai kiinnostavaa keskustelua pitää yllä. En isommassa joukossa enkä kahden kesken vaikka treffeillä. Siitä sitten moni nainen on saanut kuvan tylyydestä, ujoudesta, epävarmuudesta ja hiljaisuudesta. Ja nuo ovat kaikki sellaisia ominaisuuksia, joita harva pitää hyvänä.

Itä-Euroopan naismarkkinoilla on haetun kaltaisia naisia. Lähinnä mihin pitää kiinnittää huomiota on ensitreffien laatuun. Miehenä joudut sopimaan treffit ja hoitamaan maksut. Seuraa treffien aikana kuinka nainen toimii. Sub yleensä odottaa miehen hoitavan lähes kaiken. Dom uskaltaa ottaa kopin. Tinder keskusteluissa vastaava näkyy naisen kykynä esittää tarkentavia kysymyksiä. Skippaa välittömästi liian vedettävät deitit. Panosta dom tyyppisten naisten hakuun. Domina ei tarkoita puskutraktoria. Sosialisoinnin täytyy kulkea molempiin suuntiin.

Sinuna selvittäisin ennakkoon maissa vallitsevaa kulutasoa ettet vahingossa päädy turhan kalliiseen maahan.