Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Epäsosiaaliset miehet

Vierailija
10.02.2019 |

Moni sinkkumies luulee liian usein, että naisia kiinnostaa vain miehen ulkönäkö tai varakkuus tai menestystys. Mutta olen huomannut, että ne miehet, jotka eivät kumppania löydä, ovat usein epäsosiaalisia. Eivät osaa rentoutua naisten kanssa, eivät tiedä, mistä aiheista tai miten naisten kanssa keskustellaan. Ovat tylyjä tai päästävät sammakoita suusta.

Kiinnittäkää siis huomiota sosiaalisiin taitoihin! Ottakaa kantaa.

Kommentit (431)

Vierailija
381/431 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

reterret kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt jos pudotetaan introvertit miehet pois, kisa käy jo aika kuumana.

Onneksi kaikki naiset ovat supliikkeja, kohteliaita, sulavaa juttuseuraa. Tämä ongelma koskee siis vain miehiä.

Ei introvertti tarkoita, ettei ole sosiaalisia taitoja. Ketjussa ei myöskään ole puhuttu että miehen täytyisi puhua nainen pyörryksiin, vaan että osaisi olla normaalisti sosiaalisessa kanssakäymisessä.

Eivät osaa rentoutua naisten kanssa, eivät tiedä, mistä aiheista tai miten naisten kanssa keskustellaan. Ovat tylyjä tai päästävät sammakoita suusta.

Wikipediasta: Tyypillinen introvertti on hiljainen, itseään tutkiskeleva (introspektiivinen) ja varautunut. Tutkimuksissa on havaittu introverttien olevan herkempiä kivulle, väsyvän helpommin ja tuntevan jännityksen madaltavan suoritustasoa, pärjäävän paremmin koulussa, suosivan vakaampia ammatteja ja olevan vähemmän alttiita vaikutteille sekä olevan ekstrovertteja vähemmän seksuaalisesti aktiivisia.

Hiljainen ja varautunut, jännitys madaltaa suoritustasoa. Joku voisi kuvailla ettei osaa rentoutua naistenkaan kanssa, ei tiedä mistä aiheista naisten kanssa pitäisi jutella, ja päästävät välillä sammakoita suustaan.

Noiden sammakoiden päästelyn olet keksinyt itse, introverteillä on kyllä sosiaalista tilannetajua siinä missä extroverteilläkin. 

Koskaan kukaan ei ole möläyttänyt mitään?

Itse olen ratkaisukeskeinen. Eräs tuttu nainen valitteli jalkakipua, ei siis mikään venähdys. Ehdotin ratkaisuksi tukisukkia/sukkahousuja. Ei olisi kannattanut, vaikka niistä olisi varmasti ollut apua. Olisi pitänyt vissiin olla hiljaa ja korkeintaan voivotella mukana, ymmärtää kun niin kivistää ja epämukava olla.

Ei naiset hae ratkaisua, vaan he tahtovat että voivotellaan hoomoilasena.

Jep, hyvin usein nainen haluaa myötätuntoa eikä ratkaisuja. Ne hän osaa kyllä keksiä itsekin. Se joka hyväksyy tämän ja osaa antaa naiselle rakkautta ja hellyyttä, saa seksiä. Se joka päättää halveksia naista tämän takia, saa omaa kättä.

Miksi haluaisin seksitä työkaveriltani, olen naimisissa. 

Nyt oli kyse siitä voiko introvertti, joka on jo tutustunut sen verran ihmiseen että haluaa jutella, möläyttää jotain eli "päästää sammakon suustaan" . 

Teen muuten työtä jossa autan ihmisiä ja ratkaisen heidän ongelmiaan. Ei sekään oikein toimi että nainen tulee valittamaan asian X toimimattomuutta ja minä sitten voivottelen hänen kanssaan :)

Mitenkähän muuten kun naiset soittavat vaikka työpaikalla tekniseen tukeen? Haetaanko sieltäkin vain kaveria voivottelemaan, vai onko kenties tarkoitus saada kone toimimaankin? :D

1st level support: yhdessä voivotellaan puhelimitse, eipä ne yleensä muuta osaa.

2nd level support: saapuu paikan päälle voivottelemaan, välttelee kuitenkin kosketusta jollei ole tuttu asiakas.

3rd level support: käy hoitamassa ongelman kun nainen on poissa paikalta.

Vierailija
382/431 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on taas niin, että tulen liian hyvin toimeen naisten kanssa ja olen heidän seurassaan täysin rento, joten mut nähdään vaan ystävänä.

Mulla sama juttu. Lisäksi olen akateemisessa ja sosiaalisessa ammatissa, joten en voi ihan sosiaalisesti törppö olla. Oon keskustelutaitoinen enkä lyttää itseäni, joten en tajua missä vika voi olla

Mulla on myös tuollainen miespuolinen kaveri, jolla on liuta tyttökavereita, mutta on aina friendzonessa.

On tosi komea, karismaattinen tyttöjen naurattaja. Ongelma taitaa olla siinä ettei kuitenkaan itse tee aloitetta mihinkään vakavampaan. Ei ota siis oikeen selvää. Plus se iso tyttölauma kavereina ei oo hirveen houkutteleva. Sitä miettii, että onko nää muutkin tytöt kiinnostuneita vai eikö kukaan kelpaa hänelle vai mitä se oikeen pyörittelee

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/431 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olemme kaveriporukalla yrittäneet saada eräälle kaverillemme naista. Monesti olemme kutsuneet joitakin sinkkuja naisia illanviettoon, jotka sitten ovat olleet kiinnostuneet tästä kaveristamme. Mutta kun kaverian sosiaaliset taidot loppuvat juuri siihen ja itseinho alkaa, on se kamalaa katsottavaa.

Jos nainen kysyy, mitä mies tekee työkseen, vastaa mies:

"No en mitään ihmeellistä." (lentää työkseen matkustajakonetta, aika perusduunia siis)

Nainen kysyy, pitääkö mies kissoista / koirista / nimeä joku lemmikki tähän.

"Ihan kivoja." (mies on äärimmäisen eläinrakas ja haluaisi lemmikin, muttei työnsä takia voi ottaa)

Kaikkein pahin oli, kun eräs nainen kaikesta huolimatta kysyi, olisiko mies kiinnostunut lähtemään hänen kanssaan viikonloppuna kylpylään, kun naisella oli sinne joku palkintomatka kahdelle ja kaveri puuttuu. Kaverimme sitten vastasi:

"En mä oikein tiedä, et sä tällaista halua, pilaan kuitenkin koko reissun."

Hämmentyneenä nainen sitten totesi, että ei hän usko, että mies pilaa reissua, tulisi nyt kun hän haluaisi tutustua. Mies siihen:

"Kiitti mut kyllä mä tiiän, että sä säälistä mut kutsut."

Ei ollut nainen enää missään yhteyksissä porukkaamme ikinä. Myöhemmin kaverillemme valkeni, että näin käyttäytyy oikeasti kiinnostunut nainen ja harmittelee tänäkin päivänä, että tilaisuus meni ohitse.

Mitä *piip* pitää vielä tehdä, että kaveri onnistuu?! Kun hänelle yrittää neuvoa sosiaalisen taidon aakkosia, hän vain toteaa, että on toivoton tapaus, kuolee yksin ja turha yrittää muuttaa itseään, ei se kuitenkaan toimi. No tuolla asenteella ei varmana toimi, eikä se nainen postiluukusta putoa.

Koskakohan sun kaltaiset tajuavat, että kaverillanne on selvästi todella huono itsetunto ja hän tarvitsee vain vähän harjoitusta.. Itse olen vähän samanlainen. Kannustusta tuo kaveri nyt tarvitsee eikä mitään mollausta.

Empaattisuuttaan ja sosiaalista pelisilmäänsä yleisesti mainostava nainen on loppujen lopuksi täysin armoton sellaisia miehiä kohtaan, jotka eivät välittömästi täytä hänen odotuksiaan. Apua ei ole saatavilla, mittausta ainoastaan.

Vierailija
384/431 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähä se vähän vaivaannuttavaa on kun yrittää vähän jutella jonkun kiinnostavan miehen kanssa mutta saa vaan tyhjän katseen tai epämäärästä muminaa. Siinäpä sit koeta lukea onko kiinnostusta kun ei edes puhua voi ihan vain kuin kenelle tahansa. Tämä pätee varmasti myösin toisinkin päin. Keskusteluun tarvitaan kaksi osapuolta.

Itse saan parhaat keskustelut ja välillä jopa riitatilanteet aikaiseksi ihan itseni kanssa.

Vierailija
385/431 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen myös törmännyt sellaiseen epäsosiaalisuuteen jossa puhutaan kyllä koko ajan, mutta ei keskustella lainkaan. Eli ei kuunnella mitä toinen sanoo, vaan puhutaan omaa juttua. Ryhmässä keskustelut käännetään omiin aiheisiin. Joskus siis sosiaalista on myös olla hiljaa ja kuunnella.

"meidän Jessikakin muuten sai kolmannen hampaan"

kun toinen puhui hammaslääkäriasioista...

Jestas rasittavaa porukkaa naiset joille oma tussu, kohtu ja penikat on kaikki maailmassa.

T. Mies

Tarvitseeko sinun sitten haikailla suhteeseen juuri sellaisten naisten kanssa, joiden jutut eivät sinua kiinnosta?

Siinä ei sitten kauan mennyt kun pyhät vulvat taas läimisivät naisettomuus-kortilla :D

Se, että joku nainen on rasittava, tarkoittaa sitä että haluaisin hänen kanssaan suhteeseen? Millä logiikalla?

T. Mies

Se taisi olla tämän ketjun aihe. Mene perustamaan oma ketjusi, jos haluat keskustella esimerkiksi siitä, saako vaippamerkkejä vertailla työpalaverissa.

Aihe oli epäsosiaaliset miehet, ei "tuo joka ajattelee henkilön X (naispuolinen, ei yleistystä koko sukupuoleen, ymmärrätkö) olevan rasittava haluaa kuitenkin suhteen juuri sen rasittavan  henkilön X (naispuolinen, ei yleistystä koko sukupuoleen, ymmärrätkö edelleen) kanssa, muttei pysty myöntämään asiaa"

-eri

Vierailija
386/431 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuollaiset neidit voivat kasvattaa pallit

Vierailija
387/431 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epäsosiaalisuus on seuraus, jos ei ole ulkonäköä, varallisuutta tms. sosiaalisuutta helpottavia ominaisuuksia.

Menee päinvastoin. Sosiaalisuudesta seuraa varallisuutta ja hyvä asema ja ulkonäkökin paranee kun on vaara ja älyä näyttää siistiltä. Epäsosiaalinen ei edes ymmärrä miten paljon ulkonäköön voi vaikuttaa ja ihmisten asenteisiin sitä myötä. Hyvä uutinen on että sosiaalisemmaksi voi opetella, ainoa mikä puuttuu on halu. Itsesääli on helpompaa ja lyhyellä tähtäimellä "palkitsevampaa".

Esimerkkejä todellisuudesta? Kuka tunnettu sosiaalinen mies on ollut alun perin varaton ja tylsän näköinen, mutta noussut hyvällä pössiksellä menestykseen?

What? Kuka ei? Minkälaisesta varallisuudesta tässä ylipäänsä puhutaan? Eikö tavallinen keskiluokkainen varallisuus riitä ja miksi ei? Onko tässäkin keskustelussa niin että nainen = huippumalli?

Keksiluokkainen varallisuus ei ole erityisen huono lähtökohta sosiaalisuudelle. Tunnetuista sosiaalisista miehistä esim Hjallis olisi voinut saada jonkun perus marjatan varattomana. Nyt hän on pyörittänyt kymmeniä malleja.

Hjallis ei ole mikään peruspetteri ihmisenä. Vaikka hänellä olisi ollut millainen varallisuus, hän ei olisi saanut naisia olematta älykäs ja omaamalla paljon sosiaalista pääomaa.

Tunnen muutaman erittäin varakkaan miehen (ja naisenkin) (omaisuus miljoonissa euroissa. Näiden tuntemieni joukossa on kaksi miestä joka ei ole löytänyt parisuhdetta epämiellyttävän luonteensa vuoksi vaikka ulkonäkö on OK. Toinen näistä miehistä puhuu jatkuvasti omista (=vanhemmiltaan saamista) rahoistaan ja ei liene yllättävää että kukaan ei ole häntä jaksanut katsoa. Toinen taas on epäluotettava vastuuta pakoileva haahuilija jota esim. työelämä ei kiinnosta (rahan puolesta ei töissä toki tarvitse ollakaan). Toisaalta tunnen varattomia miehiä jotka ovat suosittuja naisten keskuudessa. Kuka jaksaa katsoa rikasta tylsimystä vuodesta toiseen jos voi saada miehen johon rakastuu miehen omien ominaisuuksien vuoksi?

Kai tajuat ettei tuolla litaniallasi ole mitään arvoa koska sitä ei voi todentaa mitenkään. Puhut tuntemattomista ihmisistä. Lisäksi et puhu epäsosiaalisuudesta, vaan muuten vaan keljuista ominaisuuksista. Maailmassa on vaikka kuinka paljon "hyypiö" osaston miehiä, joilla on silti naisia, koska heillä on rahaa. Aloitetaan nyt vaikka Kanye West, Tiger Woods ja Chris Brown. Ja laitetaan neljänneksi vielä Trump niin ei tule syytettä rassimista.

Miksi niitä miljardeja naisia ei lasketa jotka ei seukkaisi Trumpin kanssa mistään rahasta?

Vain koska hän on vanha, valkoinen mies. Bill Cosby kelpasi aika monelle.

Että mitä. En tiedä mitä ees yrität. Jotain lapsellisuusennätystä.

Valitsit listalta vain Trumpin joka ei kelpaa kenellekään. Se on varmasti totta ja syy siihen on selvä, mutta verrokkina Hugh Hefnerillä ei ollut noita ongelmia. Varmasti löytyi naisia joille hän ei kelvannut, mutta tunne oli molemminpuolinen. Ne naiset eivät siis olleet yleensä edes listalla.

Ja jopa Bill Cosby löysi seuraa jotta hän pysyi käyttämään niitä silmätippojaan.

Valitsin listalta Trumpin koska hänet tuntee kaikki ja hän on täysi sekopää. Miljardit naiset eivät ole varmasti kuulleetkaan Chris Brownista. Ja mikä vika on Tiger Woodsissa? Petti vaimoaan, kuten miljardi muuta miestä. Ja mitä tulee Bill Cosbyyn niin eikö yhtään häiritse se että vaadit naista telepaattisesti tietämään että kaikkien rakastama ja ihailema Cosby käyttää silmätippoja?

Tiger Woods kävi myös maksullisissa.

Woods sai myös pahasti turpiin vaimoltaan, miten se hyväksytään kun nainen hakkaa miehensä? 

Kuka on hyväksynyt missä? En hyväksy että vaimo hakkasi miehensä. Toivottavasti Woods teki rikosilmoituksen.

En väittänyt että sinä hyväksyisit sitä. Mitä luulet, olisitko lukenut millaista uutisointia jos Woods olisi hakannut vaimonsa sairaalakuntoon? Entä toisin päin? Uutisointi oli tasoa "ei Woodsin vammat johtuneet auto-onnettomuudesta "

Poliisi ei edes aloittanut tutkintaa koska Woods väitti törmänneensä oveen (no, palopostiin). Ambulanssiin rouvaa ei päästetty koska perheväkivalta. 

TIGER WOODS INJURIES Caused by Wife, Not SUV ( https://www.tmz.com/2009/11/28/tiger-woods-elin-nordegren-fight-acciden… )

Tiger Woods 'had plastic surgery after wife battered him with a nine-iron,' claims leading American sportswriter

Naisten väkivalta miehiä kohtaan on tapana painaa villaisella, tai ainakin mies on ansainnut sen.

Onko tämä oma kokemuksesi? Puhutko aiheesta tietämyksellä vai mutuilulla? Jos olet parisuhdeväkivallan uhri ja olet kokenut niin, että kokemasi väkivalta on painettu villasella ja kokemustasi on vähätelty, niin olen todella pahoillani. Näin ei missään nimessä saisi olla. Koskemattomuus kuuluu kaikille, sukupuolesta riippumatta. En siis tiedä siitä, miten miehet kokevat tulevansa kuulluksi parisuhdeväkivallassa, siksi kyselen.

Vierailija
388/431 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olemme kaveriporukalla yrittäneet saada eräälle kaverillemme naista. Monesti olemme kutsuneet joitakin sinkkuja naisia illanviettoon, jotka sitten ovat olleet kiinnostuneet tästä kaveristamme. Mutta kun kaverian sosiaaliset taidot loppuvat juuri siihen ja itseinho alkaa, on se kamalaa katsottavaa.

"No en mitään ihmeellistä." (lentää työkseen matkustajakonetta, aika perusduunia siis)

"Ihan kivoja." (mies on äärimmäisen eläinrakas ja haluaisi lemmikin, muttei työnsä takia voi ottaa)

Kaikkein pahin oli, kun eräs nainen kaikesta huolimatta kysyi, olisiko mies kiinnostunut lähtemään hänen kanssaan viikonloppuna kylpylään, kun naisella oli sinne joku palkintomatka kahdelle ja kaveri puuttuu. Kaverimme sitten vastasi:

Hämmentyneenä nainen sitten totesi, että ei hän usko, että mies pilaa reissua, tulisi nyt kun hän haluaisi tutustua. Mies siihen:

Ei ollut nainen enää missään yhteyksissä porukkaamme ikinä. Myöhemmin kaverillemme valkeni, että näin käyttäytyy oikeasti kiinnostunut nainen ja harmittelee tänäkin päivänä, että tilaisuus meni ohitse.

Mitä *piip* pitää vielä tehdä, että kaveri onnistuu?! Kun hänelle yrittää neuvoa sosiaalisen taidon aakkosia, hän vain toteaa, että on toivoton tapaus, kuolee yksin ja turha yrittää muuttaa itseään, ei se kuitenkaan toimi. No tuolla asenteella ei varmana toimi, eikä se nainen postiluukusta putoa.

Kuka kutsuu tuntemattoman ihmisen mukaan matkalle?  Ensiksi pitäisi tutustua toiseen ennen kuin lähtee mihinkään kylpylöihin.

Vierailija
389/431 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä sama juttu. Olen tänä vuonna luovuttanut - sitä jatkui yli 10v. Kun miehellä on huono itseluottamus ja sosiaaliset taidot lähempänä nollaa kuin edes ykköstä, niin ei siinä hirveästi mikään auta.

Olen vienyt häntä uusiin harrastuksiin. Olen kutsunut juhliin sinkkunaisia. Olen ''vahingossa'' törmännyt kaveriini sinkkunaiskaverini kanssa. Olen opettanut Tinderin käyttöä. Olen ottanut hänestä laadukkaampia kuvia ja opettanut poseeraamaan kuvissa. Olen ehdottanut erilaisia keskustelunavauksia (tämä ei auta pitkälle, kun möhlii sitten avauksen jälkeen). Olen patistanut psykologille. Olen patistanut tutustumaan uusiin ihmisiin ja käymään itsekin jossakin tapahtumissa _yksin_.

Ei mitään. Aina on syy, miksi se nainen ei ole kiinnostunut. Tai jos jostain syystä uskoo, että nainen on kiinnostunut, niin karkottaa hänet sosiaalisilla taidoillaan. Hirveän kirjaviisas kaveri, mutta ei kukaan normaali ihminen kauaa jaksa, jos (vaikka kaverini mielestään ihan hyvää tarkoittaen asian tuo esille) toinen koko ajan ihmettelee, miten toinen ei voi tietää sitä, tätä ja tuota ja sitten selittää ummet ja lammet, miten esimerkiksi atomin saa halkaistua, koska sehän on perustietoa. Ja siitä jos nainen erehtyy toteamaan, että aihe ei oikein häntä kiinnosta, niin alkaa kaverini selittämään sitä täysin palikkakäsitteillä lässyttäen ja hän oikesti kuvittelee, että toinen arvostaa tuota!

Joten olen päätynyt siihen, että antaa olla. Kaiken lisäksi kaverini ei ole koskaan harrastanut liikuntaa sen enempää, että kävelee kilometrin verran töihin, joten hän on muodoltaan omena, johon on isketty neljä hammastikkua. Ja vaikka hän on hyväpalkkaisessa ammatissa, niin ikävä kyllä se lompakkokaan ei ole houkutellut naisia,

Keski-ikäiselle nyt on turhaan muutenkin kumppania alkaa etsimään. Se on myöhäistä tuossa iässä.

Vierailija
390/431 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Snip

Ei mitään. Aina on syy, miksi se nainen ei ole kiinnostunut. Tai jos jostain syystä uskoo, että nainen on kiinnostunut, niin karkottaa hänet sosiaalisilla taidoillaan. Hirveän kirjaviisas kaveri, mutta ei kukaan normaali ihminen kauaa jaksa, jos (vaikka kaverini mielestään ihan hyvää tarkoittaen asian tuo esille) toinen koko ajan ihmettelee, miten toinen ei voi tietää sitä, tätä ja tuota ja sitten selittää ummet ja lammet, miten esimerkiksi atomin saa halkaistua, koska sehän on perustietoa. Ja siitä jos nainen erehtyy toteamaan, että aihe ei oikein häntä kiinnosta, niin alkaa kaverini selittämään sitä täysin palikkakäsitteillä lässyttäen ja hän oikesti kuvittelee, että toinen arvostaa tuota!

Snap

Kirjoittelin ihan kaverimielessä tällaisen miehen kanssa. Välillä saattoi kirjoittaa romaaneita jostain pikkuasiasta, vaikka olin sanonut ettei asia ole kiinnostava. Jostain syystä viestittely jäi.

No ei teidän viestittelystä muutenkaan olisi tullut mitään. Jos ihminen ei saa olla sellainen kuin on niin sitten antaa olla.

Naiset aina vaativat miestä avautumaan ja kertomaan asioistaan mutta kuitenkaan mies ei saisi puhua asioista mistä mies on kiinnostunut.

Miestä kun EI kiinnosta asiat mitä keskiverto naista kiinnostaa.

Vierailija
391/431 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epäsosiaalisuus on seuraus, jos ei ole ulkonäköä, varallisuutta tms. sosiaalisuutta helpottavia ominaisuuksia.

Menee päinvastoin. Sosiaalisuudesta seuraa varallisuutta ja hyvä asema ja ulkonäkökin paranee kun on vaara ja älyä näyttää siistiltä. Epäsosiaalinen ei edes ymmärrä miten paljon ulkonäköön voi vaikuttaa ja ihmisten asenteisiin sitä myötä. Hyvä uutinen on että sosiaalisemmaksi voi opetella, ainoa mikä puuttuu on halu. Itsesääli on helpompaa ja lyhyellä tähtäimellä "palkitsevampaa".

Ihminen joka valitsee toisen ulkonäön perusteella on aika ykisnkertainen.

Kaikki ihmiset on rumia 50 vuotiaina joten joudut kuitenkin dumppaamaan sen kumppanisi/kaverisi sitten ja hankkia nuorempia tilalle.

Vierailija
392/431 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälkeenpäin kun ajattelee, niin minullahan oli toistakymmentä naista tarjolla ja sitten menin sen väärän kanssa naimisiin, että näin. Erohan siitä lopulta tuli, mutta elämä on

Vierailija
393/431 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos ei vaan viitsi teeskennellä kiinnostunutta naisten viini ja matkusteluelämästä? Saako sitten olla "epäsosiaalinen"?

On tuhansia naisia joita ei kiinnosta viini ja matkustelu. Lopeta instatyrkyistä haaveilu ja etsi nainen jolla on samoja mieltymyksiä kuin sinulla.

Äärettömän harvassa. Niitä ei ole Suomessa kuin ehkä muutama kymmentä.

Vierailija
394/431 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tomppa kirjoitti:

Kaikkia miehiä ei vain kiinnosta näytellä miestä. Sitä pinnallista menestyjän roolia. Vaatimuksen miestä kohtaan ovat muuttuneet paljon puolessa vuosisadassa. Nykyään yleisenä vaatimuksena on femiininen sosiaalisuus ja empaattisuus. Miehelle vieras rooli. Miehiltä vaaditaan nykyään naisellisia ominaisuuksia. Niiden puuttumisesta kenenkään miehen on turha huonoa itsetuntoa potea. Vielä vanhempiemme miehille riitti kun toi rahaa taloon ja piti pennuille kuria. Miestä ei naitu sosiaalisten taitojen, vaan taloudellisen sekä fyysisen turvan tähden.

Nyt kun kaikki naiset ovat töissä, niin on alettu vaatia miehiltä naisellisia ominaisuuksia, miehen rooli on muuttunut perheen päästä ikään kuin viihdyttäjäksi. Kaikki eivät sellaiseen taivu ja se on ihan ok. Miehen ei koskaan kannata vaatia itseltään kaikkea sitä mitä naiset häneltä vaativat.

Toki sosiaalisten taitojen puute on tökeröä, se on nyt tätä ajan henkeä. On hyvä pitää erillään ajan hengen jatkuvasti muuttuvat vaatimukset omasta persoonastaan. Eihän voi lähteä siitä, että yrittäisi olla aina ajan hengen mukainen. Kuin jokin tuuliviiri muiden pillin mukaan. Sellainen on epämiehekästä.

TÄMÄ!

Nykyään miehen pitäisi olla miehekäs mutta samalla feminiininen. 

Se on täysin mahdotonta.

Sitten tuo naisten vaatimus että miehen pitäisi olla kiinnostunut naiset jutuista mutta nainen ei ole tippaakaan kiinnostunut miehen jutuista??? Millä tavalla se on loogista tai reilua?

Että miehen pitäisi kuunnella naista kiinnostavista asioista (eläimistä, matkustelusta, Sinkkuelämästä jne) mutta jos mies rupeaa puhumaan miestä kiinnostavista asioista (tekniikasta, videopeleistä jne) niin ei kiiinnosta.

Vierailija
395/431 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä sama juttu. Olen tänä vuonna luovuttanut - sitä jatkui yli 10v. Kun miehellä on huono itseluottamus ja sosiaaliset taidot lähempänä nollaa kuin edes ykköstä, niin ei siinä hirveästi mikään auta.

Olen vienyt häntä uusiin harrastuksiin. Olen kutsunut juhliin sinkkunaisia. Olen ''vahingossa'' törmännyt kaveriini sinkkunaiskaverini kanssa. Olen opettanut Tinderin käyttöä. Olen ottanut hänestä laadukkaampia kuvia ja opettanut poseeraamaan kuvissa. Olen ehdottanut erilaisia keskustelunavauksia (tämä ei auta pitkälle, kun möhlii sitten avauksen jälkeen). Olen patistanut psykologille. Olen patistanut tutustumaan uusiin ihmisiin ja käymään itsekin jossakin tapahtumissa _yksin_.

Joten olen päätynyt siihen, että antaa olla. Kaiken lisäksi kaverini ei ole koskaan harrastanut liikuntaa sen enempää, että kävelee kilometrin verran töihin, joten hän on muodoltaan omena, johon on isketty neljä hammastikkua. Ja vaikka hän on hyväpalkkaisessa ammatissa, niin ikävä kyllä se lompakkokaan ei ole houkutellut naisia,

Keski-ikäiselle nyt on turhaan muutenkin kumppania alkaa etsimään. Se on myöhäistä tuossa iässä.

Älä nyt, jatkuvastihan keski-ikäiset löytävät kumppaneita (minäkin). Tosin jos tarkoitat tyyppiä joka ei koskaan ole vielä seurustellut, niin kyllähän siinä lisähaastetta on kieltämättä. Pitäisi löytyä ihan nappikumppani, jonka kanssa natsaisi heti niin hyvin, että kulmat tasoittuvat.

Vierailija
396/431 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin minäkin olisin käyttäytynyt ja sanonut, jos kaverini yrittäisivät väkisin tutustuttaa minut johonkin kottaraiseen, josta en ole kiinnostunut.

T:mies

Vierailija
397/431 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihminen joka valitsee toisen ulkonäön perusteella on aika ykisnkertainen.

Kaikki ihmiset on rumia 50 vuotiaina joten joudut kuitenkin dumppaamaan sen kumppanisi/kaverisi sitten ja hankkia nuorempia tilalle.

Tuossahan puhutaan siistiltä näyttämisestä. Muistan useamman kerran kun mies on ihmetellyt kaveriaan joka ei tahdo löytää seuraa ja tämä kulkee reikäisissä collegepösyissä crocksit jalassa eikä hammashygieniankaan kanssa ole niin nuukaa.

Vierailija
398/431 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni on epäsosiaalinen. Yksi syistä miksi inhoan häntä.

+ entiset ihastukset olleet joko introverttejä tai epäsosiaalisia. Tuntuu ettei miehistä saa mitään irti.

N24

Vierailija
399/431 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta mitä ap. sanoi. Sosiaalisuudestahan se kaikki on kiinni, ja toisin kuin jotkut täällä mässyttävät, niin se ei todellakaan ole mikään helppo ja yksiulotteinen asia oppia. Sitä pystyy hyvin harva ammattilainenkaan kattavasti opettamaan kenellekään. 

Vierailija
400/431 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isäni on epäsosiaalinen. Yksi syistä miksi inhoan häntä.

+ entiset ihastukset olleet joko introverttejä tai epäsosiaalisia. Tuntuu ettei miehistä saa mitään irti.

N24

Anna kun arvaan: sinulla on hirveä tarve jutella koko ajan ja hetken hiljaisuus aiheuttaa ahdistusta?