Tyhmät Ihmiset Eivät Tiedä Olevansa Tyhmiä
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se merkki älykkyydestä, että osaa lyhentää älykkyysosamäärän oikein kaksi kertaa kolmesta?
Jos viittaat siihen kuinka ÄO usein kirjoitettaan väärin käyttäen A ja Ö kirjaimia, niin kyllä, se on merkki älykkyydestä.
Niin minä näppäilin liian vauhdikkaasti ja tuli virhe. Olen tyhmä id 1 o0 tti.
Onko nyt hyvä olla?
Vierailija kirjoitti:
Tämä on kyllä totta. Harva ihminen on niin tyhmä, ettei ymmärrä olevansa tyhmä, mutta nämä yksilöt ovat äärimmäisen rasittavia. Heillä myös sosiaaliset taidot on heikkoja, joten ovat koko ajan vihaisia ja loukkaantuneita jostain (tajuamattaan) itse aiheuttamastaan ”vääryydestä”.
t. Väsynyt ope
Tai sitten ovat sinua älykkäämpiä ja sinä et tunnista sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on kyllä totta. Harva ihminen on niin tyhmä, ettei ymmärrä olevansa tyhmä, mutta nämä yksilöt ovat äärimmäisen rasittavia. Heillä myös sosiaaliset taidot on heikkoja, joten ovat koko ajan vihaisia ja loukkaantuneita jostain (tajuamattaan) itse aiheuttamastaan ”vääryydestä”.
t. Väsynyt opeTai sitten ovat sinua älykkäämpiä ja sinä et tunnista sitä.
Ja siksi äänestävät kokoomusta.
Sinccis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se merkki älykkyydestä, että osaa lyhentää älykkyysosamäärän oikein kaksi kertaa kolmesta?
Jos viittaat siihen kuinka ÄO usein kirjoitettaan väärin käyttäen A ja Ö kirjaimia, niin kyllä, se on merkki älykkyydestä.
Onko nyt hyvä olla?
Edellinen EI ollut sarkasmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. Väsynyt opeTai sitten ovat sinua älykkäämpiä ja sinä et tunnista sitä.
Näinhän se tietysti on. Ja näillä samoilla huippuyksilöillä on todistukset täynnä (sääli)vitosia juuri siksi, että opet eivät ymmärrä heidän nerouttaan. He eivät löydä nenänsä eteen avuksi oikeasta kohdasta avatusta kirjasta vastausta koekysymykseen, vaikka se lukee otsikossa. Koska tyhmyyden lisäksi ope on tietty myös ra sis ti, heissä itsessään ei ole koskaan mitään vikaa.
t. Väsynyt ope
Vierailija kirjoitti:
Minä en voi kuin ihmetellä ihmistä, joka äänestää vaaleissa porvaripuolueen ehdokkaita, vaikka itse elää sosiaalitukien varassa ja on täysin veronmaksajien armoilla.
Mä elän tukien varassa kun hyväliksasta työtä ei ole löytynyt. Äänestän persuja koska tajuan että Suomi ei voi olla kansainvälinen sossutoimisto ja hyvinvointivaltio ei pysy pystyssä jos tuottavasta teollisuudesta ja yritystoiminnasta ei pidetä huolta. Köyhien nimenomaan kannattaa äänestää persuja tai kokkareita sillä ei niitä tukia voi maksaa jos talous viturallaan.
Yllätys. Kyseessä lienee ylivertaisuusharha.
Kirjoittakaa seuraava huoneentauluksi:
Viisaat oppivat toisiltaan.
Keskinkertaiset oppivat kantapään kautta.
Tyhmät eivät opi milloinkaan, sillä he luulevat tietävänsä kaiken.
Matahma Gandhi
Viisaita sanoja ja pitää paikkansa.
Tämänkaltaisia itsestäänselvyyksiä ei kukaan viisas jaksaisi jakaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko nyt hyvä olla?
Edellinen EI ollut sarkasmia.
Joo mutta se on kyllä hyvä että viesteistä löydetään aina se oleellisin. Mitään väliä ei sillä sisällöllä, mutta auta armias kun pääsee vähän näpäyttämään kirjoitusvirheistä, niin on oma asema taas älykkönä taattu.
Wau, joku on oppinut uuden asian. *clap clap*
Se voimattomuus tyhmän ihmisen edessä on jotain itkettävää ja musertavaa.
Kun ei vaan pysty muuttamaan toista älykkäämmäksi, eikä mitenkään auttaa häntä kehittymään.
Itse olen psykologin testaamana todettu keskimääräistä älykkäämmäksi, mutten mitenkään huippuälykkäänä itseäni pidä, ja tiedän että on loputtomasti asioita joita en älyä ja ymmärrä.
Voin hyvin älykkäiden ihmisten seurassa ja nautin jonkin verran sosiaalisuudesta, kunhan seura ei ole liian paljon itseäni lahjattomampaa.
Kehitysvammaiset ja pienet lapset eivät rasita ja uuvuta minua henkisesti, vaan juurikin sellaiset kehitysvammaisen ja normaalin välimaastossa olevat.
Turhauttavaa ja voimattomuutta aiheuttavaa.
Vierailija kirjoitti:
Tyhmä luulee olevansa viisas, viisas tietää olevansa tyhmä.
Ei se ihan noinkaan mene.
Tyhmä tosiaan yliarvioi älykkyytensä ja on kyvytön ymmärtämään kuinka tyhmä on.
Älykkäämmät ovat kriittisempiä itsensä suhteen ja osaavat realistisemmin arvioida älykkyyttä kuin tyhmät.
Älykäs ja viisas voi olla, vaikkei tiedä ja ymmärrä kaikkea niin kuin yliluonnollinen jumala.
Älykäs voi tehdä tyhmyyksiä ja virheitä, muttei se tee hänestä kokonaan tyhmää.
Siis älykäs säilyttää potentiaalinsa ratkoa ongelmia, vaikka joskus mokaa.
Tyhmä säilyttää myös tasonsa.
Ihan yhtä lailla kuin se että kehtaa olla nenäkäs toisen typoille. No jos toisen näppäilyvirheistä huomauttelu saa itsensä tuntemaan älykkäämmäksi niin siitä vaan.