Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyhmät Ihmiset Eivät Tiedä Olevansa Tyhmiä

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tietäisivät, 95% AV-palstan keskusteluista jäisi aloittamatta.

Vierailija
2/34 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

5% ihmisistä kykenee omaehtoiseen ajatteluun ja päätöksentekoon.

95% ovat kokonaan trendien, mainosmiesten, karismaattisten puhujien ja johtajien vietävissä.

100% tämän lukijoista laskee itsensä siihen 5%:iin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut suorastaan ylpeilevät sillä. Elämän kova koulu, ei ole opilla aivopesty, jne.

Toiset taas käyttävät sitä tekosyynä olla tekemättä mitään: mä nyt vain olen heikkolahjainen, oppi ei mun päähän tartu, olen geenieni uhri.

Vierailija
4/34 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

95% ovat kokonaan trendien, mainosmiesten, karismaattisten puhujien ja johtajien vietävissä.

Helpolla erottaa jyvät akasista. vain ne joilla on todella sietämättömiä ajatuksia ja ajatuskokonaisuuksia joka saa koko (95%) maailman vihaamaan heitä kuuluu siihen 5% porukkaan.

Vierailija
5/34 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Filosofeja on aina poltettu rovioilla, näin on tänäkin päivänä kun kärrätään oikeuden eteen vastaamaan vääristä ajatuksista ja eteenkin niiden julkituomisesta.

Vierailija
6/34 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, niitä asioita joita ei tiedä, ei tiedä ettei tiedä.

Vierailija
7/34 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko siis fiksumpi kun tiedän etten ole penaalin terävin kynä?

Vierailija
8/34 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinänsä aika typerä juttu, jenkeiss' politiikon kuuluukin puhua kuin jälkeenjäänyt että vaalikarja ymmärtää. Muisetaanpa hetkeksi että alle kymmenesosa oppilaista osaa 8 luokalla lukea isojen kaupunkien julkisissa kouluissa.

Vierailija
9/34 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten vielä kuvana tuo dunce hattu oikein oivana esimerkkinä että itse toimittaja kuuluu niihin tyhmiin jotkaeivät vain tiedä olevansa tyhmiä.

Vierailija
10/34 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en voi kuin ihmetellä ihmistä, joka äänestää vaaleissa porvaripuolueen ehdokkaita, vaikka itse elää sosiaalitukien varassa ja on täysin veronmaksajien armoilla.

Vierailija
11/34 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisten tyhmyydellä ei ole mitään rajaa. Perusteina kokoomuksen ja spagettihirviö vieköön persujen äänestäjät. Kyllä mulla on mennyt usko ihmisiin. Näitten onni ettei hengittäminen ole järjestä johtuva toiminto. Muuten nuo olis delannu heti alkuunsa.

Vierailija
12/34 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en voi kuin ihmetellä ihmistä, joka äänestää vaaleissa porvaripuolueen ehdokkaita, vaikka itse elää sosiaalitukien varassa ja on täysin veronmaksajien armoilla.

Onko tuollaisia ihmisiä oikeasti olemassa muuallakin kuin omassa mielikuvituksessasi?

Vierailija
13/34 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaisia ihmisiä tuskin kovin paljoa on. Ennemminkin nämä hyödylliset idiootit ovat tavallisia palkkaduunareita ja esim. kampaamo- tai muita pienyrittäjiä jotka kuvittelevat kokoomuksen olevan heidän asiallaan.

Vierailija
14/34 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkein sietämättömin olio on sellainen ei ihan kehitysvammainen vaan pikkuisen älykkäämpi, mutta normaalia 90-110 äö:ista tyhmempi.

Tuollaiset tapaukset ovat todella ahdistavaa seuraa, koska he saattavat kohdella itseään useita desiilejä älykkäämpiä ihmisiä, kuin roolit olisivat toisin päin.

Se on sille 120-130 äo:iselle tosi inhottavaa kun toinen alentuvalla puheellaan ja muka viisaampana tyhmempäänsä neuvovana holhoojana tulee pudottaaneeksi toisen jopa kuusi desiiliä alemmaksi.

Siis tyhmä kohtelee älykkäämpäänsä kuusi desiiliä todellista alempana.

Se on ihan sama kuin sitä tyhmää kohdeltaisiin 10 äo:isena. Siis kuolaavana mönttinä.

Vierailija
15/34 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se merkki älykkyydestä, että osaa lyhentää älykkyysosamäärän oikein kaksi kertaa kolmesta?

Vierailija
16/34 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikäs uutinen tuo on?

Vierailija
17/34 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä luulee olevansa viisas, viisas tietää olevansa tyhmä.

Vierailija
18/34 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kyllä totta. Harva ihminen on niin tyhmä, ettei ymmärrä olevansa tyhmä, mutta nämä yksilöt ovat äärimmäisen rasittavia. Heillä myös sosiaaliset taidot on heikkoja, joten ovat koko ajan vihaisia ja loukkaantuneita jostain (tajuamattaan) itse aiheuttamastaan ”vääryydestä”.

t. Väsynyt ope

Vierailija
19/34 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trendit seuraavat minua.

Sinccis

Vierailija
20/34 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se merkki älykkyydestä, että osaa lyhentää älykkyysosamäärän oikein kaksi kertaa kolmesta?

Jos viittaat siihen kuinka ÄO usein kirjoitettaan väärin käyttäen A ja Ö kirjaimia, niin kyllä, se on merkki älykkyydestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä neljä